U ČETVRTAK I SUBOTU AUDICIJE


Do posljednjih audicija ove godine ostalo je još samo malo vremena. U idućem postu u srijedu objavit ćemo sve o samim audicijama. Dođite, neće vam biti žao! Budite dio najboljeg tima!!!!!





NASTUPI

- četvrtak 13.10. u 18:30 Palmotićeva 30 (audicija), o/o Šef

- subota 15.10. u 8:45 službeni ulaz Maksimirskog stadiona (hodanjem do zdravlja, plesni nastupa kod Mogile u 09:45), o/o Šef

- subota 15.10. u 13:00 Palmotićeva 30 (audicija), o/o Šef



FOTKE - sa EUROPSKOG PRVENSTVA MAŽORETKINJA - 2. dio

Slike Željko Bakšaj Žac, Službeni fotograf Zagrebačkih mažoretkinja

Kadetski defile












Juniorski defile










Seniorski defile



















U ovoj rubrici pišemo o bivšim Zagrebačkim mažoretkinjama koje su danas vrlo uspješne žene

ALENA KANANOVIĆ

vrlo uspješan model

Alena je rođena 17. kolovoza 1995. u Zagrebu. Osnovnu školu je završila na Žitnjaku, a potom je maturirala na III. gimnaziji u Zagrebu. Vrlo je uspješan model sa međunarodnom karijerom, a ugovore ima sa Profil Models, MP Management, ICE Models Germany. Bila je model na prestižnim revijama diljem Svijeta.

U Zagrebačke mažoretkinje se upisala 2007. godine. 2009. je došla u Seniorski 1A, a iz tima je otišla 2013. godine.

Najdraži nastup u Zagrebačkim mažoretkinjama: definitivno utakmica Dinamo-Real Madrid, to je bila večer za pamćenje, znaju oni koji su bili

Najljepši događaj u Zagrebačkim mažoretkinjama: kad sam prešla iz S3 u S1B sa svoje tadašnje 3 najbolje prijateljice

Najatraktivnije putovanje sa Zagrebačkim mažoretkinjama:

Anegdota iz Zagrebačkih mažoretkinja: Prilikom izlaska iz svlačionice na jednoj od utakmica, poskliznula sam se i pala jedno 10 stepenica od vrha do dna. Smiješđni dio je taj što ni u jednom trenutku nisam ispustila koplje sa zastavom, jer zastava se niakda ne smije vući po podu :-) 10 minuta kasnije bila sam nazad u svlačionici zajedno s fizioterapeutom Dinama i hrpom leda na nogama

Kako su mažoretkinje utjecale na njen budući život: vidjela sam kako je živjeti i biti dio zajednice, gdje su svi jednako važni i nema isticanja pojedinaca, ta kako je lijepo biti nagrađen za svoj trud

I dalje sa Zagrebačkim mažoretkinjama:
- Alena je doslovce i dalje dio tima, kada god nije na revijama ili snimanjima u inozemstvu odradi neki ceremonijal i protokol. Naravno kod nas je 1000 puta manje plačena, ali jednom Zagrebačka mažoretkinja, uvijek Zagrebačka mažoretkinja

Poruka Zagrebačkim mažoretkinjama:
Dolazak u S1A je stvarno nešto predivno. Ali nemojte misliti da je 1A samo lijepa uniforma. Puno truda i znoja, a ponekad i suza stoji iza svega. Bitno je da uživate i plešete zato što to volite!











KOLIKO ZAHVALNICA I PLAKETA SMO DOBILI DO SADA

Zagrebačke mažoretkinje do sada su dobile 223 zahvalnice i plakete. Najvrijednije su:
- plaketa Predsjednika Republike Hrvatske
- plaketa predsjednika Sabora RH
- 11 zahvalnica grdonačelnika Zagreba
- počasna zastava UEFA-e
- plakat sa posvetom Janice Kostelić
- fotografija sa potpisima jedne od najpoznatijih svjetskih zrakoplovne akro skupina Frecce Tricolori
- poster sa potpisma Krila Oluje
- nekoliko povelja Hrvatske vojske
- povelja Ministarstva unutarnjih poslova
- nekoliko povelja Policijske uprave Zagrebačke




Naglašavam da nisam ni nutricionista, ni liječnik, potpuni sam laik. Samo sam pročitao brdo knjiga o zdravijem načinu života, razmislio o tome što sam pročitao, probao sam mnogo toga od onog što sam pročitao i eto našao recept koji je uspio. No, ovo su samo moja opažanja i moje iskustvo i ni na koji način nisu vam popovanje, naputak ili recept za mršavljenje ili zdravstvene probleme. Ovdje samo prenosim u knjigama objavljene stavove pojedinih doktora i nutricionista, koji nisu moji stavovi, ali su se meni pokazali uspješnima. Za ozbiljne savjete morate se obratiti nutricionistu, liječniku ili specijalistu za dijete.

ŠTO SMANJITI ILI UNOSITI DRUGAČIJE?

KAVA I ČAJ DA, ALI BEZ ŠEĆERA


Ja sam kavu pio sa najmanje dvije žlice šećera. I nisam se mogao odreći kave. Dukan kaže da ni ne moram jer na taj način unosim u organizam tekućinu, što je dobro, pa bila to i kava. Konačno potrebno mi je što više zadovoljstva da kompenziram sve čega sam se odrekao. Kava je svakako tu važna.

Kava bez šećera
Vrlo sam se brzo navikao piti kavu bez šećera. I što sam ustanovio? Takva gorka kava držala me bitno budnijim. I popio sam samo jednu šalicu dnevno. Dok sam presladak napitak koji je zapravo bio desert sa gomilom šećera i tek okusom kave, više poput kolača od kave, pio i po 3-4 šalice dnevno. Niti su 4 šalice kave zdrave, srce bi moglo doslovce eksplodirati, niti je pametno unijeti 8 žlica šećera u sebe. Ako sam ja nakon 30 godina ispijanja ultraslatke kave sa dvije žlice šećera prešao na onu bez i malo šećera i to u svega par dana, onda to može svatko. Nedostatak šećera možete kompenzirati mlijekom, naravno onim nemasnim (0,9% mliječnih masti). U tom slučaju možete bez i malo šećera, ali ako baš morate stavite steviju umjesto šećera.

No, ovdje je važno napomenuti da kava sadrži kofein, koji je doslovce droga (ima ga i u čaju i kolama). Od previše kave raste tlak, nadbubrežne žlijezde previše rade, koža ubrzano stari, kava smanjuje apsorpciju željeza i cinka (i do 50%), kava šteti imunosni sustav. Stoga smanjite količinu kave, i prijeđite na biljne čajeve posebno onaj od koprive, maslačka, kamilice.

Čaj bez šećera
Ni čaj nije idealan za zdravu prehranu, posebno ne industrijski i onaj koji u sebi ima mnogo kemije (kombinirani egzotični okusi). U svakom slučaju čaj pripremite sa medom, a ne sa šećerom. Probajte, odličan je, bitno ukusniji nego sa šećerom, a neusporedivo zdraviji. Neindustrijski čaj od koprive je pak izuzetno zdrav, no o tome više kasnije (v. dolje pod „kopriva“). Najzdraviji topli napitak je svakako zeleni čaj. Ako nabavite prirodni zeleni čaj (ne masovni industrijski) i pijete ga bez šećera on je više nego dobar za vas. Zeleni čaj djeluje dobro na organizam a posebno je dobar za pamćenje.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ŽELITE LI KOMENTIRATI OVAJ POST UČINITE TO OVDJE:
1. pritisnite natpis "komentiraj"
2. kada vam se otvori novi prozor pritisnite kružić pokraj "anonimac"
3. upišite svoj nadimak
4. napišite komentar
5. pritisnite tipku "POŠALJI"


Ovaj blog će bez izuzetka brisat sve komentare koji sadrže uvrjedljive riječi, nekulturnu komunikaciju, laži ili klevete bez obzira na ostatak sadržaja komentara. Osnove kućnog odgoja i osnovni bonton je minimum komunikacije na ovom blogu. Demokracija nije anarhija, a uvrede ili klevete ne mogu se „opravdati“ slobodom izražavanja!

(objavljeno: ponedjeljak, 10.10.2016. u 01:01) komentiraj (16)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.