yazza

srijeda, 09.08.2006.

welcome back

...prvo sam napisala "welcome home", pa mi se uchinilo nekako netachno :) svugdje se ja skoro osjecam kao @home...

uglavnom, dobro doshla nazad, opet u veliki prljavi grad. ma nije tako prljav :) sinoc sam vodila marinu u shetnju, svidjelo joj se. nekad treba neko da nam dodje u goste pa da shvatimo kako je lijep grad u kojem zhivimo. prostrane ulice sofije, nebo u svim verzijama, stare i nove zgrade, parkovi, drvece i zelenish na sve strane...

sofijo, dobro te nashla! pozdravilo te sarajevo, a i mostar kazhe da bi te volio upoznati.
znash, oni su tako drukchiji od tebe... imate malo chega zajednichkog - tursko ropstvo, grchku filozofiju, latinsko pravo i mene ;)

doshla danas na posao. shefovi se iznenadili - zar nisam josh na odmoru?! a shto nisam znala, mogla sam josh ostat :))

shala - ne bih. ne bih vishe. da ne kvarimo :)

"...prodje avgust sreco moja vrijeme da se rastane
bilo bi izgleda i suvishe lijepo da nam tako ostane..."

ma avgust nije proshao, ali vazhna je poenta :)

sad mi fali shto kod jace i ivane nema novih postova. dobro da se bar shirin raspisala :)

i fali mi vanja na msn-u. :(

eh, ne mosh nama zhenama ugoditi - "ko ce znati zhensko srce..."

"...lako ti je sa mnom folirash uglavnom...
ja ne mogu protiv sebe ja ti nisam za te stvari
bolje me zanemari...

reci mi zdravo samo to, oo
malo pojachaj radio..."

ma ne bi jaca bila jaca kad ne bi ubacila malo mjuze koju slusha

- 17:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #