yazza

nedjelja, 06.08.2006.

ufffff... prodje odmor...

dobro veche sarajevo. ima l' ko u ovom gradu da predlazhe uslugu pakovanja kofera? ima yazza para da plati, bolan, nego infrastruktura josh nije toliko uznapredovala :( sad poshto se trebam pakovati ja visim tri sata na netu, chitam svashta neshta, ono lafo bash me zainteresovala bosanska piramida pa sam o njoj chitala. isto i trazhila na kom jeziku pjevaju one cure u pjesmi zheljka joksimovica ' ispade neki vlashki dijalekt. i tako sam stigla do Dacie... jebi ga, kad su nam predavali istoriju ja obichno spavala, pa sad umjesto da spavam ja nadoknadjujem...

evo me dje u sred sarajeva slusham neke domace dens hitove - pardon, turbo dens hitove. jebate pjesme! "shto je moje moje je ko te je tu zvao??" mashala, carice - pa niko je nije zvao, sama je doshla, a jesi glupa ko noc! "bolje pusti taj hir da ne bi pala u vir" - jebate shta ja slusham!!!

ajmo opet zheljka - nismo dugo, shto kazhe marina :)))) evo me dje samo muchim raju ' chim udjem u kola ja ono "rami, de mi pusti zheljka"... dodjem u stan - e, ajmo zheljka :)

sve shto sam ti radio...
shlagom sam zasladio ;)

marina kazhe da ce da ga sanja... jebat ga kad mi se svidja...

kazhu mi da mu je ona pjesma "ima neshto u tom shto me necesh..." tuzhna balada. pa ja matere mi nisam chitava - meni ta pjesmica fakat vesela, jebatme veselu! :))

uf, treba pakovat kofere...

kad sam polazila ovamo prije kolko-ono-bi-jedno-dvije-hevte spakovala stvari i rekla sebi "pizda ti strinina si ti normalna, ko ce ovo vuc?!!!". a sad ne znam shta da si kazhem! imam fakat vishe stvari neg kad sam krenula :((

je l' vi znate koji su glavni shoping centri u okolici? trst? - jok! stambul? - tobe jarabi!! solun - ma dje ti zhivish?!! sofija - jok ba tobe jarabi pa gdje ti zhivish???!!!!!

pa glavni shoping centar vam je dubrovnik!!! zna yazza iz iskustva!!

o, evo mi pjesme!! "jesi to ti, ti mila?...ko bi reko da si nekad moja bila, shta je bilo niko ne mora da zna..." (marina kazhe da ako joj neko samo spomene zheljka da ce mu hebat mater!!!)

ta ja u dubrovniku kupila pet knjiga i jedno dvije-tri kile kozmetike... huh... u mostaru bluzica, u mlinima alana forda... u sarajevu srebrni lanchic, kilu cedevite, bonbona, kafe... hrpu sitnica... a o poklonima da ne govorim... hajd shto ne znam kako cu to odvuc u bugarsku, i hajd shto moram pozajmit ranac od marine, nego NEK MI NEKO KAZHE GDJE CU SVE TO STAVIT KUCI KAD DODJEM??? ha vidim ja da moram kupovat namjeshtaja... c c c c c a nu grada a nu djavla!

ja bi nekako d ne moram sutra putovat nego da me neko teleportira direktli u sofiju... a evo je:

"Ima nesto u tom sto me neces
od te lazi nacisto umrecu
ima nesto u tom sto me neces
i u tome sto ja tebe necu"

a jesam se raspisala!!! vako ja isto kad sam studirala, pa chim pochne ispitni rok i treba zasjest pa uchit, a ja pochnem generalno chishcenje, pa operem prozore, zavjese, ljetnju garderobu, zimsku garderobu, oribam pod, operem tepih, da sam imala vurnu sigurno bih i pitu mjesila, samo i sa mo da ne uchim. pa i sad ' kad se treba pakovat (jooojjj jadna ja!!! :(( ) a ja zasjela pa pishi!!! pa vi kad budete shta pametno radili a vi onda sjedite pa chitajte... pa ja!

evo necu o tome kako mi je proshao odmor - toga brate ima plaho puno! krenice vam zazubice ako vam budem prichala ;)

a evo josh jedne vesele pjesmice :))

Ko u tebe veruje
ko ti telo oseca
da ti laze naivno
ne zna niko kao ja

Da ti glasa ne chuje
i da glavu okrene
kad mi gledash lice, zna
zna li iko kao ja

O, ja mogu da te
s kraja sveta vratim
jedini, za svoju ludost
da ti malo platim
isto sam i lud i ponosan


Ko u tebe veruje
ko ti telo oseca
da ti laze naivno
ne zna niko kao ja

Da ti glasa ne cuje
i da glavu okrene
kad mi gledas lice, zna
zna li iko kao ja

O, ja mogu da te
s kraja sveta vratim
jedini, za svoju ludost
da ti malo platim
isto sam i lud i ponosan
na to

O, ti bi dalje al' se uvek vratis
a nemas gde
a ni sama ne znas to da shvatis
sam Bog zna, sto bez tebe ne mogu
a bolujem kad smo zajedno

Tvoja put po meni je
kao mleko prosuta
i sve tvoje odaje
ne zna niko kao ja

Boze nije tako znam
al' ne znam sta se desava
sto te vise znam, ko prst
sve mi teze

O, ja mogu da te
s kraja sveta vratim
jedini, za svoju ludost
da ti malo platim
isto sam i lud i ponosan
na to

O, ti bi dalje al' se uvek vratis
ma nemas gde
a ni sama ne znas to da shvatis
sam Bog zna, sto bez tebe ne mogu
a bolujem kad smo zajedno


ajde da ja popijem fino ovu kolu pa da idem da se pakujem :( ufff

prodje jebeni odmor!!!

- 23:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #