yazza

ponedjeljak, 26.06.2006.

jabuka valja ;)

pobjeci sad od svega zhelim
da ovaj tren sa tobom dijelim
svi su zaspali
hajde ostani...

************************

ako si od crnog vraga
shto je tako, tako slatko
ako si od samog boga
zashto traje tako kratko

************************

i kad nisi tu kod mene da znash da me bolish
i nocas ja cu da te chuvam dok sanjash
i ljubim tamo gdje najvishe volish
dok sanjash ;)....

*************************

evo me na talasima jabuke i valjka :) radim i slusham "...chekaj me na starom mjestu tamo gdje ljubav pochinje..." pa se sjetih vas, drage moje i dragi moji :)

Mostar cries for me again :) Sarajevo also :) i

JADRAAAAN!! MOJ STARI LIJEPI SLANI JADRAN :)))

ajde, to be continuoued... imam josh toga rec, ali sad bash nemam vremena, so will be back

.... whether tis nobler in the mind to suffer.... ;) no tis not!!!

snake-spear ;)

- 12:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #