white lilith https://blog.dnevnik.hr/whitelilith

petak, 16.07.2021.

"F****** six years - jujujuju - ocjena izvrstan!

Morala sam.
Najprije : ijujujuju! do Šibenika se čulo.
A sad cmizdrim ko kišna godina, od sreće.
Moja je kći diplomirala.
S ocjenom izvrstan.
Medicinu.
Nakon 6 godina.
Redovno.
S uvijetom stipendije.
S prosječnom ocjenom blizu 4,5.
S dekanovom nagradom ove godine.
S volontiranjem,
organizacijom kongresa Hitne medicine svake godine,
predstavništvom u Studentskom zboru svih 6 godina,
osnivanjem foto sekcije na fakultetu.....
sa studentskim radom svako ljeto, pa i preko godine,
to su samo službeni podaci....
sve ono između, što je moja kći postala bolji čovjek na n-tu, raširila krila i leti, leti.....
što je druga u obitelji sa sveučilišnom diplomom...
što je 6 godina muke, nespavanja i brige ostalo iza nas...
u ovih 6 godinica ja sam radila 1,2 godine, imala naknadu za nezaposlene 1,5 godina, malu ušteđevinu...znači punila kućni budžet ni 3 godine, a do tada je moje učešće bilo 70-80% kućnog budžeta....ostala bez posla sa 50+ i bez mogućnosti novog zaposlenja u malom gradu gdje gradonačelnik (po 3. put) i pod istragama i dalje postavlja svoje, poništava i namješta natječaje (doživjela na svojoj koži 3 puta)....
Ovisili o suprugovom malom paušalnom obrtu, stipendiji županije, pomoći rođakinje iz inozemstva (koja je pomagala koliko ona hoće, a ne koliko zaista treba(cca 30% više), bili zahvalni do neba na svemu tome, a opet.....muka živa svaki božji dan.
Zato neprospavane noći i briga....egzistencija, ne moja i moga zakonitog nego nas, obitelji, djece....
Pa i sin je otišao "trbuhom za kruhom" prije 5 godina....da se sam uzdržava.
Mlađa kći tek nagodinu maturantica, a onda nova borba jer i ona je odlikašica i studirati će.

Moja doktorica.
Vrijedilo je.
I vrijedi.
Ma što dalje bilo.
Sretno ti bilo u životu doktorice moja.
Ponosna do neba, preponosna na tebe.
Ljubim.
Vtm.

Oznake: život na n-tu

16.07.2021. u 10:20 • 41 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 12.07.2021.

Veliko spremanje

Nekada se veliko spremanje obavljalo dva puta godišnje: za Božić i za Uskrs.
Jesensko bi počelo već prije Svisveta (Svih Svetih), nakon Miholjskog ljeta, s početkom sezone zatvaranja prozora i grijanja. Svi vanjski radovi bi prestajali, plodovi ubrani, zimnica napravljena i radovi su selili u zatvoreni prostor. Potrajalo bi i do Božića. Temeljito, sveobuhvatno.
Proljetno je bilo vezano za početak novog ciklusa života, u proljeće, prije Uskrsa. Također temeljito, sveobuhvatno. Prozori su se otvarali, grijanje je doduše još radilo, ali pripreme za novi ciklus su počinjale.
Poanta je u tome da se spremalo i držalo urednim cijele godine, ali ova dva velika spremanja imala su značaj pripreme za velike blagdane, okupljanje obitelji i uživanje u zajedništvu i blagodatima života.
Koliko često spremamo unutar sebe?
Jesu li dovoljna (simbolično) dva velika spremanja godišnje?
Koliko smo temeljiti i sveobuhvatni?
I najbitnije: Jesmo li iskreni prema sebi i zadovoljni rezultatom?

Oznake: spremanje

12.07.2021. u 06:04 • 24 KomentaraPrint#^

srijeda, 07.07.2021.

Malena i Klepetan

Ljubavna priča koju su desetljećima pratili i u Hrvatskoj, a i u svijetu.
Pisala sam o njoj prije 7 godina, kada sam tek došla na blog, na poticaj naše blogerice, tada Valcerice, danas Lastavice, jer je posjetila Lonjsko polje, Čigoč, selo u kojem se gnijezde rode, ali nije znala ovu priču.
Prije 28 godina, Malenu je našao slomljena krila, te njegovao domar osnovne škole u Slavonskom Brodu, predgrađu Varoš. Preživjela je.
19 godina joj je dolazio isti partner, svako proljeće u gnijezdo, odgajali su novi podlmladak roda. Kako Malena nije mogla letjeti, ostajala je u Varošu pod brigom i skrbi Stjepana cijele godine, a svako novo proljeće, Klepetan joj se vraćao.
Jedne je godine vođena epska bitka za opstanak jer je drugi rodan sletio Malenoj u gnijezdo. Klepetan ga je otjerao.
On je izabrao svoju životnu družicu.
Svake godine joj se vraćao.
A ona ga je čekala.
U njihovom gnijezdu.
I svake godine nove su generacije njihovog podmlatka (66 roda) kretale iz Varoša u Slavonskom Brodu put Afrike.
I svake godine nepogrešivo je nalazio put nazad do njihova gnijezda.
Simbol grada Slavonskog Broda, moga rodnog grada, je roda na grbu. Nema slučajnosti.
Puno možemo naučiti iz ove fauna priče, zar ne?!
Malena.



Oznake: malena

07.07.2021. u 13:14 • 26 KomentaraPrint#^

subota, 03.07.2021.

Bravo za RokOtok!

Nadam se da se naš dragi bloger (kojeg osobno ne poznajem) neće ljutiti zbog ove objave.

Jednostavno sam morala zabilježiti ovaj plemenit događaj.

Sve o RokOtoku više na njihovoj stranici
https://www.rokotok.hr/

Baš sam bila danas ponosna što sam dio blogosvijeta koji rađa ovakve posebne životne priče.

Počelo je na Brodarici kraj Šibenika



Ribafishu su se priključili i drugi plivači



Sve je i u pratnji lučke kapetanije



Plivači su već nadomak Krapnja



Doček na Krapnju



Krapanj pozdravlja



Zastave su osvojile još jedan RokOtok.
Bravo Ribafish!
Ostalo sam prepustila onima kojima je to i namijenjeno: najmlađima s njihovim obiteljima.

Oznake: Rokotok, Ribafish, Krapanj

03.07.2021. u 10:45 • 14 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2021 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (3)
Lipanj 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (1)
Studeni 2022 (1)
Kolovoz 2022 (5)
Srpanj 2022 (1)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Veljača 2022 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (2)
Srpanj 2021 (4)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (2)
Travanj 2021 (3)
Ožujak 2021 (2)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (2)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (1)
Travanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (4)
Siječanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Rujan 2019 (1)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (1)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Kolovoz 2018 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nijedan čovjek nije Otok sasvim sam za sebe; svaki je čovjek dio Kontinenta, dio Zemlje; ako More odnese Grumen zemlje - Europe je manje, kao da je odnijelo kakav Rt; Posjed tvoga Prijatelja ili Tvoj vlastiti; smrt svakog čovjeka smanuje Mene; jer sam obuhvaćen u Čovječanstvu; i zato nikada ne pitaj kome Zvono zvoni; Tebi zvoni. (John Donne)

Space Oddity


Ja sam
Plimni val
Vulkan proključao iz dubine
Gejzir u zraku što se raspršuje
Tisućama kapljica sunca
Brzina misli što bježi vjetru uma
Nedostajući element svemira

Ja sam
Mirna šuma u ljetno popodne
Sjeverna vlažna mahovina
Na deblu života
Srna na izvoru oprezna
Da lovinom ne postane
Zemlja u iskonskom obliku

Ja sam
Totalno drugačija od sebe nekad
Ni manja ni veća neg' drugi
Osjećajući se tako malom
U ovom velikom životu
Što ga nastanjujemo
Voljno

Ja sam
Rođena umrla oplakana pokopana
Nebrojeno puta do sada
Žestoka u borbi za dobro
Beskompromisna kada je Život u pitanju
Ljubavlju stvorena
Ljubavlju nastavljam
Živim_

***

***

Ja sam jaka
i mogu sve sama
pomicati brda i ostvarivati snove,
ali tvrdoglavo prešućujem priznati
koliko mogu biti slaba
kada se u sebi lomim
ili kada me prekrije val vlastitog straha.

Čuvarica pinkleca 07.03.2015.

***