![]() |
POREDAK VOZAČA:
01. Lewis Hamilton 109
02. Jenson Button 106
03. Mark Webber 103
04. Fernando Alonso 94
05. Sebastian Vettel 90
06. Nico Rosberg 74
07. Robert Kubica 73
08. Felipe Massa 67
09. Michael Schumacher 34
10. Adrian Sutil 23
11. Vitantonio Liuzzi 12
12. Rubens Barrichello 7
13. Vitaly Petrov 6
14. Sebastien Buemi 5
15. Jaime Alguersuari 3
16. Kamui Kobayashi 1
17. Nico Hulkenberg 1
18. Pedro de la Rosa 0
19. Heikki Kovalainen 0
20. Karun Chandhok 0
21. Lucas di Grassi 0
22. Jarno Trulli 0
23. Bruno Senna 0
24. Timo Glock 0
POREDAK KONSTRUKTORA
01. McLaren-Mercedes 215
02. RBR-Renault 193
03. Ferrari 161
04. Mercedes GP 108
05. Renault 79
06. Force India-Mercedes 35
07. STR-Ferrari 8
08. Williams-Cosworth 8
09. BMW Sauber-Ferrari 1
10. Lotus-Cosworth 0
01. Bahrain GP 2010: Sakhir - 14. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Fernando Alonso
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button
02. Australian GP 2010: Albert Park - 28. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel:
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button
03. Malaysian GP 2010: Sepang - 4. travnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button
04. Chinese GP 2010: Shanghai - 18. travnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jenson Button
Prošlogodišnji pobjednik: Sebastian Vettel
05. Spanish GP 2010: Catalunya - 9. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button
06. Monaco GP 2010: Monte Carlo - 16. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button
07. Turkish GP 2010: Istanbul Park - 30. svibnja
Pobjednik: Lewis Hamilton
Pole Position: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button
08. Canadian GP 2010: Gilles Villeneuve 13. lipnja
Pobjednik:Lewis Hamilton
Pole Position: Lewis Hamilton
Posljednji pobjednik (2008): Robert Kubica
< | listopad, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Blog je posvećen F1 I Sebastianu Vettelu, trenutno najboljem vozaču F1.
POREDAK VOZAČA:
01. Jenson Button 95
02. Sebastian Vettel 84
03. Rubens Barrichello 77
04. Mark Webber 69.5
05. Lewis Hamilton 49
06. Kimi Räikkönen 48
07. Nico Rosberg 34.5
08. Jarno Trulli 32.5
09. Fernando Alonso 26
10. Timo Glock 24
11. Felipe Massa 22
12. Heikki Kovalainen 22
13. Nick Heidfeld 19
14. Robert Kubica 17
15. Giancarlo Fisichella 8
16. Sebastien Buemi 6
17. Adrian Sutil 5
18. Kamui Kobayashi 3
19. Sebastien Bourdais 2
20. Kazuki Nakajima 0
21. Nelsinho Piquet 0
22. Vitantonio Liuzzi 0
23. Romain Grosjean 0
24. Jaime Alguersuari 0
25. Luca BadoeR 0
POREDAK KONSTRUKTORA
01. Brawn-Mercedes 172
02. RBR-Renault 153.5
03. McLaren-Mercedes 71
04. Ferrari 70
05. Toyota 59.5
06. BMW Sauber 36
07. Williams-Toyota 34.5
08. Renault 26
09. Force India-Mercedes 13
10. STR-Ferrari 8
01. Australian GP 2009: Albert Park - 29.ožujka
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton
02. Malaysian GP 2009: Sepang - 5 travanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton
03. Chinese GP 2009: Shanghai - 19 travanj
Pole Position: Sebastain Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton
04. Bahrain GP 2009: Bahrain - 26. travanj
Pole Position: Jarno Trulli
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa
05. Spanish GP 2009: Catalunya - 10. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Kimi Raikkonen
06. Monaco GP 2009: Monte Carlo - 24. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton
07. Turkish GP 2009: Istanbul - 7. lipnja
Pole Positon: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa
08. British GP 2009: Silverstone - 21 lipnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton
09. German GP 2009: Nürburgring - 12. srpnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Fernando Alonso
10 Hungarian GP 2009: Hungaroring - 26. srpnja
Pole Position: Fernano Alonso
Pobjednik: Lewis Hamilton
Prošlogodišnji pobjednik: Heikki Kovalainen
11. European GP 2009: Valencia - 23. kolovoza
Pole Position: Lewis Hamilton
Pobjednik: Rubens Barrichello
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa
12. Belgian GP 2009: Spa-Francorchamps - 30. kolovoza
Pole Position: Giancarlo Fisichella
Pobjednik: Kimi Raikkonen
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa
Nisu sve Massine lađe potonule (barem ne javno)
Felipe MassaKao ni 2009., isto tako ni 2010. zacijelo neće biti godina koje će se Felipe Massa jednom prisjećati s naročitim veseljem. Teško je ne imati barem mrvicu simpatije prema njegovoj situaciji otkad je u Ferrariju: prve je godine bio u sjeni beskonačnostrukog svjetskog prvaka, zatim je njegov novi momčadski kolega osvojio titulu, pa ju je sljedeće godine Brazilac izgubio za jedan bod. Potom, prošle godine nesreća za koju se niti teoretski ne može smatrati krivim ga je stajala odsustva u pola sezone, a ove godine u ekipu mu je pak stigao karakter koji se vožnjom i nastupom instalirao kao prvi vozač.
Naravno, ne može se sve to samo svesti pod peh jer ne postoji nešto poput pet godina uzastopnog peha, ali da mu je put pomalo trnovit, sumnje nema.
U tom stilu može se protumačiti i svježi komentar njegovog glavnog šefa, Luce di Montezemola, kako još uvijek vjeruje u Massu, zna da Brazilac nije zaboravio izvrsno voziti, da će njegovi sljedeći nastupi biti iznenađenje, i slično. U nekim standardnim okolnostima ovo bismo mogli svrstati pod bodrenje, ali u ovoj situaciji radi se i o vrlo konkretnom (i sigurno vrlo planiranom) pritisku na Felipea, jer unatoč pričama o lošoj sreći, Ferrarijevi gazde sigurno nisu presretni njegovim zaostatkom u bodovima i nastupima, čak i kad se oni kompenziraju za bodove predane u Njemačkoj.
Massa formalno ima ugovor za sljedeću sezonu, ali "slučaj Räikkönen", u kojemu je Finac otišao iz Maranella godinu dana prije dogovora, dovoljan je podsjetnik koliko su takvi ugovori fleksibilni ako netko od visokorangirane Ferrarijeve uprave odluči da je vozaču vrijeme isteklo.
Naravno, sasvim je drugo pitanje da li će do takve odluke ipak doći, unatoč beskrajnim špekulacijama da bi Felipeov kokpit mogao zgrabiti Kubica. Ferrariju je možda draža varijanta u kojoj ima jednog istaknutijeg i jednog sekundarnog, ali pouzdanog i kvalitetnog vozača, nego eksperimentirati s momčadskim rivalstvima, rošadama i ostalim.
Kocka je pala: putuje se u Koreju!
Već mjesecima smo slušali "hoće-neće" prognoze o održavanju inauguracijske utrke Južne Koreje, planirane za 24. listopad. Ali napokon, slučaj je riješen; Charlie Whiting i njegova detektivska ekipa inspicirali su novosagrađenu stazu u Yeongamu, nekih 400 km južno od Seoula, i zaključili da je spremna u zadanom terminu održati Grand Prix.
Radi se o jednoj mrvicu dužoj stazi od prosjeka dugoj 5621 metar, dakle vozit će se 55 krugova. Ima tri markantne ravnine, spojene oštrim zavojima, te prilično raštrkan zavojit ostatak koji te ravnine obilazi. Zasad će se održavati danju, iako organizatori ne isključuju mogućnost jednom je prebaciti u noćni termin, ali tek pošto skupe nešto iskustva i rutine s organiziranjem Grand Prixova.
Osim za nas gledatelje koji ćemo ipak dobiti svoj planirani vikend utrke, ovo je dobra vijest i za McLaren koji time dobiva još mrvicu više vremena i prilike nadoknaditi bodove zaostatka za vodećima. S druge strane, ni Alonsu neće smetati dobiti malo više prilike pokušati uhvatiti Webbera, ali njegova nevolja je što je već sad u škripcu sa svojom dozom iskorištenih motora, i bit će svakako teže preostale rezerve raspodijeliti na tri, nego na dva vikenda.
Povratak plavih naočala
Flavio BriatoreIstina, nismo trebali predugo čekati: Flavio Briatore dao je do znanja da je spreman vratiti se u Formulu 1, iako ne kao voditelj ekipe, već u nekom od organizacijskih, odnosno komercijalnih poslova. Kao predizborna obećanja prije dolaska, ako ih možemo tako nazvati, navodi već poznatu temu smanjenje troškova čak i do 70%, zbog nesrazmjera s GP2 serijom koja operira s desetinom budžeta a sporija je svega nekoliko sekundi na stazama.
Koliko će mu se planovi obistiniti, bit će zanimljivo pratiti. Zbog skandala u Singapuru vjerojatno će se ekipe kloniti od njega, barem mu dati iole utjecajnije funkcije, ali njegov stari prijatelj Bernie Ecclestone mogao bi naći neku ulogu za motosport-playboya.
Source: f1-hr.com