Nacionalni savezi šalju velik broj pohvala na organizaciju prvenstva. Objavit cemo prijevode pohvala:
Florian Virgili, predsjednik Francuske mazoret asocijacije:
Zelim Vam se izraziti ogromne cestitke na organizaciji ovog Europskog prvenstva mazoretkinja. Bravo! Svi francuski timovi i nacionalna asocijacija zele vam se zahvaliti i jos jednom cestitati.
Malcolm Buy, Britanska mazoret asocijacija:
Izuzetno sam fasciniran organizacijom. Odradili ste ogroman posao i bili ste nam od velike pomoci. Molim Vas da prenesete moje pohvale svima koji su radili na organizaciji prvenstva. Pokazali ste nam kako se treba organizirati prvenstvo. Istinski cijenimo sve sto ste ucinili za britanske mazoretkinje i ovo natjecanje.
Juan Miguel Olmos, Španjolska mazoret asocijacija:
Hvala vam na svemu. Nisam mogao niti sanjati da se ovako nešto moze organizirati. Daleko je to od svega kod nas. Hvala na nezaboravnoj uspomeni.
FASCINANTNI PODACI O SAMOM NATJECANJU
- 148 volontera
- 5.690 sati odradili su profesionalci (administracija, organizacija, tehnika, čistačice, vozači...)
- 32 kamiona je istovareno na borilištu tijekom 4 dana
- 5.120 km su napravili sluzbeni automobili i autobusi prvenstva
- 620 m2 novog asfalta postavljeno je na borilište
- 3.020 sjedalica u gledalištu
- 75 m2 šatora na borilištu
- 652 stolova u restoranu i ostalim prostorijama
- 520 sjedecih mjesta na klupama za prehranu
- 184 stolice u raznim prostorima natjecanja
- 24 fotelje u VIP prostoru
- 108 m2 tapisona u VIP-u, gledalištu i ostalim prostorima
- 64 m2 praktikabala visine 1 metar za novinare
- 540 metara ograda postavljeno oko borilišta
- 250 x 35 metara parkirališnog prostora za autobuse
- 15 kW struje kontstantno na borilištu (razglas, rasvjeta, frižideri i ostali potrošači)
- 112 metara reklama
- 76 m2 jumbo plakata izvješeno je po gradu
- 12.140 otisnutih listova (priznanja, sudački lističi, akreditacije, bilteni, naljepnice za sluzbena vozila...)
- 1.700 trakica za akreditacije
- 210 majci podjeljene su volonterima, sluzbenim osobama i sefovima misija
- 12.140 materijala Hrvatske i Zagrebacke turisticke zajednice podjeljeno je natjecateljima
- 11.000 litara napitaka popijeno je u VIP-u
- 108 kg hrane pojedeno je u VIP-u
- 1.037 sendvica i drugih obroka pojeli su volonteri i sluzbene osobe
- 640 medalja podjeljeno je natjecateljima, te je po jedna podjeljena svakom timu na stalku kao uspomena
- 1.200.000,00 kn koštalo je prvenstvo, a da pritom nismo dobili novac niti od grada, niti od drzave
ŠTO SMO PRVI NAPRAVILI, T.J. DO SADA NIJE BILO NA PRVENSTVU:
- 3.000 sjedecih mjesta na otvorenom (najvise do sada je bilo 900)
- sluzbeni automobili prvenstva (7 automobila i 2 kombija) koji su prevozili suce i VIP osobe
- besplatan autobusni prijevoz za cak 8 sastava koji su dosli avionom na prvenstvo (sa/na aerodrom, te sa/u hotel)
- više od 140 volontera
- hostesa za svaki tim
- zdravstveni stacionar na borilištu
- sanitetski elektro-automobil na borilištu
- VIP loža sa tepisima, foteljama, hranom i hladnim napitcima (frizider), šampanjcem, vinima, prirodnim sokovima, Red Bullom, hostesama...
- sudacka loza sa tepisima, zonom relaksacije (fotelje za odmor), hranom i hladnim napitcima (frizider)
- klimatizirana sudacka prostorija sa dva ureda (jedan za kompjuterase, drugi za suce), fotokopirnim aparatom, napitcima, hranom i internet vezom
- konferencijska dvorana za Skupštinu EMA-e i zdrijebanje ucesnika sa 80 sjedecih mjesta, audio i video sustavom
- info centar na kome su bili informatori EMC, koordinacija hostesa, te djelatnicom Turisticke zajednice Zagreba sa materijalima
- sluzbene majce, jumbo plakati i ostali vizuali natjecanja
- press zona i povisena press tribina
- 32 WC-a na borilištu (do sada je bilo najviše 4 kemijska WC-a)
- mogucnost iznajmljivanja prostorija na borilištu (nikada do sada timovi nisu imali ovu mogucnost)
- plastificirane akreditacije
- pokloni za svakog ucesnika, VIP pokloni za Sefove misija, medalja na stalku za svaki tim
- priznanja za svakog ucesnika
- organiziran obilazak grada i popust za ulazak u ZOO
- party za ucesnike sa zivim orkestrom
- 3 VIP vecere za Sefove misija i suce
- otvaranje sa koreografijama zastava i estradnim zvijezdama
- pristup trenera i novinara borilištu (dvostruke ograde i dvostruko osiguranje)
- 4 biltena prvenstva u punoj boji
- press ured i press prostori
- 15 ureda prvenstva sa sefovima i osobljem koji su bili zaduzeni za pojedini segment prvenstva
# ured informaticara i podrske sucima
# administrativni ured
# ured za tehnicku i fizicku podrsku
# ured za ceremonijal, start i uredjenje borilišta
# sudacki ured
# ured flote automobila i transporta
# ured za kurire i komunikaciju
# ured osiguranja (security)
# ured prve pomoci i zdravstvene zastite
# ured za dobrodošlicu, akreditacije, informacije i hostese
# ured za nestrukovne dogadjaje (otvaranje, obilazak grada, ZOO, party)
# ured za prehranu i smjestaj
# ured za press i fotografe
# ured za VIP i protokol
# ured direktorice prvenstva
NERAZUMNE KRITIKE
I usprkos vise nego fascinantnim podacima koje smo gore naveli, našlo se nekoliko nerazumnih kritika na samom prvenstvu, te ovdje na blogu. Ljudi ne da traze dlaku u jajetu, nego iznose podatke o kojima nemaju ni najmanjeg pojma. Ne samo da se pišu neistine, neutemeljeni zakljucci i gluposti bez ikakve osnove, nego ljudi nemaju ni najmanjeg pojma što znaci organizirati ovako nešto, posebno u Zagrebu. Nemate pojma da u Zagrebu treba:
- platiti korištenje javnog gradskog prostora (parkirališta) i za isto odrzati milijun sastanaka, te ishoditi brdo dozvola
- samo za postavljanje banera prvenstva trebate ishoditi nekih 10-tak dozvola i platiti ozbiljnu svotu novaca
- u slucaju intervencije policije isto treba platiti, a da ne govorimo koliko se vremena trosi za prijavu skupa
- proliti krv da bi se dobile tribine ili neka druga oprema grada, asfaltiralo povrsinu borilišta
- sto znate o tome koliko je radnih sati i zivaca potrebno da se samo iscrta borilište
- znate li kako izgleda postupak osiguranja borilišta, automobila, zdravstvene zastite?
- koliko treba ljudi angazirati da se postave tribine, koliko se stotina radnih sati obavi za to, koliko košta radni sat za tako tezak fizicki posao
- kako izgleda koordinacija dobavljanja opreme sa više od 30 kamiona
- kako izgleda koordinacija rada 15 ureda, više od 200 ljudi na terenu
- znate li što je nevrijeme ucinilo od borilišta tijekom noci sa petak na subotu i da nismo spavali cijelu noc da sve dovedemo u prvobitno stanje...
I za kraj budite sigurni da ja više nikada necu organizirati Europsko prvenstvo. Potpuno smo ubijeni, izmoreni, potrosili smo resurse i ljudi su na rubu zivcanog sloma. Upravo zato porucujem svim kriticarima da se ubuduce prime posla, te da organiziraju prvenstvo. No, takvi prvenstvo nikada nisu ogranizirali. Bilo je i slucajeva da su neki koji su prihvatili organizaciju podvili rep i odustali od svega kada su vidjeli koliki je to posao. I takvi danas arlaucu. Svaka cast, ali meni to ne treba. Na srecu 99% sudionika i svi Šefovi misija su nas pohvalili u superlativima! Stoga ovakve "dusebriznike" ne treba shvatiti nikako drugacije nego kao zlonamjerne ljude koji nemaju pametnijeg posla. Jer ispada da su usputni promatraci sa tribina upuceniji od Šefova misija koji vode svoje nacionalne saveze i konstantno komuniciraju sa timovima.
NIJE BILO GARDEROBA
- niti u Francuskoj, niti u Rumunjskoj, niti u Italiji, niti u Ceskoj, niti u Slovackoj, niti u Engleskoj, niti u Crnoj Gori, niti u Poljskoj, niti u BiH nisu bile organizirane garderobe, u prvom redu jer nitko ne moze osigurati 102 garderobe za sve ucesnika
- no, zato je ove godine ponudjeno timovima da iznajme prostor u obliznjem centru koji nije u vlasnistvu niti Gada Zagreba, niti Zagrebackih mazoretkinja. To je mogao uciniti tko god zeli i o tome su timovi obavjesteni 6 puta od kraja lipnja. Tu mogucnost su iskoristili Pula, Klinca Sela, Francuzi, Englezi, Talijani... Dakle i po ovome smo bili prvi u Europi. Tog prostora je bilo za sve timove koji su to zeljeli. Taj prostor je imao i vlastite WC-e.
NIJE BILO DOVOLJNO WC-a
- Svi WC-i pod Zapadnom tribinom bili su u funkciji (4 kompleksa cvrstih WC-a). Ovih WC-a ima dovoljno da opsluze 15.000 navijaca Zapadne tribine i to po strogim pravilima UEFA-e, ali za nerazumne to nije dovoljno za 2.500 sudionika. Uz to koristili su se WC-i pod Juznom tribinom, timovi koji su imali garderobe imali su svoje WC-e, te suci svoje.
- Samo u pojedinim dijelovima dana bio je red (obicno nakon rucka i popijene velike kolicine vode), no nikada se nije cekalo vise od 5 minuta (prema izjavama Sefova misija). U velikoj vecini dana WC-i su bili poluprazni
- WC-i su se cistili 4 puta na dan jer su ljudi u njih doslovce bacali svasta, pa je cak izvucena i kartonska kutija iz WC skoljke
- nikada ni na jednom prvenstvu do sada nije bilo toliko WC-a, a obicno je to bilo nekoliko kemijskih WC-a
HOSTESE NISU DOVOLJNO DOBRO POZNAVALE ZAGREB
- do sada nikada nije ni bilo hostesa, pa je mozda bolje da i ovaj puta nismo angazirali 80 djevojaka za tu nakanu, te potrosili ogroman novac za njihovu prehranu, napitke, majce... te njih izgnjavili da se "ubiju" za timove. Ispada da bolje da nisamo ništa napravili pa ne bi ni bilo bolesnih kriticara
- naravno da neke od njih ne poznaju neke dijelova grada, no ipak su bile od velike pomoci jer su znale gdje dobiti informaciju, poznaju jezik, a i daleko vise znaju o gradu od samih natjecatelja
- nevjerovatno je da ljudima pruzis besplatnu uslugu, a to netko kritizira iako tako nesto nikada nije imao do sada (a nece ni imati)
RAZGLAS JE "STALNO" PREKIDAO
- razglas je imao sveukupno 6 prekida (na 322 izvedbe) od cega je jedan rezultiran nestankom struje, a za 5 prekida krivi su sastavi (loš CD, pogreške u snimanju, ripanju ili przenju...). O svakom prestanku odluku donose SUCI, ne administracija i organizator. Mi nikako ne mozemo biti odgovorni za lose nosace zvuka i neogovornost pojedinih sudionika prvenstva.
- Struje je nestalo na trofaznoj struji kojom se napaja stadion Maksimir, a koju je profesionalno postavilo sluzbeno poduzece Maksmirskog stadiona (direktno od trafo stanice do naših potrošaca). Ta struja nema veze sa naponom u stanovima ili lokalima, niti se koristi za napon u privatnoj potrosnji. Maksimirski stadion je ogroman potrosac u prvom redu radi svoji reflektora, te ostalih potrosaca na utakmici (HTV reportazna kola i kamere, nekoliko stotina novinara, zdravstvenom i sportskom sustavu, tisucama ljudi koji tamo trose struju...) i on ima potpuno drugaciji, tj. vlastiti sustav napajanja. Region Maksimirskog stadiona je potez od Ravnica, do Selske i od Borongaja do Maksimirske, dakle prostor Masimirskog stadiona i objekata na tom prostoru (glavnog terena, parkiralista, usluznih objekata i pomocnih terena). Tramvaji u Zagrebu (što je bio primjer nerazumnim kriticarima da struje nije nestalo), pak, voza na potpuno drugaciji napon i sustav elektricne energije koji nema nikakve veze sa stadionom ili kucanstvima. Kada u Zagrebu nestane struje ili su radovi pa se struja iskopca, tramvaji i dalje voze. O nestanku struje postoji zapisnik sluzbenih osoba (a to je daleko ozbiljnija stvar od nas). Alternativni napon se koristio 10 minuta, nakon sto je kvar otklonjen. Nismo ga otklonili mi, nije ga otklonio dezurni elektricar Dinama, nego sluzbena kompanija Masimirskog stadiona koja je dosla na hitnu intervenciju.
- kada kod stane glazba, o tome ne odlucuje HMS, niti EMA administracija, niti organizator, nego samo i isljucivo suci. Samo i isljucivo suci!!!!
OSVJETLJENJE JE BILO KATASTROFALNO
- Osvjetljenje je bilo sukladno pravilniku EMA-e. Što vi znate o tome kako svjetlo treba organizirati na borilištu, te na koji nacin se isto usmjerava ovisno o poziciji plesaca, udaru u oci isl? Suci su bili zadovoljni sa svjetlom, a niti jedan tim nije ulozio protest. No, zato se nadju ljudi sa tribina koji imaju nesto o tome za reci!
Sve u svemu brdo gluposti od ljudi koji nemaju pametnije posla nego iznositi neutemeljene gluposti!/font>
|