29

ponedjeljak

kolovoz

2022

Hej, ja sam

Hej, ja sam.
Kažu ljudi nisi dobro.
Voljela bih ti čuti glas.
Pa makar i nakratko.
Da se sama uvjerim...

Hej, što kažeš?
Da nam skuham kavu
Kao nekad - jaču, bez šećera
I natočim čašu sode
Ako još uvijek to piješ...

Hej, idemo prošetati!
Dvorište proći, i obići bašću
Da porazgovaramo, ti se šališ
Ja se od srca smijem
I samo promatram tvoje umorne oči...

Hej, tata...
Tako bih voljela popiti kavu s tobom.
Tako mi fale tvoje šale.
I naši razgovori.
Naše geste.

Želim ti mir i svu hrabrost svijeta.
Snagu i beskrajnu ljubav bližnjih.
Koji imaju tu sreću da te bodre.
Želim ti zdravlje!
Još puno lijepih i ispunjenih godina.

Ako me se ipak sjetiš, poželiš, tu sam.
Tvoja "prvorođena".
Čekam i bodrim te.
Navijam za tebe!
Tiho. Iz prikrajka.
Slomljena. Ali jaka.
Baš onakva kakvog tebe pamtim.
Baš onakva kakvom bi se ponosio.
Kad bi htio...

Tata, volim te...

<< Arhiva >>