yazza

subota, 13.12.2008.

blazhena subota i josh blazhenija nedjelja...

From Praha

jedva sam chekala vikend - kao i obichno.
probudim se nocas u neka doba - obichno se ljudi bude s nekim razlogom - ono wc i voda... ja se obichno budim ili zbog sna ili iz chista mira.
nekad se probudim chisto da bih mislila o nekom... "neko, neko, ko je daleko..." kako pjevaju oni dechki iz vojvodine... a da - grupa "garavi sokak". sve su im pjesme naivne...
nocas sam se probudila iz chista mira - mislila da nemam razlog za to dok nisam chula kako napolju pada fina kisha, eto ti razloga!

bila sam budna dobrih 15 minuta - onako, smireno, tek da slusham kako kisha pada. bash mi dobro djeluje...

juche sam kupila chekic i dva shrafcigera. ne znam shto to nisam ranije uradila.
danas konachno zakucala kukice, kupljene u mostaru, ko zna kad - vanja zna :) ona mi ih je i pokazala. i onda sam pronashla umjetnichko rjeshenje za zid u hodniku...

josh jedan lagan vikend nakon teshke sedmice. Fabs je u bolnici, tako da nemam namjeru nikud iz kuce. samo odmaram. i uzhivam....

sutra "planiram" malo da pospremim doma... ako imam snage... ako ne - bozhe zdravlja!

kupila sam nove ukrase za jelku, jer mi se proshlogodishnji neshto bash i ne svidjaju... i jedva chekam praznike.
odmor za dushu, noge, srce... za sve shto je vec suvishe umorno.

samo se nadam snijegu, dobrim vijestima i onim superlativnim susretima. make zna o chemu govorim, ipak je ovo 2008, josh uvijek!

zhelim vam kishnu noc i vjetroviti sunchan dan...

- 23:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #