yazza

nedjelja, 11.01.2009.

"Hi! It's me again ;)! Ivy!"

Ovaj naslov je rechenica iz jedne stare serije, kad se mlada Ivy moli u svojoj spavacoj sobi i namiguje Bogu - ono, "evo mene opet, malo su me prekinuli ;)"

Doshlo je vrijeme da i ja namignem Univerzumu:

- Hi, it's me again ;) - yazza ;)
dragi moj univerzume, (prelazim na mala slova, jer mi je mrsko tipkati velika... oprosti mi...)
doshlo je vrijeme da ti se opet obratim. pishem ova slova nadam se iz koristi, a ne samo da ostane trag moj iza mene...
dragi moj jedini univerzume,
ti znash da ja tebe izuzetno poshtujem i cijenim
ne bih te dala za brdo karamela!
znash da mrava ne bih zgazila
i da komarce i zhohare ubijam samo zato shto sam i ja obichni greshnik i imam alergiju na njih
(dodushe, ti znash da se ja zbog toga jako, jako kajem... i znash da imam i drugih alergija, ali se uchim da zhivim s njima - valjda cu se nekad navici i na komarce i zhohare...)
i znash da ja sve ljude volim i prirodu i ne bacam smece neodgovorno, chuvam prirodu i pokushavam da smanjim korishcenje shtetnih za okolnu sredinu stvari na totalnu nulu
vec godinama ne koristim dezodoranse u spreju
gasim svjetlo shto chesche mogu
i strogo osudjujem nepravdu, neodgovornost i shirenje svakojake mrzhnje i nasilja

i znash da su mi oshtar jezik i oshtar um jedino oruzhje koje koristim
inache sam jako dobrodushna

ta dragi moj jedini univerzume,
ti predivno chudo prirode
prvo da ti zahvalim za predivnu zimu, koju si nam poklonio i
za svaku pahulju snijega
i svaki minus ispred broja celzijusa!

a sad bih te lijepo zamolila slijedece:
uchini da se onaj minus ispred broja celzijusa izbrishe
dogod se oni sssr-ci ne dogovore kako ce i shta ce
ili dok neko drugi neshta ne izmisli
pa da bude plina za toplane
jer onaj mazut i ostale sirovine shtete ozonu i drvecu
i nek se osjeti toplina u mom domu kao juche i kao prekjuche!
i nek mi se noge ugriju, jerbo nemam u kuci ni jedne priglavke niti vunene charape!
a ni grijalicu nemam, jerbo sam protiv bespotrebne potroshnje struje

evo me gdje se u 2009-toj, u evropskom savezu, grijem na toster, ringlu i dekicu
i drzhim laptop u krilu jer on bash grije!
i umotana sam u shal i kapicu...

zato te ja moj dragi univerzume molim,
pomozi nam da u miru ugrijemo svoje domove
i da vec jednom ozdravim od ove novogodishnje prehlade :(

i isto te molim, da ivelini obezbijedish happy-end-holivudskog tipa romansu, jer me bash ljubazno zamolila da je predstavljam pred tobom, a bash mi je dobra drugarica!

eto, dragi moj univerzume, napricha se ja tebi svashta! :)

sad odoh da operem kosu i na spavanje
a tebi zhelim sve najljepshe u novoj 2009. godini!

tvoja unaprijed zahvalna,
yazza

- 22:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #