yazza

utorak, 07.08.2007.

omladinski radio sarajevo :)))

odradila hrpu posla - onog najcrnjeg! samo kad pomislim na ONE dokumente mene zaboli glava a imam osjecaj i da mi gastritis proradi. mali zasluzheni intermezzo - pregled arhive levatovog bloga. i nabasam na post o omladinskom radiju. 91 su furali, bili su neponovljivi :) mislim trebam li vam prichati kako su cure u meshi (ha ko zna shta je mesha - zna, ko ne zna - da bude znao) vrishtale kad su chule da mi je sasha s. rodjak. ko bi rekao da ce ot nevjerovatno dobrog talk show voditelja postati uspjeshan biznismen specijalista za marketing. meni nije chudno. ma mi smo u familiji svi ludi i svestrani :)

ja svestrano imam plan - tachno znam shta i kako - a to je: relax! prepusti se...

samo relax... kad shvatish da je sve jedna velika igra i da u stvari nema bash puno znachaja, onda ti nekako lakshe ponijeti se bozhanski prema drugima...

ajmo doma, sutra cemo opet radit, je l'...

- 17:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #