yazza

ponedjeljak, 30.06.2008.

1:0

shpanija je bash u modi ove godine. jedva chekam da odem tamo.

a i yazza je u modi. uvijek.

mislila sam sachekati da se vratim iz shpanije pa onda pocheti chishcenje, no nisam izdrzhala - a i ko bi.

nesh ti tih odnosa.

nesh ti te drskosti.

e nesh...

idemo jeno po jeno. necemo se vishe vidjeti, a ako se i vidimo bice to zamo jedno kratko "zdravo" i tolko.

stvarno mi je zhao shto nisam sto kila tezha. kako bih ga lijepo popela na zadnji sprat one zgrade i odozgo pustila da se razmazhe po zemlji. no nisam. da budem jela dok je bio vakat. nije znao da imam osjecaja za njeg. a sigurno ima josh puno tog shta on nije znao. je on glup?? ili se pravi lud??

ako neshta mrzim je da me lazhu, to sam sto put rekla. ochito nekim ljudima je to u krvi.

jedan nula za shpaniju, osjecam se ko da sam ga ja utjerala...



Lole, danas sam pun neke Španije, triput sam živeo tamo.
Sumnjaš u živote ranije? Ako, smej se samo.
Lole, daj mi da još jednu ispijem, opet sam sanjao sušu,
pa pusti ponovo Gypsy-je, za moju dušu.


jedva chekam shpaniju. zaista.

- 06:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #