Ispovijedi ogorčenog uma lovca na vjetrenjače

srijeda, 06.12.2006.

ZAMEO IH VJETAR

E ljudovi, ili se to samo meni čini ili stvarno nestaju postovi.

Ja sam uvjeren da sam napisao prije kojih mjesec, mjesec i po jedan post (iskreno, ne znam o čemu) i sada ga nema. I to nije prvi put!

A komentari! Otvorim ja blog, a kad tamo na zadnjem postu 9 (riječima - DEVET) komentara! Skoro me šlag strefio (kako bi moja mater rekla - da priznam, ljudi mi baš nemaju naviku komentirati). Otvorim ja kometare a samo u zadnja dva nešto piše, ostai su prazni, samo stoji tko ih je napisao. ?. A znam da su prije koji tjedan, prva dva-tri kometara bila ispisana.

Imam li ja samo problema s time ili nisam jedini? Što se dešava?

Usput ljudovi, sretan vam Sveti Nikola. Nadam se da ste pripremili čizmice (po mogučnosti čiste) i dobili neku vrijednu sitnicu. Ja jesam i sad sam sretan ko zadnji klinjo.

Uživajte!
- 10:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>