Zmayski z Brega landra naokolo

01.08.2010., nedjelja

Još jedan mali hop - i eto me u Crikvenici! Ko kaže da je Jadran velik, i da su ceste zamorne?
Dok ošamućeno gledam u križ, polako dolazim k sebi; ovdje sam već fakat doma! Više zagrebačkih tablica nego svih ostalih zajedno... znaš što me pitaju kad kod kuće, u Dubravi, velim da idem na kupanje? - Ideš li na Jarun ili u Crikvu? Fakat, kad su velike gužve prije stigneš autoputom do Crikvenice nego preko grada do Jaruna...

Zgodna scena se desila putem u Starigradu Paklenici; stajem na benzinskoj i skužim da mi se kosa omotala oko kabela slušalica koji viri iz kacige - prtljam i ne uspijevam raspetljati kosu ni skinuti kacigu, pa onako umoran gubim živce i vadim nož kojim režem komad kose i skidam kacigu. Tek tad primijetim dvoje talijanskih turista koji me gledaju kao divljaka koji se spustio sa brda...

- 19:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.