Zivot u Zabolandu

28.06.2012., četvrtak

Fuchsia

Sutra sam pozvan na moje prvo sluzbeno zabolandsko vjencanje. Zeni se moj prijatelj Jeroen Laurensen. Kolega hokejski trener. Njegova odabranica Eveline, pogadjate isto hokejska trenerica. Vec imaju kcer od godinu i pol, Renske. Eveline je trenutno po drugi puta trudna.
Vjencanje je na nekom ladanju (imanju) u srcu Zabolanda. Dresscode je Tenue de Ville. To je stajalo u prvoj pozivnici koju sam dobio od Jeroena i Eveline. Drugu pozivnicu sam dobio od voditeljice ceremonije. Tamo je pisalo da je par odabrao boju za temu vjencanja. Boja: fuchsia. Od uzvanika se ocekuje da vode racuna o jednom ili vise modnih detalja u toj boji. U trecoj pozivnici je bio tekst koji moramo pjevati mladencima. Tekst je napisan na melodiju iz mjuzikla Les Miserables. Uz tekst smo dobili i link na jubito da mozemo vjezbati uz originalnu i karaoke verziju.

Sva sreca da postoji internet, tak da sam mogao potraziti sto to znaci Tenue de Ville i u kojoj boji moraju biti carape (meni je poslovno odijelo inace trenirka), koja je to boja fuchsia (nikad cuo, no mozda samo zato kaj sam musko) i kako zvuci melodija na tekst iz (ne)poznatog mjuzikla. Jedino steta kaj voditeljica cermonije nije uspjela na internetu pronaci sto znaci Les Miserables, ili mozda bas nema visoko misljenje o mladencima.

<< Arhiva >>