22

srijeda

svibanj

2024

Na vidikovcu

Nijemi sam promatrač.
Bez ideje.
Bez želje.
Snage.
Osluškujući metež,
gledajući ponor.
Između boli duše i boli tijela,
što stapaju se u jednu.
Nema razlike.
Na horizontu tek crta,
bez početka i bez kraja.
Neizvjesna budućnost,
ponavljajuća prošlost.
Bjesomučni brzaci i teško kamenje,
sto vuku na nevidljivo dno.
Napraviti korak naprijed?
Ostati stajati na mjestu?
Ili tek korak unatrag,
pa pričekati kraj?

Nijemi sam promatrač.
Što stoji na vidikovcu nade.
Očajnički očekujući zatišje...

08

srijeda

svibanj

2024

Neostvareni san

Dobar dan!
Došao sam iz zaboravljenih dubina tvoje duše.
Spremila si me u kutiju uspomena.
Poslušno sam čučao ondje,
čekajući godinama da se odvažiš,
da me se sjetiš...
Odlučih sad reći DOSTA!

Vratio sam se.
Sad nema nazad.
Skupi tu snagu, znam da je itekako imaš.
Ništa nije nemoguće.
Samo treba ustrajati.

Kakogod, ja sam ponovno ovdje, pred tobom!
Zgrabi me! Ne odustaj!

Jednom jesi, nemoj nikad više.
Ja sam samo tvoj neostvareni san...
SAMO TI me možeš i ostvariti!

03

petak

svibanj

2024

Oda životu


Voljet ću te kao nebo zvijezde
u predvečerje tiho i sneno
još okusom danjeg sunca opijeno.

Dok kapljica jutarnje rose na list zelen pada,
a zrakom se širi opojan, prvi miris nadolazeće jeseni
neću stati, voljet ću te i tada.

Očarana tvojom ljepotom, snagom, željom i moći
volim te svakog trenutka, prije i nakon što otvorim oči.

Iako davno spremila sam cipele plesne moje
još ponekad stavim čarobne, ružičaste naočale svoje.
Pogledam svijet mladenačkim očima,
promotrim slavno "nekad i sad"
zaključak je uvijek isti,
voljela sam, volim te, voljet ću te i tad
- kad ne bude ljepote i žara na mom licu,
brzog i lakog koraka u hodu,
kad nestane želje da steknem još nešto,
kad dođe trenutak da znam da više trčati ne mogu.

Sa šesnaest godina si bio čaroban,
s dvadeset nov i nepoznat,
s trideset uživam u svakom trenutku,
tko zna s pedeset na kojem ću biti putu?!

To je tvoja draž, to je ono što vrijedi
- ne znam gdje putujem, ni što dalje slijedi.
Jedno je sigurno, jedno nitko ne može da mi otme
- želim taj put proći - volim te živote!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>