Bez naslova

09 kolovoz 2023

Pitanje iz ankete: Kako su započele vaše dugotrajne veze ili brakovi?

A niš...nisam ja niš tražila, pustila sam da me pronađu, pa su me pronašli oni koje je bolje izgubiti nego pronaći....
Mojim starcima nije ni na kraj pameti bilo da promatraju mladiće u našem zavičaju, da kažu koji valja a koji ne valja i da imaju neki prijedlog koji bi od mladića bio dobar za mene. Dobar prema meni.
Da dogovore brak ili barem upoznavanje s roditeljima nekakvog izabranika, nedajbog, ni oni se nisu tako upoznali. Slobodan izbor! Samo čista ljubav, nikakvi interesi ni plemenska udruživanja. Prema starim običajima, i starija braća su imala pravo glasa kad se radilo o izboru mladoženje za sestru, ali, moji burazi, naravno, nisu se opterećivali analiziranjem moje sreće. Pitam se, da ih se pitalo, bi li moji starci dali svoj blagoslov mojim izborima, bi li možda ipak bilo neke koristi za mene? Kad se sve zbroji, ja sam za vraćanje napuštenih običaja! Neke cure si jednostavno ne znaju izabrati dobrog dečka.

A neke bi trebale pitati mamu, tatu i stariju braću i o izboru prijateljice.


PS: nema mogućnosti izbora adekvatne kategorije za ovu temu pa ću staviti osobno i zdravlje. Zdravlje zato što se bog toksičnih odnosa doslovno razbolimo. Priblemi s kičmom, glavobolje, migrene, problemi s probavnim traktom, gastritisi, s mjehurom...svašta nešta ima uzrok i toksičnim vezama.

<< Arhiva >>