yazza

petak, 04.08.2006.

bosanska piramida - nishta bez banovicana

Evo me gdje sjedim u Sarajevu, nemam pametnija posla vec gledam neku emisiju o bosanskoj piramidi. onoj shto je nedavno iznikla. kazhu da je veca od keopsove... i odjednom chujem tip kazhe "ja sam taj i taj, doshao sam ovamo iz rudnika mrkog uglja" - tu se ja neshto shtrecnu - "Banovici" - ha ko da u Bosni ima drugi rudnik mrkog uglja, pa ja! Kazhe chovjek da je doshao da pomogne u iskopavanju piramide. Poslije voditelj emisije, iliti spiker ili kako god vec se to zove, kazhe da oni nashi banovicani dosta pomazhu. Ma dobri su vam to ljudi! Nego shta.

Gdje cesh bez banovicana! Ne mozhesh ni na more bez njih :)). Ni u Mostar. Ni u Sarajevo :).

Samo shto ja vishe nikog tamo ne znam. pitam mog prijatelja Denisa kad on pricha neshto o ljudima u gradu "Ko je taj?", a on kao iz topa "Ma ne znash ti njega, Yanki."

Dobro da bar Denisa znam :) Pravi predstavnik Bechke shkole, ispostava Banovici!

- 12:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #