Dragi prijatelju

01 srpanj 2023

Molim te, dragi moj virtualni prijatelju, nemoj mi ostavljati 200-300 komentara na blogu. Zbog toga mi blokiraju objavu i nitko ne može više ništa komentirati. Napiši mi samo 2-3 komentara, onako duhovita i štosna kako ti to znaš, al onih ostalih 197-198 i 297-298 nemoj, nema smisla. Svi mi se prestraše, ni da mogu ne žele više komentirati, a ja baš želim vidjeti što su oni skužili od onog što sam ja htjela reći. Jesu li moja slova dovoljno telepatska, da čitaoci mogu pročitati ne samo ono što piše nego i ono što ne piše. A ti mi ih prestrašiš. Uteknu. Pa molim te, nemoj. Ne možemo chatati na blogu, nemaju tu opciju, a baš bi bilo zanimljivo kad bi se to moglo. Neka opcija chata povezana s temom na blogu. Ma to bi bilo ludilo. Šta kažeš? A ne ovako, moraš mi zaspamati post ako se želiš družiti.
Šaljem ti kišni pozdrav i nadam se da si danas dobro. Ja sam više-manje OK

<< Arhiva >>