yazza

četvrtak, 03.06.2010.

povratak

dugo me nije bilo.. hm, bilo bi zanimljivo napraviti statistiku tekstova iz bloga - sigurno ih barem 30% pochinje sa "dugo me nije bilo", ili ima neku takvu intonaciju.

elem, svashta se izdeshavalo otkako sam zadnji put pisala. mozhda su putovanja najinteresantnija. chak ne pamtim jesam li spomenula negdje grchku. ove godine sam imala dva takva, koja su obiljezhila ovih par mjeseci. dva putovanja u izrael - prvo skroz tipa turistichko - za sedam dana puno mjesta, za neke chak ni moje koleginice s posla, iz ofisa u tel avivu nisu ni chule :)

tad je bilo bura do zla boga. od planiranih putovanja i obilazaka nije puno uspjelo. prvi dan smo ishli u jerusalim, a tamo pljusak! samo smo uspjeli na kratko vidjeti zapadni zid (zid placha). i pobjegli. a i svakako nisam imala aparat sa sobom. mislim da to samo ja mogu da uradim - dodjesh ljepo u jerusalim i skuzhish da ne nosish aparat. isto kao da si na pijacu doshao... shta ce ti aparat.

dodushe, zadnji dan smo opet otishli u jerusalim. ovaj put i do bozhijeg groba. i s aparatom. kakve djevreke prodaju tamo na ulici... mmmm... ja kao pravi zapadnjak, uzela neki kroasan (kurosan...) a dragi uzeo obichni djevrek sa zachinom za'ata. i pogodite shta je bilo sladje!?

eh i da - dva dana na mrtvom moru... u februaru, na plazhi... ehhhh
mada, chudno je to more! smijeshno pravo! em je more, em ne mozhesh plivat!

e druga posjeta izraelu je bila vec ljephsa, mada kraca. plivanje u sredozemnom moru. i - prvi put za mene - da mi se svide pjeshchane plazhe!!! predivno! ja da zhivim tamo, ne bih se makla nigdi s plazhe! kazhe dragi da sam jeftina - ne trebaju mi restorani i chuda, samo ta plazha i toplo more! :) e da... takva sam ja :)

i malo sam i baksuz. u sred moje dijete me odveli na festival piva. ma ja... baksuz...

i tako. ljepo bilo. sad bih jopet.

i budapeshta je bila super :) i buda i peshta. hotel na ostrvu, spa, bazeni... i sve to po enormno sitnim cijenama.

sad se nadam da se na bliskom istoku ne zakuha puno, pa da opet skoknem tamo. nekako mi dodje jeftinije nego polupansion na jadranu. a da mi je neko rek'o...

evo vam za pochetak i kraj, jedna fina pjesmica, koja nema veze sa gornje navedenim :)

- 21:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #