~2010 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Lewis Hamilton 109
02. Jenson Button 106
03. Mark Webber 103
04. Fernando Alonso 94
05. Sebastian Vettel 90
06. Nico Rosberg 74
07. Robert Kubica 73
08. Felipe Massa 67
09. Michael Schumacher 34
10. Adrian Sutil 23
11. Vitantonio Liuzzi 12
12. Rubens Barrichello 7
13. Vitaly Petrov 6
14. Sebastien Buemi 5
15. Jaime Alguersuari 3
16. Kamui Kobayashi 1
17. Nico Hulkenberg 1
18. Pedro de la Rosa 0
19. Heikki Kovalainen 0
20. Karun Chandhok 0
21. Lucas di Grassi 0
22. Jarno Trulli 0
23. Bruno Senna 0
24. Timo Glock 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. McLaren-Mercedes 215
02. RBR-Renault 193
03. Ferrari 161
04. Mercedes GP 108
05. Renault 79
06. Force India-Mercedes 35
07. STR-Ferrari 8
08. Williams-Cosworth 8
09. BMW Sauber-Ferrari 1
10. Lotus-Cosworth 0


01. Bahrain GP 2010: Sakhir - 14. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Fernando Alonso
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

02. Australian GP 2010: Albert Park - 28. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel:
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

03. Malaysian GP 2010: Sepang - 4. travnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

04. Chinese GP 2010: Shanghai - 18. travnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jenson Button
Prošlogodišnji pobjednik: Sebastian Vettel

05. Spanish GP 2010: Catalunya - 9. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

06. Monaco GP 2010: Monte Carlo - 16. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

07. Turkish GP 2010: Istanbul Park - 30. svibnja
Pobjednik: Lewis Hamilton
Pole Position: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

08. Canadian GP 2010: Gilles Villeneuve 13. lipnja
Pobjednik:Lewis Hamilton
Pole Position: Lewis Hamilton
Posljednji pobjednik (2008): Robert Kubica

< studeni, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (23)
Kolovoz 2010 (13)
Srpanj 2010 (31)
Lipanj 2010 (25)
Svibanj 2010 (40)
Travanj 2010 (19)
Ožujak 2010 (31)
Veljača 2010 (15)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (7)

Opis bloga

Blog je posvećen F1 I Sebastianu Vettelu, trenutno najboljem vozaču F1.

Moze li Sebastian Vettel osvojiti naslov Svijetskog Prvaka F1?
Da
Ne
Mozda
Tesko
  
pollcode.com free polls



Kimi Raikkonen Blog

Sebastian Vettel Pics


Links
Sebastian Vettel - Yahoo
Sebastian Vettel - Official Site
Red Bull Racing Official site
Sebastian Vettel - Fan Site
Sebastian Vettel Forum

F1 Stranice:
Službena stranica F1
F1-HR
Autosport.hr
F1 Racing
Velika Nagrada
Autosport.com
F1Racing.net
F1Planet
F1 Fanatic

F1 Blogovi
KIMI
Nabrzaka
F1 Chiquita
Grazie Michael
FerrariTeam

~2009 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Jenson Button 95
02. Sebastian Vettel 84
03. Rubens Barrichello 77
04. Mark Webber 69.5
05. Lewis Hamilton 49
06. Kimi Räikkönen 48
07. Nico Rosberg 34.5
08. Jarno Trulli 32.5
09. Fernando Alonso 26
10. Timo Glock 24
11. Felipe Massa 22
12. Heikki Kovalainen 22
13. Nick Heidfeld 19
14. Robert Kubica 17
15. Giancarlo Fisichella 8
16. Sebastien Buemi 6
17. Adrian Sutil 5
18. Kamui Kobayashi 3
19. Sebastien Bourdais 2
20. Kazuki Nakajima 0
21. Nelsinho Piquet 0
22. Vitantonio Liuzzi 0
23. Romain Grosjean 0
24. Jaime Alguersuari 0
25. Luca BadoeR 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. Brawn-Mercedes 172
02. RBR-Renault 153.5
03. McLaren-Mercedes 71
04. Ferrari 70
05. Toyota 59.5
06. BMW Sauber 36
07. Williams-Toyota 34.5
08. Renault 26
09. Force India-Mercedes 13
10. STR-Ferrari 8


01. Australian GP 2009: Albert Park - 29.ožujka
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

02. Malaysian GP 2009: Sepang - 5 travanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

03. Chinese GP 2009: Shanghai - 19 travanj
Pole Position: Sebastain Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

04. Bahrain GP 2009: Bahrain - 26. travanj
Pole Position: Jarno Trulli
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

05. Spanish GP 2009: Catalunya - 10. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Kimi Raikkonen

06. Monaco GP 2009: Monte Carlo - 24. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

07. Turkish GP 2009: Istanbul - 7. lipnja
Pole Positon: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

08. British GP 2009: Silverstone - 21 lipnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

09. German GP 2009: Nürburgring - 12. srpnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Fernando Alonso

10 Hungarian GP 2009: Hungaroring - 26. srpnja
Pole Position: Fernano Alonso
Pobjednik: Lewis Hamilton
Prošlogodišnji pobjednik: Heikki Kovalainen

11. European GP 2009: Valencia - 23. kolovoza
Pole Position: Lewis Hamilton
Pobjednik: Rubens Barrichello
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

12. Belgian GP 2009: Spa-Francorchamps - 30. kolovoza
Pole Position: Giancarlo Fisichella
Pobjednik: Kimi Raikkonen
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

subota, 06.11.2010.

Brazilian GP 2010: Saturday; Q&A with Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Seb je na današnjim kvalifikacijama bio drugi iza senzicionalnog Hulkenberga pa evo njegovi današnji doživljaji i sutrašnja očekivanja:

Q: Looking at the bigger picture of the title fight, is that a result you can live with?
Sebastian Vettel: Well, I can live with today’s result as it was quite a tricky afternoon and it could have ended worse than it actually did. So the answer is yes. What I find somewhat hard to swallow is being one second off the pole sitter! So congratulations to Nico! It’s funny because we drove karts together and I remember one important race where he was on pole and I was on P2. That was a pretty long time ago - something like 12 years - and today it was kind of like deja vu.

Q: The forecast predicts dry conditions for the race so the Red Bull should have the upper hand, but how much support will there be for you amongst your German compatriots?
SV: I definitely will not bank on such a possibility, as Nico will very much focus on his own race, as obviously there is also much at stake for him. I will start from P2, and as the car worked perfectly on Friday in the dry, it should work for us.

Q: Who will be your biggest threat in the race?
SV: Mark is right behind Nico so he should be right there, but if you look at the Friday times all the other aspirants will most definitely also be there. My feeling is that we had a slight advantage in the dry - but how much and under what circumstances we will be able to use that advantage - only the race will tell. It is hard to judge Nico. It’s his first pole in Formula One so he definitely will defend his position by hook or by crook - and my goal must be to pass him. I hope I can manage that at the start.

Q: So could Hulkenberg become a sort of buffer separating you from the other three?
SV: That would be the best that could happen, but as I just said he will do his own thing, as it is a big chance for him.

Q: Does your P2 feel a little like pole position as you are leading the title contenders?
SV: Qualifying is one thing and the race is another. We have learnt this painfully at numerous occasions this season. But sure it is better to be in front of all those who are ahead of me in the standings. But one thing is for sure - there are no points for qualifying.

Q: There aren’t points but it must have boosted your confidence?
SV: Yes, it might have. It was a difficult qualifying. Running on slicks and getting into the wet - that could have meant goodbye to the front row. Being on P2 and having a one second gap to the pole time is also something very unusual this year, where times have always been extremely close. Sometimes 10 cars have been within one second.

Q: You start in front of Webber. Does that mean the whole ‘team order’ discussions have become obsolete?
SV: It will be a long race and many things can happen. We will take it as it comes and the only real important thing is that the car feels good. Everything else will unfold in the race.

Q: How much will you be thinking about the title during the race?
SV: The race will be on my mind. This race has always held surprises and always had a huge entertainment factor, so the focus must be to be prepared for every scenario. Hopefully. And to be honest it would be wrong to worry about the guys behind me. I have my eyes on the front side of my head and I am looking ahead! I am ahead of them and the goal is to finish ahead of them. It’s that simple. I am sure that it will be a very enthralling race. The fans will love it.



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

petak, 05.11.2010.

Red Bull Racing produžio ugovor s Renaultom do kraja 2012.

Image and video hosting by TinyPic

Red Bull Racing je u petak objavio potpisivanje novog, dvogodišnjeg ugovora s francuskim proizvođačem motora Renault.
Austrijska momčad će tako sve do kraja 2012. voziti na Renaultovim motorima, a novim ugovorom je dogovorena i veća eksponiranost Renaultovog logotipa u Red Bull Racingovom vizualnom identitetu, što počinje već od brazilskog GP vikenda.
Renaultov logotip će biti istaknut na nosu Red Bullovog bolida, a ime kompanije će se pojavljivati i na vizirima kaciga vozača.
"Zadovoljstvo nam je potvrditi produženje ugovora, uvijek smo uživali u partnerstvu s Renaultom koji nas je kroz posljednje četiri sezone snabdijevao izuzetno ravnopravno te je tako dao svoj doprinos u naših 13 GP pobjeda do sada." izjavio je Christian Horner.
"Naši odnosi nastavljaju evoluirati i veselimo se suradnji tijekom svjetskog prvenstva Formule 1 2011.," zaključio je.

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

četvrtak, 04.11.2010.

Brazilian GP 2010: Thursday at San Paolo: Q&A with Seb + Pics

Image and video hosting by TinyPic

Seb je nakon tragičnog vikenda u Koreji stigao u San Paolo, na predposljednu utrku prvenstva gdje treba dati ne 100% nego 200% sebe da mi imao šanse za naslov...

Q: Sebastian, how is your emotional state right now?
Sebastian Vettel: Not different than at any other race. The important thing will be to see how the car works - and how fast the others are - and then you know whereabouts you’re staying.

Q: How would you yourself judge your chances for the title?
SV: The chance is there and there is that saying that hope dies last, but of course it looked better not so long ago. What we will be concentrating on is to get the maximum out of the two remaining races - in a best case scenario to win both races. The rest is not in our hands.

Q: There has been so much speculation lately about whether Red Bull will move towards some sort of team order. How much have you been talking internally about that matter?
SV: Much less - or compared to what was going through the media, not at all. I think the approach has not changed and both of us will concentrate on our own race, but for sure also get the best out of it for the team in regards to the constructors’ championship. To say it clearly: you don’t have to be a mathematical whizz to see that both of us still have chances for the title, so both of us are still in the race for the title.

Q: Would you play a supportive role if the team demanded it?
SV: Would and if… I am not losing sleep over such scenarios. I will focus on what is important - and this is clearly not part of it.

Q: So tell us what is the motto of this weekend?
SV: The same as at all 18 races before. Winning is the goal. Not more and not less. If we have the chance to win we will grab it with both hands.

Q: How is your fighting spirit? Like a raging bull?
SV: Yes, like a red bull. I am in good spirits, even if the last race was kind of a setback in light of the title fight. But the chance is still there and even if it sounds trite to say that things can change very fast, that is exactly what we have seen so many times this season - so why not once in our favour?

Q: If you look at the track, where do you see the advantage being on your side and where do you see Ferrari and McLaren being in front?
SV: Like everywhere else this season - when it comes to corners the advantage is ours and when it comes to straights it’s theirs, even if I have to say that over the last couple of races we made quite a significant leap forward when it comes to straights, as our F-duct system was constantly improving. My guess is that this will also play an important role this weekend, on the part where the track goes uphill. I think overall this track should work for us.

Q: The weather has always played an important role at this track. What is your information of the expected conditions?
SV: From what I have heard there is a chance of rain on Saturday and to be honest that is not something that bothers us, as we have demonstrated lately that rain is something that we know to handle very well.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Source: formula1.com / motorsport.com



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

utorak, 02.11.2010.

Brazilian GP 2010: Interlagos 5.-7. studenog

Image and video hosting by TinyPic

Prva utrka: 11. veljače 1973.
Dužina kruga: 4 309 metara
Ukupno krugova: 71 (305.909 km)
Najbrži krug: J-P. Montoya- 1:11:473 (2004, Williams)
Postolje 2009.: 1. R. Barrichello - 2. M. Webber - 3. A. Sutil

Povijest:
Kao i u Argentini, uspjeh jednog vozača Formule 1 je vodio do otvaranja staze u Brazilu. Iako je sama staza bila već izgrađena i prije njegova rođenja uspjeh Emersona Fittipaldija je bio najviše zaslužan za dolazak i održavanje utrka Formule 1 na toj stazi i u toj državi.
Staza je smještena u predgrađu Sao Paula, i prva izgrađena staza bila je dugačka 4.949 milja (oko 8 km) te je bila jedna od najdužih staza ikada korištenih za utrke. Sama staza je prilično zanimljiva jer na njoj ima širokih ravnih dijelova kao i zavoja koji su prilično uski. Također staza je prilično neravna što od vozača zahtjeva veliku vještinu i jako dobre reflekse da bi mogao kontrolirati bolid u svim situacijama.
Također uski zavoji predstavljaju problem za motore bolida jer su kočenja velika. Primjer je i šikana koja je smještena odmah u prvom zavoju poslije startno-ciljne ravnine a njezina namjena je upravo da uspori bolide nakon dugog ravnog dijela.
Ayrton Senna bio je pobjednikom u dva navrata na ovoj stazi. Bilo je to 1991. godine i 1993. godine. Tim pobjedama ostvario mu se njegov san da bude pobjednikom na stazi koja se nalazi u njegovoj državi tj. da pobjedi pred svojim navijačima i obožavateljima. Međutim vozeći za Williams želio je još jednu pobjedu 1994. godine, ali nije uspio jer ga je u tome spriječio Michael Schumacher koji je vozio izvrstan Benettonov bolid.
Natjecanje na stazi Interlagos održavano je prije ili poslje natjecanja za VN Argentine međutim pošto je Argentina izbačena iz kalendara natjecanja Formule 1 utrka u Interlagosu održava se treća po redu, znači na samom početku sezone.
U sezoni 2000. pobjednik je bio Ferrarijev vozač Michael Schumacher dok je drugo mjesto zauzeo David Coulthard i to ne sa velikim zaostatkom. Ipak nakon utrke službeni kontrolori ispravnosti bolida donijeli su odluku da se Coulthard diskvalificira jer McLaren nije do kraja ispoštovao propozicije natjecanja Formule 1, gledano sa tehničke strane.
2001. je veliko iznenađenje pripremio Juan-Pablo Montoya koji je nakon ponovnog starta utrke po kišni prestigao vodećeg Michaela Schumachera. No slavlje za Kolumbijca nije dugo trajalo jer se sudario sa Arrowsom Josa Verstappena kada ga je prestizao za cijeli krug. Te je godine pobjednik V.N. Brazila bio Škot David Coulthard dok se iduće godine prvim mjestom počastio Michael Schumacher.
Godine 2003. tijekom utrke je padala veoma jaka kiša što je uvelike otežala vožnju na stazi jer su neki djelovi biti poplavljeni. Mark Webber i Fernando Alonso su doživjeli veoma teške nesreće no srećom niti jedan od njih nije zadobio teže ozljede.
Zbog velike opasnosti, utrka je morala biti prekinuta. Ta je odluka sudaca još više zakomplicirala situaciju. Iako je nakon utrke pobjednikom proglašen Kimi Raikkonen, nakon brojnih pregleda snimaka utrke, pobjednički pokal je dodjeljen Giancarlu Fisichelli, kojemu je to bila prva pobjeda u karijeri.
2004. Interlagos je bila posljednja V.N. u kalendaru. Pobjednik utrke bio je Juan-Pablo Montoya kojemu je to bila druga pobjeda u karijeri. Drugi je završio Kimi Raikkonen koji nije uspio oteti Kolumbijcu prvo mjesto te je završio utrku sa 1 sekundom zaostatka. Trećeplasirani je bio Rubens Barrichello kojem je to prvi podij u karijeri na domaćoj stazi. Ovo je također prva utrka na Interlagosu koju je Rubens uspio dovršiti u posljednjih 10 godina.
Godinu dana kasnije na V.N. Brazila, Formula 1 je dobila svog najmlađeg svjetskog prvaka. Fernando ALonso je svojim trećem mjestom, dvije utrke prije kraja sezone, potvrdio svoj prvi naslov prvaka i u potpunosti zasjenio prvu ovosezonsku dvostruku pobjedu McLarenove momčadi. Juan-Pablo Montoya je kroz cilj prošao oko dvije sekunde ispred momčadskog kolege Kimija Raikkonena, a McLaren je sa 18 osvojenih bodova uspio po prvu puta u sezoni preuzeti vodstvo u poretku konstruktora.
2006. godine Felipe Massa je postao prvi Brazilac koji je pobijedio na V.N. Brazila otkako je prije 13 godina na istoj stazi pobijedio Ayrton Senna.
Drugo mjesto na pobjedničkom postolju pripalo je Fernandu Alonsu, koji se na Interlagosu drugu godinu za redom okrunio naslovom svjetskog prvaka. Na najnižu stepenicu podija popeo Jenson Button koji je također imao sjajnu utrku.
Michael Schumacher je svoju posljednju utrku u karijeri završio na četvrtom mjestu nakon što su ga već na samom početku utrke zatekli problemi. Naime, Michael je pao na začelje kada mu je pukla stražnja lijeva guma, no unatoč razočaravajućem početku, Nijemac se sjajnom vožnjom i brojnim dvobojima na stazi uspio vratiti među vodeće vozače.
2007., Kimi Raikkonen je pobjedom na posljednjoj utrci sezone stigao do svojeg prvog naslova prvaka. Finac je pobjedu slavio uz momčadskog kolegu, Felipea Massu, i Fernanda Alonsa, kojemu je treća uzastopna titula izmakla za samo jedan bod.
Iduće godine se borba za naslov svjetskog prvaka ponovno odgađala do posljednje utrke - V.N. Brazila. Prije samog starta, počela je padati jaka kiša, zbog čega je početak utrke nakratko odgođen. Felipe Massa bio je na putu do pobjede pred domaćom publikom, dok je Lewis Hamilton trebao završiti barem na 5. mjestu kako bi osvojio naslov prvaka. No, u 66. krugu utrke, počela je padati jaka kiša, koja je dovela do velikog preokreta. Britanca su prestigli Sebastian Vettel u Toro Rossu i Timo Glock u Toyoti. U posljednjem zavoju, posljednjeg kruga utrke, Vettel i Hamilton su prestigli Glocka, koji je bio na gumama za suho. Hamilton je prestizanjem Toyotinog vozača vratio peto mjesto i postao svjetski prvak s 98 osvojenih bodova. Iako je naposljetku pobijedio na utrci, Felipeu Massi je naslov pobjegao za samo jedan bod. Na drugom mjestu je završio Fernando Alonso ispred Kimija Raikkonena kojemu je pripalo treće mjesto.
2009., naon brojnih neuspjelih pokušaja, Rubens Barrichello je konačno uspio pobjediti pred domaćom publikom na Interlagosu. Brazilac ciljem prošao ispred Marka Webbera i Adriana Sutila.
S druge strane, na ovoj je utrci Jenson Button prekrižio sve moguće matematičke kombinacije i osvojio svoj prvi naslov svjetskog prvaka.

Prijašnji pobjednici:
2009: R. Barrichello (Brawn)
2008: F. Massa (Ferrari)
2007: K. Raikkonen (Ferrari)
2006: F. Massa (Ferrari)
2005: J-P. Montoya (McLaren)
2004: J-P. Montoya (Williams)
2003: G. Fisichella (Jordan)
2002: M. Schumacher (Ferrari)
2001: D. Coulthard (McLaren)
2000: M. Schumacher (Ferrari)
1999: M. Hakkinen (Mclaren)
1998: M. Hakkinen (Mclaren)
1997: J. Villeneuve (Williams)
1996: D. Hill (Williams)
1995: M. Schumacher (Benetton)
1994: M. Schumacher (Benetton)
1993: A. Senna (McLaren)
1992: N. Mansell (Williams)
1991: A. Senna (McLaren)
1990: A. Prost (Ferrari)
1989: N. Mansell (Ferrari)
1988: A. Prost (McLaren)



Source: f1-hr.com / youtube.com



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.