*************** PONOVNO UVODIMO ORGANIZACIJSKE OBVEZE RAZVODNICA/PREDVODNICA

RASPIS NAPREDNE I TEMELJNE ŠKOLE
je u prošlom postu



PONOVO UVODIMO ORGANIZACIJSKE OBVEZE RAZVODNICA/PREDVODNICA
Od osnivanja našeg tima pa sve negdje do 1998-9. razvodnice su imale svoju grupu sa kojom su komunicirale i za koju su se brinule. Ovo je prvenstveno bilo radi toga sto u to vrijeme nije bilo mobitela docim je obavjestavanje cura u hitnim slucajevima bilo gotovo nemoguce na drugaciji nacin. Otvaranjem ureda 1995. obujam ovih obveza se smanjio (cure je prvenstveno nazivala tajnica), da bi uvodjenjem mobitela ovaj sustav polako iscezavao. Sada smo ga se "prisjetili", modernizirali ga i mislim da smo napravili sustav koji ce bitno pomoci funkcioniranju tima.

ZAŠTO RAZVODNIČKE GRUPE?
- bolje funkcionalnost tima
- veća kvaliteta plesa, ceremonijala i ostalih nastupa
- bolji nadzor nad opremom, ocjenama, obvezama i dr.
- povezivanje sastava

KAKO?
- svaka predvodnica/razvodnica ima pod sobom 4-5 mažoretkinja od čega je 50% iz 1. formacije, a drugih 50% su fazanke

- predvodnica/razvodnica je odgovorna za svoju grupu, sa njom:
# komunicira
# motivira je
# kontrolira je
# prati njen napredak

- unutar grupe mažoretkinja iz 1. formacije je mentor mažoretkinji koja nije iz formacije. Kao mentor ona se brine za njen:
# plesni napredak (uči je korake, objašnjava, ne smije je odbiti...)
# napredovanje u tehniciranju sa štapom (ona je odgovorna za ovaj segment – napravite „privatni“ trening)
# educira je za ceremonijale, protokole, hostesiranje, welcome i ostalo (kako se ponašati u VIP-u, kako odraditi pojedini od tih poslova, što je primjereno, a što nije, upozoriti je na možebitne probleme...)

ŠTO OČEKUJEMO OD PREDVODNICA/RAZVODNICA KAO ŠEFICA GRUPA
1. Nadzor nad napredovanjem mažoretkinje
2. Provjeravati kako mentor radi sa mažoretkinjom, ispravljati mentora, tražiti da radi više ako nije dovoljno
3. Provjeravati opremu (je li uredna, izglačana, oprana, jesu li čizme izglancane, je li sve na broju)
4. Pratiti njen položaj u timu (mrcvari li je netko, radi li ona probleme, međuljudski odnosi, odlasci na kave...)
5. Usmjeravajte cure na prihvatljivo ponašanje u timu
6. Družite se sa curama svoje grupe – ovo nije samo vaša dobra volja nego i obveza!
7. Svojim iskustvom i znanjem pomozite članici svoje grupe
8. Kontrolirajte njihove ocjene (ispis ocjena ćete dobiti i vi, provjeravajte jesu li loše ocjene ispravljene, javite nam kada bude problema, organizirate instrukcije i pomoć curama unutar tima) – imate pravo, ako to želite, nazvati njihovog razrednika, ili nama dojavite kada je problem ozbiljan da mi možemo reagirati
9. Pomozite im u privatnim problemima ukoliko to možete ili zatražite pomoć od nas (zdravstveni, ljubavni, financijski...)
10. Na svakom razgovoru članice vaše grupe sa trenerom, upravom ili Savjetom mora biti nazočna i šefica grupe
11. Budite primjer svojim ponašanjem!

KONKRETNE METODE?
1. Puno razgovarati
2. Svaki puta upotrijebite slijedeće:
# naučite ih kako pravilno plesati, tehnicirati, raditi VIP (ceremonijal, protokol...)
# napominjati i ponavljati naučeno
# upozoravati na pogreške
# zaprijetiti se!
# prijaviti treneru ili Savjetu radi kažnjavanja kada je to potrebno
# koristite mrkvu i batinu – upotrijebiti SAMO jedno je velika pogreška!!!!
3. Rješavajte njihove probleme, brinite se za njih, pokažite da vam je stalo
4. Upozoravajte nas na probleme dok je dovoljno rano, od vas očekujemo da ste naše „oči i uši“ i da za nas locirate problem

OSTATAK DOKUMENTA JE PROFESIONALNA TAJNA!



FOTKA SA NASTUPA ZA GRADSKI URED ZA SOCIJALNU SKRB













NASTUPI:
- srijeda 7.12. u 18:00 h, sluzbeni ulaz Zapadne tribine Maksimirskog stadiona (Liga prvaka: Dinamo-Lyion, do 22:00), o/o Šef:

- subota 10.12. u 11:00 h u Plamoticevoj 30 (Medjunarodni dan ljudskih prava, do 13:00), o/o ?

(objavljeno: ponedjeljak, 05.12.2011. u 10:19) komentiraj (20)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.