Zmayski z Brega landra naokolo

17.11.2009., utorak

Do Memorijalnog groblja...

No, polako ustaju i drugi - danas je sve polako i usporeno, jučer su svi očigledno malo "obilježavali" što smo došli ovamo bez muka i problema. Tako je toplo da odustajem od zimske opreme koje sam koristio svih ovih dana; skidam duge gaće i zimsku podstavu iz hlača i jakne. Uzjahujemo tek oko pola devet i lagano odlazimo na memorijano groblje. Sve se glanca i pegla za sutrašnji dan, no danas je još uvijek atmosfera opuštena, svakodnevna. Ovdje sam posljednji put bio proljetos, dok sam sa mojim starcima išao na put kojeg sam kasnije nazvao obilaskom istočnih grobnica; tri smo dana išli od groblja do groblja gdje imamo nekoga, od malog groblja u Čađavici, preko Osječkih groblja, pa do ovog novog Vukovarskog, memorijalnog. Sveukupno 12 njih...
- 09:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.