Zmayski z Brega landra naokolo

10.09.2010., petak

Jahanje do zida

Vrijeme je za posljednji veliki ovogodišnji projekt Veterana; moto-defile Jaši do zida - odlazak za Udbinu. Ove je godine odlazak okrunjen velikim događajem; završena je i posvećuje se crkva Hrvatskih Mučenika, kamo Veterani već godinama odnose kamene sa mnogih mjesta stradanja hrvatskog naroda.

Danima smo pokušavali pronaći optimalan termin za skupno kretanje uz Zabrega; u 10, pa u 12, pa 13:50, pa 16... na kraju gotovo svatko dolazi solo - meni je to i OK, naročito po ovom pasjem vremenu; svatko ide svojim tempom i smjerom, kako mu paše. Ja polazim u 14:10, i cijelo vrijeme idem starom cestom, fućkaš auto-put. Pada više-manje sve vrijeme; na trenutke popusti pa ponovo počne. Jedina bedastoća koju radim je što ne navlačim rukavice - zaključujem da je dovoljno toplo da mi ne trebaju. Malo-pomalo na kiši i vjetru ruke se hlade, u Slunju zastajem i navlačim kišne narukavice, no kad tankam u Korenici vidim da su mi ruke drvene i nepokretne! To je kao kad kuhaš rakove; ako ih staviš u hladnu vodu i polako je griješ, zakipi a da se nisu ni pomakli - a ako ih odmah baciš u kipuću, skaču i lome se! U Korenici mi treba dobrih 5 minuta da navučem rukavice i kišne narukavice, toliko su mi ruke nepokretne - kasnije samo stenjem od zadovoljstva kako mi je sad lijepo i toplo :-/ bedak...

- 13:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.