yazza

nedjelja, 17.02.2008.

stanje stvari

evo razmishljam danas o nekim ozbiljnim stvarima. o tome kako sam uvijek u manjini. pa jebote, ja sam neki dan saznala i da sam rodjena k'o manjina! chitam u wikipedii - jugosloveni su manjina u jugoslaviji. mislim, josh tad mi je trebalo biti jasno da je neshto s mojom karmom naopako!

kud god se okrenem ja sam nekaka manjina! pogotovo na dimenziji - ludi vs. normalni, mada mi tamo nije bash jasno s koje sam strane, ali ochito da jesam opet manjinska neka...

evo danas se kosovo objavilo nezavisnim.

znate kako se ja o tome osjecam i shto ja mislim o tome?

tu treba otvorit zagradu k'o zgradu pa objasniti da ja pripadam onoj manjini koja svoje stanje emocionalno a i svijesti objashnjava glagolom! i taj je glagol u prvom licu jednine "JEBE MI SE"

eto, jebe mi se i za kosovo i za sva politichka pitanja.

losha je stvar u tome shto je jebanje uzajamno - ja njega, pitanje mene...

a nema to moje stanje veze sa statusom mog sexualnog zhivota - ispadoh nimfomanka - nikad mi dosta!

jer jebe vasha yazza sve - pogotovo radoznale! i uglavnom i nju jebu u (zdrav) mozak... tako da sexa ima, ne morem se ozhalit...

danas mi je neki manijak u kvartu vikao za petama, pa sam shvatila kako nama zhenama fitnes mozhda ne more pomoci, ali nas manijak svakako more natjerat da jurimo i jurimo - glavom bezobzira... mislim da sam pretrchala dva put na crveno za pjeshake i da mi se opet jebalo za kola i da li ce me neko zgazit. moje mi gacice ispadoshe vazhnije od glave... i nekako sam vishe povjerenja imala u lude vozache neg u ludog chiku koji viche za mnom.

kasnije sam skontala da mi je najbolje otic frizeru pa platit i veshe no shto je potrebno za novu frizuru, a onda sam i zakazala sat az farbanje u chetvrtak.

jebe mi se i za novce!

vazhno da sam vam ja lipa i zdrava i pokretna!

danas kupila donjeg rublja i bluzica, sad jedva chekam sutra ujutro da prohodam po prodavnicama vitoshke ulice i kupim male chizmice na shtikle - ne shto mi trebaju vec da budem lijepa.

a i shtrample od chipke sam uzela...

eto takvi su vam moji osjecaji o kosovu - jebe mi se.

izvinite shto ovo j nisam zamienila sa h, ali ja sam iskrena do koske pa ako vam se ne svidja shtogod u mom iskazu, a vi ne chitajte!

ha samo chekam da neko zaustavi zemlju pa da sidjem lipo i odem na mars da tamo otvorim burekdzhinicu!!!

- 19:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #