Zmayski z Brega landra naokolo

02.08.2010., ponedjeljak

Skromni kampovi i tereni za golf

Izgleda da se ferijalno odmaralište i dječiji kamp kod Crvene zemlje u Savudriji malo promjenio. Kad sam kao osnovnoškolac ovdje ljetovao, spavali smo pod vojnim šatorima! Danas su tu hoteli koji izgledaju prilično eskluzivno a uz njih leže njegovani golf-tereni.

Sjećam se događaja s tog ljetovanja koji mi tada nije izgledao nimalo zabavno; zajebanti su mi tokom noći zapalili bicikl! Spavao sam tako tvrdo da nisam odmah osjetio plamen, pa sam ostatak ljetovanja hodao bos, oslanjajući se samo na petu jer su mi prsti na toj nozi imali gadne plikove od opeklina. Nevina dječja zabava.
- 15:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.