< siječanj, 2023 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2024 (7)
Travanj 2024 (21)
Ožujak 2024 (16)
Veljača 2024 (17)
Siječanj 2024 (22)
Prosinac 2023 (14)
Studeni 2023 (8)
Listopad 2023 (11)
Rujan 2023 (11)
Kolovoz 2023 (15)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (14)
Svibanj 2023 (12)
Travanj 2023 (19)
Ožujak 2023 (20)
Veljača 2023 (16)
Siječanj 2023 (21)
Prosinac 2022 (28)
Studeni 2022 (38)
Listopad 2022 (21)
Prosinac 2020 (1)
Kolovoz 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Veljača 2017 (2)
Siječanj 2017 (7)
Studeni 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (7)
Kolovoz 2006 (1)
Svibanj 2006 (3)
Travanj 2006 (1)
Siječanj 2006 (2)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (9)
Listopad 2005 (1)
Rujan 2005 (13)
Kolovoz 2005 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
a blog

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

supatnik
24.01.2023., utorak
Penis bonum

Dakle i to smo riješili, dokazali smo da ja nemam fobiju od ničega, iako doduše, Nakon niza pitiespijova kojima me život razočarao, ponekad imam taj osjećaj klaustrofobije.

Morate naime razlikovati neke stvari, recimo ta nacionalna pripadnost kao biološka ili geografska određenost, je nešto na što mi sami ne možemo utjecati, i što nikako ne bi smjelo biti točka prijepora, ali na žalost bude do te mjere da ubijamo jedni druge jer su oni drugi eto to nešto.

Međutim, kada ta nacijonalna pripadnost postane profesija, opsesija, političko određenje, onda ona i ne može biti drugo nego predmet sprdnje, pogotovo ukoliko se radi o nepostojećim nacijama kao što su Jugosloveni, Pokemoni, Nubirujanci, ili oni likovi iz Harija Pottera.

Bilo kakovo uniformirano ponašanje zbog neke opredijeljenosti, bez obzira radi li se o nacionalnoj, spolnoj, vjerskoj, regionalnoj, ili bilo kojoj drugoj ima oblik sektašenja i kao takvo treba biti izvrgnuto ruglu.

Svaki onaj koji misli da svi Hrvati, svi Srbi, svi Homoseksualci, svi Dalmatinci, svi Dinamovi, svi Jugosloveni ili svi Pokemoni, o bilo čemu moraju misliti isto, je bolesna i opasna osoba, a svaki onaj koji misli isto zato jer se opredijelio ili pripada nekome ili nečemu je osoba značajno smanjene inteligencije, i kao takav u svakom trenutku, spreman uraditi zlo koje mu opasne i bolesne osobe kažu da uradi.

Kaže draga i nevina blogerica ipsilonka, da bi ona za razliku od mene homofoba išla u kolonu na gej paradi, i da bi se zalagala za pravo pedera i lezba da posvajaju djecu.

Ja homofob nikad ne bi otišao u ni jednu kolonu, jer kolone nisu moj đir ja i u Vukovar i u Sinj na hodočašće odem dva dana ranije ili kasnije, mene ni jedna kolona nikad vidjeti neće, ali bi životom branio one u koloni da ih netko napadne, dok se oni ponašaju normalno, i svakome na ovom svijetu bi dao da ima ista prava kao ja, ni manja ni veća, nego ista, uključujući i pravo na posvajanje, kod kojeg se mora gledati samo i jedino interes djeteta, kod kojega sva druga prava prestaju.

Zato ću uvijek reći da se bradatoj lezbi i njenoj curi ne treba dati mali crnac da ga kupe i vode u Hrvatsku, jer to nije u interesu djeteta, kao što ću uvijek reći da su svi Hrvati koji relativiziraju fašistički režim u kojem su ljudi ubijani jer su nešto drugo, i svi Srbi koji nisu u stanju reći da je ono što su oni kao narod radili devedesetih bilo pogrešno i nedopustivo, zadnje smeće, gnojni čir na šupku vaseljene, što god neko drugi mislio o tome.

Zato ću uvijek reći da su oni koji uzdišu za Jugoslavijom, notorne budaletine, jer samo notorna budaletina može uzdisati za tvorevinom nastalom silom u krvi i nestaloj u krvi, u kojoj je najveći sin bio masovni ubojica.

Reći ću još koješta, od čega se zasigurno nešto neće svidjeti mnogima, jer se eto ja ne moram svidjeti nikome, a vi nemojte dopustiti da vas određuje jedna stvar, bez obzira kako se činila značajnom, budite više od vaše nacionalnosti, poremećaja spolnosti koji vas je zadesio, ili pitiespija kojim vas je život razočarao.


Budite ono što ste u srcu i u glavi i sve će bit u redu, jebate ovo more odma na bocu od jane.

Ako ćete biti u zavadi s prirodom, znanosti, činjenicama, istinom, neko će se sprdati s vama, ako ćete vjerovati u ljude guštere, nebeske narode, bezgrešna začeća, i Božje poslanike na zemlji, neko će se uvijek sprdati s vama, ako ćete vjerovati da muškarac koji to jako želi može postati žena, i da je zlostavljanje žena pitanje vjerskih sloboda, da je za dijete bolje da ima dvije mame nego mamu i tatu, opet će se neko sprdati s vama.

Budite ponosni, živite u demokratskoj državi u kojoj ja i draga ipsilonka ne moramo o ničemu misliti isto, ali i ja i ona imamo pravo reći što mislimo, što je prekrasno, samo što ta sloboda, nosi i mogućnost da se neko sprda s nama

Zato budite kao ja, meni svatko može reći da sam Hrvat, Dalmatinac, Hajdukovac, Heteroseksualac, Top bloger, a da se ja ne naljutim, zašto se neki drugi ljute ne znam.

Možete me zvati i fašistom, homofobon, srbofobom, i kako god volite, zar stvarno mislite da mene dira, bilo što što o meni kažu Stefanel, Luki cvaj, Teatralni, Toma ili bilo ko od kretena s kojima se ne razgovaram, krasno društvo zar ne, na vama je da odaberete hoćete li im se pridružiti meni svejedno
- 18:12 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>