Zmayski z Brega landra naokolo

15.11.2009., nedjelja

Kuarlovačko bojište

Nastavljamo preko Slunja preko Krnjaka do Tušilovića. Tu sam poznavao svaku kuću, tijekom Oluje. Dominantna Martinščica nadgleda cestu i okolna sela dok se zaustavljamo na Turnju, kod nezavršenog muzeja. Ovdje sam proveo najteže ratne godine. Možda sam malo otupio od vožnje; sve što sada želim je skinuti kišno odijelo i popiti kavu. Ne zanima me ni Karlovac, ni sjećanja, ni poznata mjesta kojima sam prolazio stotinama puta. Zapravo, taj grad - koji je nekoć bio moj grad - još uvijek ima posebno mjesto u meni, i iskreno; ne znam se nositi s time. Dok tankamo na izlasku iz grada, kod Ilovca, nestrpljivo čekam da krenemo dalje.
- 15:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.