Zmayski z Brega landra naokolo

02.10.2010., subota

Jesen u Zagorju

Poželio sam mirnu, polaganu, "panoramsku" vožnju dobro znanim zagorskim cesticama - inspiraciju mi je dozvao prošlonedjeljni posjet Slanju; zgodnom selu kod Ludbrega gdje su ustrojeni MK Veterani - Varaždin. Na putu tamo sam vidio cestu kojom još nisam vozio; od Novog Marofa preko Ljubeščice, Krapinskih Toplica i Slanja do Ludbrega. Na osnivačku skupštinu (i popratnu feštu, ofskroz!) tada sam išao autom jer je cijeli dan padala kiša, no ova subota obećaje suh dan pa mi se čini idealnom za mali posjet tom kraju - i tim dečkima!

Napravio sam plan puta, iscrtao mapu, sve podigao na forum, malo bacao udicu i na sastanku u četvrtak - ali ovaj put nitko nije zagrijan za ideju skitnje bez pravog cilja. Možda se plaše kiše; prognoza kaže da je vjerojatnost za nju 20%. Meni je i takvo obećanje dovoljno...

Temperatura u maglovito jesenje jutro baš i nije visoka pa se oblačim toplo; vrijeme je za zimsko odjelo; ljetno mogu pospremiti do proljeća. U Zagorje iz Dubrave idem preko Sljemena, nikad dosadnom cestom.

- 09:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.