Zmayski z Brega landra naokolo

20.03.2010., subota

Otvaranje nove sezone

Mnogo se toga desilo ove zime i baš nije bilo vremena za rad na Teni - a puno toga sam htio napraviti. Ionako, vrijeme je bilo popišano, snijegovi i hladnoća su se baš otegli pa sezona vožnje počinje znatno kasnije nego prošle godine!
Subota je, napokon imam vremena obaviti registraciju, dan je suh i topao, istinabog; jako je vjetrovito. U rano popodne ipak krećem, makar ne znam kamo; nemam plana ni namjera, osim isprobati motor i vidjeti kakav sam posao napravio.
Neću zvati nikoga od Veterana na vožnju; vozit ću se kao stara baba i isprobavati kako Tena "diše" nakon svih radova - a moglo bi se desiti i da se moram okrenuti i lagano odcogljati doma ako mi nešto krepa. Mijenjao sam zadnji disk i pakne, prednje diskove sam brusio i na njih isto stavio nove pakne, pa mi valja dobro isprobati kočnice i razraditi ih. Kočim s oprezom, ali za sada sve izgleda OK. Osluškujem rad mašine; izgleda da sam dobro sredio i frgiće; fino prima gas, nema nikakvog štucanja i dobro razvija snagu. Ni nastavak auspuha koji sam složio mu izgleda ne smeta. Ipak, nisam stigao završiti polomljeni oklop, maska je učvršćena vezicama pa je aerodinamika nikakva - nema veze, vozit ću ispod 100-120 i birati ću male, spore ceste. Nanovo našpanane žbice i centirani kotači su također OK; sve se vrti glatko i bez vibracija. Novi gumigelengi potpuno ublažavaju trzaje pri davanju gasa i kočenju mašinom. He, he, izgleda da je sve dobro...
Polako se provlačim kroz grad i odlazim ka Zaprešiću. Svidjela mi se cesta kad sam išao na winterparty kod Plotara, a i nikad nisam išao do Harmice - idem tamo.
- 12:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.