Cloudly Sky, Crystal Rain, Orphic Storm

petak, 21.03.2008.

Napast

5: Napast

Tog su petka Eric i Michael otišli u lov, budući da se oluja smirila.
Ulicama više nije harao bockajući snijeg, vjetar je znatno oslabio. Munje više nisu parale nebo; povremeno bi oblaci sablasno zasjali srebrnastim svijetlom koje je popratila mukla rika.
Amy i ja smo ostali u njihovoj kući i dogovorili smo da ću prespavati tamo i dogovorili smo cjelovečernje gledanje filmova. Ne teške i sumorne teme, samo komedije i humorne drame. Ne ljubići.
Bez kave. Bez gaziranih sokova. Samo sok od naranče.
Bez slatkiša. Bez čipsa. Samo kokice.
Namjestili smo prostrani trosjed ispred golemog televizora, a zatim je Amy pustila prvi film na odstrelu, Vrag nosi Pradu.
Sa sobom sam donio i svog mačka koji se udobno smjestio u mekanoj fotelji i gotovo trenutačno zaspao i počeo presti.
Graciozno se krećući, Amy se spustila na trosjed i uzela punu šaku kokica.
Naslovna je pjesma već počela kad je Amy primijetila da je zgranuto promatram. Uzbunjeno se okrenula prema meni i upitala me, zauzimajući obrambeni stav: „Što je?“
„Ti…ti jedeš.“ Slabašno sam rekao, pokazujući prstom na njezinu šaku.
Grleno se nasmijala.
„Da, ja zapravo mogu jesti pravu hranu. Ne znam zašto. Vjerojatno sam samo čudakinja svoje vrste. Ali to rijetko činim,“ dodala je kad je vidjela moj izraz lica, „Ericu i Michaelu to ide na živce.“ Slegnula je ramenima i nasmijala se.
Pomaknuo sam se bliže njoj, bila je previše udaljena od mene. Možda je mislila da će mi smetati njezina hladnoća i tvrdoća. Upravo sam joj se zato približio, gotovo iz prkosa.
Krišom me pogledala, kao da joj je malo neugodno, ali nije se pomaknula.
Imao sam osjećaj da niti jedno od nas ne prati film potpuno, iako sam shvatio da nije tako površan kako se čini na prvi pogled.
Amyna mi je hladnoća godila. Ipak, njoj očito nije godila moja blizina, jer se pomalo ukočila, odbijajući me pogledati u oči. Pogledao sam je. Njezine su prekrasne oči bile crne, gotovo mrtve.
Možda joj je doista neugodno. Možda ne želi da joj budem toliko blizu. Možda sam pretjerao…ili je možda…gladna.
Jednom sam glatkom kretnjom kliznuo udesno, opet se udaljavajući od nje.
„Oprosti“, šapnuo sam i zagledao se u ekran.
„Št…zašto?“ upitala me krajnje zbunjenim tonom. Zagledala se u mene tim crnim očima, izmučenima od gladi.
„Nisam htio…smeta ti, žao mi je. Neću više.“ Promrmljao sam, i dalje gledajući u ekran, gdje je Miranda upravo tražila od Andree da joj unajmi zrakoplov za New York dok vani bijesni uragan.
„Luke…ovo je dvosmisleno…“, rekla je tiho, „Misliš da mi smeta tvoja blizina? Ili da sam strahovito gladna?“
„Oboje“, odsutno sam rekao i dalje je ne gledajući.
„Luke…“, nemoćno je šapnula, „ koliko smo puta ovo pretresli?“
„Amy, slušaj…“
„Ne, ti slušaj, Luke.“ Presjekla mi je rečenicu, gledajući me ravno u oči. I ja sam pogledao nju.
„Neka ti već jednom to dođe do glave, volim tvoje društvo, tvoju blizinu…Luke, volim te.“
Oboje smo zastali, motreći se u polutami dok nas je obasjavalo titravo svijetlo televizora. Nisam znao kako da shvatim posljednji dio pa sam ga ignorirao.
„ Gladna si“, rekao sam tiho, „Dovodim te u napast.“
Nasmijala se, iako malo nervozno. Podigao sam obrve.
„Da, malo jesam gladna“, priznala je, „ali mogu se kontrolirati, stvarno. I sam to znaš. Nikad te ne bih napala. Ne bih mogla živjeti sa sobom.“
Opet je nastupila neugodna tišina u kojoj smo se prodorno motrili.
„Kako sam ja glup“, dahnuo sam, uronivši lice u ruke, „ oprosti mi.“
Osjetio sam samo njezino hladno i tvrdo tijelo kad me zagrlila, a ja sam uzvratio zagrljaj.
Onda je promrmljala: „Napasti jedna.“
Oboje smo se nasmijali, a onda smo napokon počeli pratiti film, čudeći se Andreinoj nagloj promjeni iz provincijalke u šminkericu.
Kad je film završio, Amy je ustala, pogladila Louisa po glavi na što je on osobito zadovoljno zapreo, a onda promijenila film.
„Dakle“, rekla je, strovalivši se na trosjed, „što se tiče tvoje rođendanske zabave…“
„Jooooj“, zacvilio sam i pokrio lice rukama, „opet si počela.“
„Pa jasno“, rekla je, a na licu joj je iskrsnuo oduševljeni osmijeh.
„Ne, stvarno, Luke, pa nije mi jasno zašto ti je to tako mrsko. Meni se čini da je to baš super ideja.“ Počela je zadirkivati.
„Jasno, kad je tvoja“, odbrusio sam joj, na što je ona samo proširila osmijeh na predivnom licu.
„Ma daj, baš će biti super…“
Baš će biti super?“ ponovio sam, „neće biti super jer ničega neće ni biti.“
„Zbilja si partybreaker“, požalila se, hineći razočaranje, „ali predat ćeš se ti.“
„Neću“, otpjevušio sam.
„Hoćeš, hoćeš“, nastavila je Amy, a u glasu joj se čulo neslomljivo samopouzdanje.
„Natjeraj me“, izazivao sam, nadajući da ću je iznervirati.
„Izazivaš me?“ Podigla je obrve.
„Ha. Ha. Ha.“ Istisnuo sam riječi, kao da se strahovito dosađujem.
Ni Amy ni ja više nismo pratili film. Toliko smo se unijeli u raspravu da sam shvatio da nemam blage veze koji mi to film zapravo gledamo.
„Eric i Michael će biti na mojoj strani“, samouvjereno je ustvrdila, „ a pridobit ću i Annu.“
„A, ne“, nasmijao sam se, „bome nećeš. Anna mi to ne bi učinila.“
„Pazi što ti kažem. Napravit ću ti razmetljivu proslavu, htio ti to ili ne.“ Zaklela se prilično kategorički, tako da me ostavila bez protuargumenata.
Zato sam samo puhnuo i preokrenuo očima.
„Ureći ću te ako to učiniš“, ipak sam rekao, jer se nisam mogao zaustaviti.
„E, sad sam zbilja prestravljena!“ rekla je i prasnula u smijeh. Pridružio sam joj se, zaista se smijući od srca.
Moj nam je mačak dobacio pogled najdubljeg gnjušanja što smo se samo usudili prekinuti njegov san i okrenuo nam leđa.

Nakon četvrtog filma sam bio apsolutno shrvan umorom od svega: smijanja, komentiranja, pijenja i proždiranja kokica.
Prije no što sam se prepustio tami, upitao sam: „Amy?“
„Hm?“ Javila se pored mene.
Htio sam joj reći da je volim, ali nisam znao kako će to primiti. Uostalom, ona je vampir. Besmrtna je. Između nje i mene nikada neće ništa biti. Ništa više od prijateljstva. Ona je bila daleko izvan moje lige.
Pokušao sam ignorirati riječi koje mi je ranije izrekla jer si nisam htio dopuštati da se ponadam.
„Hvala“, naposljetku sam rekao, a onda su mi se oči sklopile, nada mnom se nadvila tama, odnoseći me u kraljevstvo beskrajnih snova.

-08:20- Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>