Zmayski z Brega landra naokolo

26.09.2009., subota

Okolo kere pa na mala vrata...

Subota, vesela subota! Ovaj se dan može cijeli provesti na motoru! Danas šmekam male, zabačene, prazne ceste - i želim takvim, alternativnim putem otići do mora, kako bih se još jednom okupao prije "ozbiljne" jeseni. Dan počinje kako i dolikuje "gospodinu u godinama"; lagano - uz jutarnju kavu s frendicom, Hannom. Poslije opuštene ćakule krećem prema Velikoj Gorici - dosljedan alternativnoj ruti čak i do Gorice idem "na mala vrata" - preko Domovinskog mosta, Črnkovca i Kobilića. Dalje idem preko Turopolja ka Vukomeričkim goricama; preko Bune i Kravarskog do Pokupskog.
Mirne, poluprazne ceste u laganoj izmaglici predjesenske niske naoblake me polako izvode iz ritma užurbane gradske vreve proteklog tjedna, i podsjećaju me da sam ja - ja, a ne onaj trkaći, živčani šljaker. Prisjećam se tko sam, pronalazim se negdje u sebi i osmjeh mi se vraća (kao poslije bolesti).

- 10:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.