yazza

petak, 27.06.2008.

vozi mishko!!!

kad znam da neshto ne mogu - onda ne mogu. ali kad znam da mogu - e onda brate... :))

pao nam se strog inspektor, od 10 do 14 smo chekali na suncu. oborio je bar troje prije mene. tachno preda mnom je curi digao dreku i oborio i nju. a meni se i ruke i noge rastresle... no...

samo sam mislila, samo da mi ne kazhe da parkiram usporedno u nazad. i ajd pogodite shta je rekao na kraju...

smrklo se meni, ali nemam izbora - moram. vrti volan, kreni polako. gad se gasi na svake 1,333 sekunde. ja palim, on se gasi. bmw 320 iz 1984.

"postoji li neka shansa da ipak uparkirash taj auto?" (vrrrrloooo sarkastichno)

"da, postoji" (vrrrlooooo smireno i odluchno)

dobra stvar kod mene je da chak i kad mi se noge tresu glas mogu kontrolirati.

uparkirala.

polozhila.

ajd cao

- 16:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #