< srpanj, 2023 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2024 (7)
Travanj 2024 (21)
Ožujak 2024 (16)
Veljača 2024 (17)
Siječanj 2024 (22)
Prosinac 2023 (14)
Studeni 2023 (8)
Listopad 2023 (11)
Rujan 2023 (11)
Kolovoz 2023 (15)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (14)
Svibanj 2023 (12)
Travanj 2023 (19)
Ožujak 2023 (20)
Veljača 2023 (16)
Siječanj 2023 (21)
Prosinac 2022 (28)
Studeni 2022 (38)
Listopad 2022 (21)
Prosinac 2020 (1)
Kolovoz 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Veljača 2017 (2)
Siječanj 2017 (7)
Studeni 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (7)
Kolovoz 2006 (1)
Svibanj 2006 (3)
Travanj 2006 (1)
Siječanj 2006 (2)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (9)
Listopad 2005 (1)
Rujan 2005 (13)
Kolovoz 2005 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
a blog

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

supatnik
04.07.2023., utorak
Što se babi snilo

Sićate li se Đekne, one šta se nikako nije znalo kad će umrit.

Isto je i s hrvatskim turizmom, već desetljećima otkad nema Yugotoursa koji je dok sam ja radio, dovodio goste za dvaes maraka puni pansion, i tako herojski bildao brojke noćenja, a onda ni tih dvaes maraka nisu plaćali, kojekakvi stručnjaci i dušebrižnici, predviđaju instant smrt hrvatskog turizma, u stilu Đekne.

Samo da podsjetim vrhunski jugoeksperti, u onim vremenima kad je progresivnim snagama sve bilo bolje, su desetljećima ponavljali mantru kako se u Splitu ne more događati turizam, nego samo tranzit.

Navedeni eksperti mogu stati uz bok onom kretenu koji je neki dan provalio kako je došlo četri puta manje stranaca, ili idiotu s prometnog fakulteta koji je tvrdio da nam ne treba pelješki most, nego da se auti vozaju nekim šešulama.

Kad vidimo kakav je kadar bio u propaloj tvorevini, i kakav je ova naslijedila, nije ni čudo da je ona propala, ali je divno čudo da ova nije.

Uglavnom vrhunski analitičari i intelektualci kalibra ovih po blogu, koji su do jučer predviđali propast hrvatskog turizma zbog masovnog turizma, i niske dodane vrijednosti, danas jauču zbog visokih cijena, koje su visoke isključivo zato jer su ih gosti spremni platiti.

Gostu koji nema četri ojra za sladoled niko ne brani da kupi sladoled u eurošpinu ili lidlu pola ojra, to što sladoled u nemačkoj, austrijskoj ili nekoj drugoj pripizdini košta upola manje, je tako samo zato šta tamo niko ne dolazi a pogotovo ne oni koji imaju četri ojra za sladoled.

Stavili smo rozu prostirku za piknik na travu do bazena tako da princeza hoda po mekanom, kad se probude moramo ić u shopping kupiti kanticu lopaticu i te druge važne stvari, i svakako na vašar di se prodaju đinđe.
Poslije ćemo ići na plažu i graditi dvorac za princeze, sinoć smo dugo bili budni, kad je sve bilo tako uzbudljivo.

I da se vratimo na eksperte u turizmu, koji eto već desetljećima mantraju o sadržajima, odnosno nedostatku istih.

Rekla bi moja pokojna baba, kakvi crni sadržaji sinko, za te koji nemaju dva ojra za sladoled.

Nego jeste li vi primjetili kako se manjini svih fela, dirljivo trude biti, urbani, progresivni, napredni, suvremeni, cool, i kako nerijetko ispadnu glupi ko kurac.



- 11:44 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>