Zmayski z Brega landra naokolo

31.03.2012., subota

Blistava cesta prema Plitvicama

Rano jutro, pola šest, iz sna budi se,
... moja Teeenaaa... !
Miriše na kilometre, kaže da dobro je,
... moja Teeenaaa... !


Jap; ustajanje u pet, polazak u pola sedam; danas nam valja malo uraniti. Idemo na obilježavanje "Krvavog Uskrsa" na Plitvicama. Polazak je zakazan za 7:15 sa naplatnih kućica, treba još i tankati... pa da me ne sačekuju idem malo ranije. Aha, nadobudno; krećemo tek poslije osam!

Ali nema žurbe; vremena imamo dovoljno. Malo se navlačimo po autoputu do Karlovca dok se ne uhodamo u pravilnom preticanju i istjeramo zimsku nesigurnost iz srdaca, a poslije Karlovca - milina! Stara cesta, čista, prazna, sunce grije i blista; vodim kolonu, pa se čudim ko' pura dreku što moram sačekivati ekipu da me dostigne. Tena leti i sva pršti od snage - ali ja sam već i "kušao cestu" ove godine i pomalo se ufurao, dok je mojim kompićima ovo prva ozbiljnija vožnja; tek se trebaju vratiti u formu. Sačekujem ih nekoliko puta, vozim slalom na praznoj cesti, vozim na nogama - ali ne ide, ne drže moj tempo; gubim živce nakon četrdesetak kilometara takve vožnje i negdje kod Krnjaka razvrćem gas. O, ljetpote! Sunčano, svijetlo, toplo, cesta čista, auta malo - samo ih "preskačem" jednog za drugim. Ne pretjerujem; nigdje brže od 120, ali taman dovoljno da se osjećam kao da letim! Jurim tako i radujem se kojih pola sata, do Slunja, i već si mislim kako ću tu negdje stati i sačekati ih, pa na desnom zavoju koranskog mosta nad Rastokama još pretičem par tutača - i nakon mosta mi pandur baca "lizalicu"! Opa; zar mene maloga? Stajem sa strane, traži dokumente - naravno, sve je OK, ali veli - preticao sam na mostu, u zavoju, puna crta - velim; jesam, ali oprezno, sa dobrim pregledom, bez vozila iz suprotnog smijera. Razgovaram s njim s poštovanjem, ne durim se što me je zaustavio, a on se cijelo vrijeme lagano smješka - očito, nisam mu mrzak. Kojih pet minuta pričamo, stiže i ostatak ekipe i staju iza nas - tip mi vraća dokumente, a ja mu obećajem da ću i dalje biti pažljiv. sretan Zanimljivo je to; u životu nisam platio kaznu na motoru! Nikad nisam bježao, da me ne bi netko krivo shvatio; jednostavno uz dužno poštovanje - i dostojanstvo i novčanik budu netaknuti...


- 06:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.