Zmayski z Brega landra naokolo

09.02.2011., srijeda

Zimski servis

Posljednjih par tjedana radio sam uobičajeni zimski servis na Teni; svjećice, filteri, ulje - kontrola, čišćenje i podmazivanje svakog kontakta, spoja i ležaja za kojeg sam pomislio da bi trebao pažnju. Kao i uvijek, taj me je rad prebacivao u neku nižu brzinu tokom tih par sati svakog dana kojeg sam dospijevao pronaći vremena od "pravog" posla - ostavljajući mi dovoljno tišine za filozofiranje i promišljanje - koji je to "pravi" posao; onaj kojeg radim da bih zaradio lovu za život, ili onaj kojeg radim iz zadovoljstva i ljubavi? Već dok bih navlačio "manduru" i ulazio u radionu vraćao bi mi se mir i bezbrižnost iz djetinjstva. Jesi li čitao roman "Zen i umjetnost održavanja motocikla"? Probudio mi se i jedan atavizam; dok mi je toplo ulje teklo po rukama za vrijeme skidanja filtera osjećao sam se kao divljak po kojem teče vruća krv ubijenog neprijatelja ili plijena! Groar!

Mijenjao sam zadnju gumu; prošle sam zime stavio Danlopice, no zadnja se poderala do nule; previše auto-puta. Ovaj puta ću probati Michelin Anakee2. Danlop Trailmax D607F nije bila loša; dobro je držala i mokar asfalt, ali se tako brzo i temeljito pojela da ću probati alternativu. 950 kuna u Vulkalu, skupa sa montažom i balansiranjem - zbog PDV-a i priznavanja troškova kao obrtniku to mi se više isplati nego ići u Zloveniju...

Isprobao sam i jednu "caku" o kojoj sam čitao na web-u; magnet na filteru ulja. Ukoliko će mašina početi jesti samu sebe pri sljedećoj izmjeni filtera na njemu ću naći čelične špene. Ako si i ti "greasmonkey" koji voli šrafati po svom bajku; savršene magnete ćeš naći u nekom neispravnom 3,5" hard disku; prave su veličine i oblika; unutrašnji i vanjski radijus, debljina... sve paše, i sami se drže na željeznom limu filtera.

- 14:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.