Zmayski z Brega landra naokolo

10.03.2011., četvrtak

Fiš-paprikaš u Ribarskoj kolibi

Tik uz ribnjake smješten je restoran "Ribarska koliba". Ne izgleda baš impozantno, vidio je i boljih dana, no poziva me natpisom o fiš-paprikašu i ja spremno zagrizam taj mamac. Fiš je više nego pristojan; ukusan, vruć, obilan - istinabog, samo od šarana, ali to je ipak ribnjičarski, a ne ribarski fiš. Za nevjerojatnu cijenu od 25 kuna, klopam taj ukusan obrok uz čašu dobre daruvarske graševine. Naravno, ovaj fiš se ne da usporediti sa onim iz Suze, ali se ni cijena ne da usporediti; za onaj veličanstveni ručak sam dao 160 kuna...

Poslje toga mi preostaje samo sretno se zavaliti na Tenu i umjerenim ritmom dobrim lokalnim cestama stići do Bjelovara, pa ustaljenom rutom do Vrbovca i dalje do Sesveta. U klubu je večeras sastanak; izgleda da ove godine "otvaram sezonu" i prvi sam koji na sastanak dolazi s motorom. Ipak smo mi ljudi "u godinama" koji više vole toplo vrijeme cool

- 16:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.