yazza

ponedjeljak, 22.01.2007.

asenova tvrdjava, ljeta gospodnjeg 2007



malo je hladno za kraj aprila iako je sunchan dan i samo poneki oblachic zaluta iznad moje glave.
malo je vruce za januar. nema vjetra, nema kishe, nema niskih temperatura. vrijeme koje ja zovem "vrijeme texas jakni"... a januar. 20 i 21. ma i 22. i sedmicu dana prije... zbunjuje ovo vrijeme. totalno. planirala da kupim nove cipejice za proljece, da osvjezhim garderobu, negjde tamo oko marta, kad ono jok medjutim - izgleda da bih to trebala sad uraditi.

malo je vruce za januar, zaista. ali je predivno proljece :) ma rekla sam ja vama da se meni u zimu deshavaju najbolje stvari koje se ljudima obichno dese u proljece. mislim, to shto sam bila bolesna proshle sedmice NIJE jedna od najboljih stvari koje su mi se desile. ali zato je vikend bio jedan od najboljih u ovoj 2007 godini... (a shto ih je biiilooo....:))) ) necu vam puno prichati, nisam ja dobra u tome, imate google, pa ako vas zanima mjesto - google it! :) za one koji znaju bugarski - asenova krepost; za engleze, ili one koji se prave englezi - asen's fortress, a za sve vas ostale asenova tvrdjava. (eh shto ja volim sve pojednostavit - ispade da na svijetu ljudi mogu da se dijele na tri-chetiri vrste: bugari, englezi ili oni koji se prave englezi i ostali... nemam komentara...) u stvari, ako ste oni ostali i napishete asenova tvrdjava, vrlo je vjerovatno da ne nadjete nishta za to mjesto. ako ste bugari ili englezi ili se pravite englezi - imacete sigurno vishe uspjeha (eh shto ti znachi EUnija!...)

u svakom sluchaju, mjesto je na 2km od asenovgrada, koji je na 20km od plovdiva... ako vas zanima i to gdje je - opet google it... meni mrsko objashnjavat... a i ja samo ocu da vam kazhem da je meni bilo divno za weekend. ekipa je snimala kratku emisiju za jednu istorijsku lichnost ovdje, yazza je isto snimala - ali foto-aparatom. uzhivala... totalno :) i napunila baterije (one za aparat i bukvalno :))) )
evo vam pa gledajte: slike iz asenovgrada

znam da je album na bugarskom, no valjda cete se snaci. ima iste znakove k'o na audio kasetofonima, videima i slichnim... ako se ne snadjete - e hebi ga...

- 13:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #