Zmayski z Brega landra naokolo

03.08.2010., utorak

Prelazim i dragu mi livadu Lazac o kojoj su bolji od mene pred šezdesetak godina zapisali:

"Lazac...prekrasna udolina između Risnjaka i Snježnika u kojoj se ističe bujna i šarolika livada okružena smrekovom šumom. I dok je od jutra do kasnog popodneva livada izložena zrakama sunca, u sumrak se njome provlači tanki veo magle nad kojim šiljati obrisi smreka strše prema prvim zvijezdama što se pomaljaju iznad tamnih kontura planine. Tek rijetki krik sove prekida duboku tišinu hladne planinske noći koja brzo nadolazi."
izvor: "Prilog planinarskoj karti Risnjak - Snježnik"
autori: Pelcer, Matan, Bertović
izdao: Planinarski savez Hrvatske, 1952.

Eh, vidi ti ovaj opis! Kad samo pomislim na neke moje frendove koji mi prigovaraju da sam pretjerano poetičan pri opisivanju mojih putovanja! Kaj god...

- 10:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.