21

petak

studeni

2008

Strah u pola 7 navečer

Bela Dakle kod mene doma situacija je ovakva. Čudna. Pročitajte pa savjetujte.
Bela ujutro u pola 6 sva sretna mi obliže lice, izlupa mašućim repom, izvali se na leđa da ju češkam, hoda za mnom dok se oblaćim i posjećujem kupaonicu, šeće veselo sa mnom po parku i s vremena na vrijeme dolazi do mene po kolačić. Nakon toga dođemo doma i ona iznenada postane strašno pospana te me više i ne ispraća na posao. Prebolim to nekako. Kad u pola 6 navečer dolazim doma dočeka me neopisivo vesela, naglasak na neopisivo pa neću ni probati opisati, znat će oni koji imaju psa kako to izgleda. Presvućem se i sjednem jest (hvala mama !) za vrijeme čega je Bela pod kuhinjskim stolom za slučaj da joj nešto dodam iz tanjura. Za skeptike, sama je odabrala to mjesto. Do ovdje nema problema niti neobičnosti.
Međutim, čim ustanem, počinje show. Posljednja tri dana čim ustanem od stola, Bela zbriše u najdalji dio stana, što je uglavnom krevet od staroga, i ne pojavljuje se više dok ne odem u svoju sobu spavati. Do jutra. Ako ju slučajno zateknem u nekom drugom dijelu stana, spusti rep među noge, kao u strahu da ću ju uloviti, i bježi. Pravi se da me ne vidi. Ne igra se sa mnom. Nastoji da ju ne primijetim. Dok mama i ja navečer gledamo TV u dnevnoj sobi, ona sa starim u drugoj sobi na njegovom krevetu spava (zadnja tri dana) i ne da se od njega.

Sad ćete vi misliti da sam joj nešto napravila na žao pa da me se zato boji. Jedino, JEDINO što sam joj prije tri dana napravila jest da sam ju stavila u kadu i oprala joj tušem šape koje su bile crnje od crnog. Morala sam. Za njeno dobro. Zapravo za naše. Higijenskih razloga dobro. Al, balavica to ne priznaje nego se sada pravi da sam joj najgori neprijatelj od kojeg mora bježati. Bar ja mislim da je zato. A možda i nije. Čudno je samo da se to dešava u točno određeno vrijeme negdje oko pola 7 navečer. Inače, kaže mama, da je po danu ok, da se igra, luduje ko i obično. Samo ne više sa mnom. Zlopamtilo. Mrzi vodu. Ali samo čistu.

Jel ima netko od vas slično iskustvo sa svojim četveronošcem i kako je to završilo? Ne prisiljavam ju ni na što, ali ovakvoj kakva jesam, teško mi pada da me se netko boji. I to samo od pola 7 do 10 navečer. Pa ti reci.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.