Zmayski z Brega landra naokolo

31.03.2012., subota

Ogulim

Povedem kolonu vrlo mirnim tempom natrag do koranskog mosta pa lijevo prema novootkrivenoj cesti preko Saborskog. No, oni bi još sporije; teško natovareni, po dvoje na motoru, gume ćelave - u nekoliko navrata im "guzice" pomalo i plešu na tragovima sipine sa bankine koja je razvučena po cesti. No, ovo nisu moji Purgeri koje mogu samo tako ostaviti za sobom; bilo bi bezobrazno da ih ja, koji sam ih poveo ovuda, ostavim i otprašim naprijed.

Ruševna tvornica papira u Plaškom

Zato se naoružam strpljenjem, i polako vozim pa ih sačekujem; gledam prirodu, ptičice, vozim slalom, glupiram se... ali nisam očekivao ovakav ritam pa se pitam koliko će nam trebati za planiranu trasu...

U Ogulinu stajem na benzinskoj - ne znam kakvi su sa gorivom pa nema smisla da ih suhe povedem u vrleti Velike Kapele. Ali više su žedni vozači nego njihove zvijeri! Mislio sam samo zastati i okrijepiti se vodom na najukusnijem izvoru kojeg znam; onom podno Jasenka - ali ovo su Pravi Bajkeri ® i treba im piva, a ne neka tamo vodica! Upadamo u birtiju - i zezamo se, pričamo dogodovštine, - a oni se ne daju van! Skoro dva sata su prošla kako smo sjedili u toj krčmi, dan odmiče, oblaci se namiču - i ja gledam kako moj besprjekoran plan odlazi u nepovrat... šmrc. Prekasno je da nastavim s njima; upućujem ih kako da slijede Rudolfinu a ja, pomiren sa sudbinom, okrećem u to kasno poslijepodne put Zabrega.

Lijepa vožnja, i stižem u predvečerje - ali ovo je gotovo identičan put koji sam vozio pred samo četiri dana! Da sam znao da ću danas ići ovuda, u ponedjeljak bih okrenuo na drugu stranu... svejedno; krasan dan, odlično druženje i stvarno dobra vožnja.

E, da, skoro sam zaboravio spomenuti! Popravak Tene je uistinu bio isplativ (kako god bio skup - sveukupno za dijelove i rad skoro 6.000 ćuna); sada benzinsku trebam početi tražiti tek kad mi kilometar-sat izbroji 300! Prije mi je prosječna potrošnja bila 7,2 l/100km, a danas - sa kojih 50 km auto-puta i povremenim sasvim pristojnim ganjanjem - pala je na 6,1l! Jeeeee! thumbup
- 17:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.