~2010 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Lewis Hamilton 109
02. Jenson Button 106
03. Mark Webber 103
04. Fernando Alonso 94
05. Sebastian Vettel 90
06. Nico Rosberg 74
07. Robert Kubica 73
08. Felipe Massa 67
09. Michael Schumacher 34
10. Adrian Sutil 23
11. Vitantonio Liuzzi 12
12. Rubens Barrichello 7
13. Vitaly Petrov 6
14. Sebastien Buemi 5
15. Jaime Alguersuari 3
16. Kamui Kobayashi 1
17. Nico Hulkenberg 1
18. Pedro de la Rosa 0
19. Heikki Kovalainen 0
20. Karun Chandhok 0
21. Lucas di Grassi 0
22. Jarno Trulli 0
23. Bruno Senna 0
24. Timo Glock 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. McLaren-Mercedes 215
02. RBR-Renault 193
03. Ferrari 161
04. Mercedes GP 108
05. Renault 79
06. Force India-Mercedes 35
07. STR-Ferrari 8
08. Williams-Cosworth 8
09. BMW Sauber-Ferrari 1
10. Lotus-Cosworth 0


01. Bahrain GP 2010: Sakhir - 14. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Fernando Alonso
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

02. Australian GP 2010: Albert Park - 28. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel:
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

03. Malaysian GP 2010: Sepang - 4. travnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

04. Chinese GP 2010: Shanghai - 18. travnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jenson Button
Prošlogodišnji pobjednik: Sebastian Vettel

05. Spanish GP 2010: Catalunya - 9. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

06. Monaco GP 2010: Monte Carlo - 16. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

07. Turkish GP 2010: Istanbul Park - 30. svibnja
Pobjednik: Lewis Hamilton
Pole Position: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

08. Canadian GP 2010: Gilles Villeneuve 13. lipnja
Pobjednik:Lewis Hamilton
Pole Position: Lewis Hamilton
Posljednji pobjednik (2008): Robert Kubica

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (23)
Kolovoz 2010 (13)
Srpanj 2010 (31)
Lipanj 2010 (25)
Svibanj 2010 (40)
Travanj 2010 (19)
Ožujak 2010 (31)
Veljača 2010 (15)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (7)

Opis bloga

Blog je posvećen F1 I Sebastianu Vettelu, trenutno najboljem vozaču F1.

Moze li Sebastian Vettel osvojiti naslov Svijetskog Prvaka F1?
Da
Ne
Mozda
Tesko
  
pollcode.com free polls



Kimi Raikkonen Blog

Sebastian Vettel Pics


Links
Sebastian Vettel - Yahoo
Sebastian Vettel - Official Site
Red Bull Racing Official site
Sebastian Vettel - Fan Site
Sebastian Vettel Forum

F1 Stranice:
Službena stranica F1
F1-HR
Autosport.hr
F1 Racing
Velika Nagrada
Autosport.com
F1Racing.net
F1Planet
F1 Fanatic

F1 Blogovi
KIMI
Nabrzaka
F1 Chiquita
Grazie Michael
FerrariTeam

~2009 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Jenson Button 95
02. Sebastian Vettel 84
03. Rubens Barrichello 77
04. Mark Webber 69.5
05. Lewis Hamilton 49
06. Kimi Räikkönen 48
07. Nico Rosberg 34.5
08. Jarno Trulli 32.5
09. Fernando Alonso 26
10. Timo Glock 24
11. Felipe Massa 22
12. Heikki Kovalainen 22
13. Nick Heidfeld 19
14. Robert Kubica 17
15. Giancarlo Fisichella 8
16. Sebastien Buemi 6
17. Adrian Sutil 5
18. Kamui Kobayashi 3
19. Sebastien Bourdais 2
20. Kazuki Nakajima 0
21. Nelsinho Piquet 0
22. Vitantonio Liuzzi 0
23. Romain Grosjean 0
24. Jaime Alguersuari 0
25. Luca BadoeR 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. Brawn-Mercedes 172
02. RBR-Renault 153.5
03. McLaren-Mercedes 71
04. Ferrari 70
05. Toyota 59.5
06. BMW Sauber 36
07. Williams-Toyota 34.5
08. Renault 26
09. Force India-Mercedes 13
10. STR-Ferrari 8


01. Australian GP 2009: Albert Park - 29.ožujka
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

02. Malaysian GP 2009: Sepang - 5 travanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

03. Chinese GP 2009: Shanghai - 19 travanj
Pole Position: Sebastain Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

04. Bahrain GP 2009: Bahrain - 26. travanj
Pole Position: Jarno Trulli
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

05. Spanish GP 2009: Catalunya - 10. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Kimi Raikkonen

06. Monaco GP 2009: Monte Carlo - 24. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

07. Turkish GP 2009: Istanbul - 7. lipnja
Pole Positon: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

08. British GP 2009: Silverstone - 21 lipnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

09. German GP 2009: Nürburgring - 12. srpnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Fernando Alonso

10 Hungarian GP 2009: Hungaroring - 26. srpnja
Pole Position: Fernano Alonso
Pobjednik: Lewis Hamilton
Prošlogodišnji pobjednik: Heikki Kovalainen

11. European GP 2009: Valencia - 23. kolovoza
Pole Position: Lewis Hamilton
Pobjednik: Rubens Barrichello
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

12. Belgian GP 2009: Spa-Francorchamps - 30. kolovoza
Pole Position: Giancarlo Fisichella
Pobjednik: Kimi Raikkonen
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

nedjelja, 28.02.2010.

Predsezonska testiranja: Barcelona 4.dan

Image and video hosting by TinyPic

Najbrže vrijeme na posljednjem danu ovogodišnjih predsezonskih testiranja je postavio McLarenov vozač Lewis Hamilton koji j tijekom dana kompletirao i simulaciju utrke s vrlo dojmljivim rezultatima.
Nakon što je odradio nekoliko instalacijskih krugova s MP4-25 koji j danas bio opremljen novim aerodinamičkim paketom, Hamilton je većinu prvog dijela sesije proveo simulirajući kvalifikaijske krugove, postavivši pritom i najbrže vrijeme od 1:20.427.
Paralelno s Hamiltonom, vozači iz drugih momčadi su također u prvom dijelu sesije simulirali kvalifikacije, a njihovi međusobni razmaci sugeriraju da bi utrka u Bahreinu, koja je na rasporedu za dva tjedna, trebala biti vrlo izjdnačena i uzbudljiva.
Nakon podneva, Hamilton je se prebacio na simulaciju utrke, odradivši dva stinta bez ikakvih problma. U tom je segmentu svog današnjeg programa vozio vrlo brze i konzistentne krugove, što bi trebao biti znak da je i McLaren-Mercees u jako obroj formi uoči početka sezone.
Hamiltona sa zaostatkom o svega 0.024 sekune prati Mark Webber u Red Bull Racingu, koji je testne dužnosti u Red Bullu preuzeo u posljepodnevnim satima, nakon što je njegov momčadski kolega Sebastian Vettel vozio u jutarnjem dijelu dana.
Australac je radio na dužim stintovima, ali je simulirao i kvalifikacije, što pokazuje njegovo najbrže vrijeme od 1:20.496.
Treće najbrže vrijeme na kraju dana je imao Ferrarijev vozač Felipe Massa koji za Hamiltonom zaostaje svega 0.067 sek. Brazilac je u jutarnjim satima simulirao kvalifikacije, dok je pokušaj simulacije utrke djelomično propao zbog četiri crvene zastave koje su se u tom periodu pojavile. Usprkos poteškoćama, Ferrari je i više nego zadovoljan ishodom predsezonskih priprema i mnogi u paddocku vjeruju da su upravo oni favoriti za prvu utrku ove sezone.
Nastupom na posljednjem danu, Adrian Sutil je još jednom pokazao Force Indijin napredak. Nijemac je imao četvrto najbrže vrijeme, kojeg je postavio u posljepodnevnim satima dok je radio na simulaciji kvalifikacija.
Iza njega su Sebastian Vettel i Michael Schumacher, koji za Hamiltonom zaostaje svega 0.273 sekunde, što je još jedan pokazatelj izjednačenosti grida.
Dan je na sedmom mjestu završio Rubens Barrichello koji je ponovno imao problema. Unatoč metuzalemskom stažu u Formuli 1, Brazilac se i dans izvrtio i izletio sa staze, što je gotovo nevjerojatno. Nakon toga, na stazi se još jednom u posljepodnevnim satima zaustavio zbog tehničkih problema.
Brazilca slijedi Kamui Kobayashi u Sauberu, koji je danas vozio uglavnom kraće stintove, a sa set-up-om se igrao Sebastien Buemi koji je imao deveto najbrže vrijeme.
Nova poboljšanja na R30 je ispitivao Robert Kubica koji je bio deseti najbrži, no on, za razliku od drugih vozača danas, nije simulirao kvalifikacije, nego je cijelo vrijeme
Na začelju poretka su ponovno dvije nove momčadi, no pozitivna vijest za Virgin i Lotus je što danas nisu imali većih tehničkih problema. U njihovoj ligi je najbrži bio Heikki Kovalainen s 11. vremenom, dok je Lucas di Grassi imao 12. odnosno posljednje najbrže vrijeme od 1:26.160.

Rezultati 4. dana testiranja:
01. L. Hamilton McLaren-Mercedes 01:20.472
02. M. Webber RBR-Renault 01:20.496
03. F. Massa Ferrari 01:20.539
04. A. Sutil Force India-Mercedes 01:20.611
05. S. Vettel RBR-Renault 01:20.667
06. M. Schumacher Mercedes GP 01:20.745
07. R. Barrichello Williams-Cosworth 01:20.870
08. K. Kobayashi BMW-Sauber-Ferrari 01:20.911
09. S. Buemi oro Rosso-Ferrari 01:22.135
10. R. Kubica Renault 01:23.175
11. H. Kovalainen Lotus-Cosworth 01:25.251
12. L. di Grassi Virgin-Cosworth 01:26.160

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

subota, 27.02.2010.

Predsezonska testiranja: Barcelona 3.dan

Image and video hosting by TinyPic

Mercedesov vozač Nico Rosberg je postavio najbrže vrijeme na pretposljednjem danu ovogodišnjih predsezonskih priprema u Barceloni.
Najbrži krug od 1:20.686, Rosberg je postavio u jutarnjim satima, a na vodećoj je se poziciji zadržao sve do kraja dana, koji je bio obilježen kišom koja je vozačima uzela nekoliko sati.
Rosberga slijedi Toro Rossov vozač Sebastien Buemi i obojica su u posljepodnevnim satima vozila dugačke stintove koje su, zbog tehničkih problema u oba slučaja, ipak prerano završili. Rosberg se na stazi zaustavio u posljednjim satima sesije, dok je Buemi stao nakon što je odradio simulaciju utrke.
Do trećeg najbržeg vremena u završnisi sesije je došao Jenson Button, koji je većinu dana proveo simulirajući trkaće uvjete.
Williamsov vozač Rubens Barrichello se u posljepodnevnim satima vozio duge stintove, a u samoj završnici sesije je se zaustavio na stazi, na 7. zavoju.
Utrku je danas simulirao i Ferrarijev vozač Felipe Massa koji je svoje najbrže vrijeme odvozio u posljednjem stintu programa, nakon što je u boks svratio po nove gume.
Na šestom mjestu je ruski vozač Vitalij Petrov koji je radio na kvalifikacijskom programu, a slijedi ga Adrian Sutil u Force Indiji.
Sebastian Vettel u Red Bull Racingu je dan završio na tek osmom mjestu, sa samo 51 kompletiranim krugom. U jutarnjim satima gotovo da i nije vozio, dok je u posljepodnevnim odvoziotri stinta od 9 odnosno 10 krugova.
100 krugova je za Lotus kompletirao Jarno Trulli. Na radaru se danas nije pojavljivao Sauberov vozač Kamui Kobayashi koji je radio na simulaciji utrke, zbog čega su postignuta vremena bila manje spektakularna.
Najsporiji na stazi je bio Timo Glock u Virginu.

Rezultati 3. dana testiranja:
01. N. Rosberg Mercedes GP 01:20.686
02. S Buemi Toro Rosso-Ferrari +0:00.727
03. J. Button McLaren-Mercedes +0:00.764
04. R. Barrichello Williams-Cosworth +0:01.289
05. F. Massa Ferrari +0:01.658
06. V. Petrov Renault +0:01.837
07. A. Sutil Force India-Mercedes +0:01.920
08. S. Vettel RBR-Renault +0:02.437
09. J. Trulli Lotus-Cosworth +0:04.373
10. K. Kobayashi BMW-Sauber-Ferrari +0:05.530
11. T. Glock Virgin-Cosworth +0:05.619

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

petak, 26.02.2010.

Predsezonska testiranja: Barcelona 2.dan

Image and video hosting by TinyPic

Najbrže vrijeme na drugom danu ovotjednih testiranja u Barceloni je postavio Williamsov vozač Nico Hulkenberg, a alijedi ga Fernando Alonso u Ferrariju, koji je najbrže vrijeme dražao do podneva i kojeg je postigao simulirajući kvalifikacijske uvjete.
Hulkenberg je većinu prvog dijela dana proveo vozeći duže stintove, a posao je odradio bez problema. Do podneva je odvozio dva stinta, od kojih je jedan bio dugačak 19, a drugi 27 krugova.
U posljepodnevnim satima, dok se većina drugih momčadi koncentrirala na simlaciju utrke, Williams se odlučio simulirati kvalifikacijske krugove, usljed čega je Hulkenberg i postavio svoje najbrže vrijeme od 1:20.614.
Premda dan nije završio s najbržim vremenom, Ferrarijev vozač Fernando Alonso ima razloga za zadovoljstvo jer je tok dana odvozio ukupno 134 kruga, čime je zaključio svoj predsezonski pripremni program.
Alonsov je na početku dana imao problema s elektronikom, no Ferrarijevi mehaničari su brzo osposobili F10 s kojim je izišao na stazu. Prvi dio dana je proveo simulirajći kvalifikacije, prilikom čega je postavio osobno najbre vrijeme od 1:21.487, da bi se nakon toga prebacio na simuliranje utrke. Sesiju je završio nekoliko minuta prije kraja, nakon što je se zaustavio na stazi.
Pedro de la Rosa je imao još jedan solidan dan u BMW Sauberu, a njegovo najbrže vrijeme iznosi 1:20.973.
Španjolca slijedi Vitantonio Liuzzi u Force Indiji koji je imao četvrto najbrže vrijeme, a jedno mjesto iza njega je Sebastian Vettel u Red Bullu koji je popravio jučerašnje Webberovo najbrže vrijeme, premda je dan završio ranije zbog problema s mehanikom.
Vettel je u posljepodnevnim satima vozio dva stinta, od kojih je jedan dio bugačak 29, a drugi 33 kruga, nakon čega je stao na stazi.
Nezapaženi tijekom današnjeg dana su bili bivši svjetski prvaci, Michael Schumaher i Lewis Hamilton koji su dan završili sa sedmim odnosno osmim najbržim vremenom.
Schumacher je testirao novi aerodinamički paket na svom Mercedesu, ali tijekom dana nije vozio leteće krugove, što vrijedi i za Lewisa Hamiltona.
Na radaru se nije pojavljivao ni Robert Kubica, koji je tijekom dana kompletirao ukupno 53 kruga, a imao je deveto najbrže vrijeme.
Borbu su ponovno vodile i dvije nove momčadi, Lotus i Virgin Racing, a brži je bio Lotusov vozač Jarno Trulli, premda je tijekom dana izazvao dvije crvene zastave.
Unatoč najsporijem vremenu, razlog za zadovoljstvo ima i Timo Glock budući da je danas ipak uspio voziti, što je bilo neizvijesno nakon izljetanja kojeg je tijekom jučerašnjeg dana imao njegov momčadski kolega Lucas di Grassi.

Rezultati 2. dana testiranja:
01. N. Hulkenberg Williams-Cosworth 01:20.614
02. F. Alonso Ferrari 01:20.637
03. P. de la Rosa BMW-Sauber-Ferrari 01:20.973
04. V. Liuzzi Force India-Mercedes 01:21.056
05. S. Vettel RBR-Renault 01:21.258
06. J. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 01:21.571
07. M. Schumacher Mercedes GP 01:21.689
08. L. Hamilton McLaren-Mercedes 01:22.152
09. R. Kubica Renault 01:24.912
10. J. Trulli Lotus-Cosworth 01:25.524
11. T. Glock Virgin-Cosworth 01:25.942

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

srijeda, 24.02.2010.

Predsezonska testiranja: Barcelona 1.dan

Image and video hosting by TinyPic

Na prvom danu ovotjednih testiranja u Barceloni, Mark Webber je ispalio hitac upozorenja svim suparnicima kojii su zaboravili na Red Bull Racing. Australac je u novom RB6 u jutarnjim satima odvozio super brzu seriju krugova, a vremenima koja je tada postavio nitko se kasnije nije uspio pribliiti.
Red Bull Racing je i u srijedu vozio na stazi u Barceloni, ali radilo se o promotivnoj vožnji koja je ograničena na 100 km/h, dok su se danas koncentrirali na simulacije kvalifikacija.
Webber u niti jednom navratu nije odvozio više od tri uzastopna leteća kruga, a najbrže vrijeme od 1:21.487 je postavio nešto prije 12:30 po lokalnom vremenu.
Drugi najbrži je bio Nico Rosberg u Mercedesu, ali njegov zaostatak za Webberom je veći od jedne sekunde. Rosberg je danas bio koncentriran na duge stintove, a najbrže osobno vrijeme je postavio prije stanke za ručak.
Mercedes će sutra započeti testiranja novog aerodinamičkog paketa, no u njega neće biti uključena i definitvna specifikacija dvostrukog difuzora za 2010.
Nico Hulkenberg je bio Webberov najbliži suparnik u prvom dijelu sesije, no dan je završio na trećem mjestu, sa samo 0.170 zaostatka u odnosu na Rosberga. Hulkenberg je u jutarnjim satima bio fokusiran na dugačke stintove, da bi se nakon podneva prebacio na simulacije kvalifikacija.
Za BMW Sauber je testirao Pedro de la Rosa, koji je imao četvrto najbrže vrijeme. Slijedi ga Fernando Alonso koji je imao pomalo frustrirajući dan u Ferrariju.
Španjolac je se na stazi zaustavio u 10:25 zbog mehaničkih problema, a na stazu se vratio tek nekoliko minuta prije stanke za ručak. Do podneva, Alonso je uspio odvoziti samo 22 kruga.
Iza njega je Jenson Button u McLarenu, kojeg slijede Jaime Algusersuari, Vitantonio Liuzzi i Vitalij Petrov u Renaultu.
Virgin Racing je ponovno imao frustrirajući dan budući da je se Lucas di Grassi okrenuo na 9. zavoju, nakon čega je udario i u zaštitnu ogradu.
Drugu crvenu zastavu tijekom dana je izazvao Lotusov testni vozač Fairuz Fauzy, koji se na stazi zaustavio zbog problema s hidraulikom.

Rezultati 1. dana testiranja:
01. M. Webber RBR-Renault 01:21.487
02. N. Rosberg Mercedes GP +0:01.027
03. N. Hulkenberg Williams-Cosworth +0:01.197
04. P. de la Rosa BMW Sauber-Ferrari +0:01.834
05. F. Alonso Ferrari +0:03.093
06. J. Button McLaren-Mercedes +0:03.095
07. J. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari +0:03.382
08. V. Liuzzi Force India-Mercedes +0:03.816
09. V. Petrov Renault +0:04.721
10. L. di Grassi Virgin-Cosworth +0:05.570
11. F. Fauzy Lotus-Cosworth +0:08.308

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

subota, 20.02.2010.

Predsezonska testiranja: Jerez 4. dan

Novi McLarenov vozač Jenson Button je postavio najbrže vrijeme na posljednjem danu ovotjednih testiranja u Jerezu od 1:18.871. Subota je osmi, a ujedno i posljednji dan kojeg su momčadi Formule 1 u predsezonskom dijelu provele u Jerezu.
Kao i većina drugih vozača, Button je svoje najbrže vrijeme odvozio u ranim jutarnjim satima, nakon čega se prebacio na testiranja dužih stintova.
Sličnu strategiju je imao i Robert Kubica, koji je odvozio drugo najbrže vrijeme, s +0.243 u odnosu na Buttona. Za razliku od njih dvojice, Sauberov vozač Kamui Kobayashi je do trećeg najbržeg vremena došao u jednoj od seriji konzistentno brzih krugova koje je nizao u posljepodnevnim satima, nakon što je u prvom dijelu sesije izazvao crvenu zastavu.
Njega slijedi Force Indijin vozač Vitantonio Liuzzi, iza kojeg su Rosberg, Alonso i Jaime Alguersuari na sedmom mjestu u Toro Rossu.
Mark Webber je izgubio nekoliko sati tijekom današnjeg dana zbog tehničkih problema s RB6, a austrijska momčad tek treba potvrditi o čemu se točno radi. Webber je morao promijeniti i motor, a do kraja dana je uspio odvoziti osmo najbrže vrijeme.
Virgin i Lotus su imali još jedan okršaj na stazi u kojem je najbrži bio Timo Glock u Virginu, no Jarno Trulli i Lotus su zato odvozili više krugova.
Brzina koju je pokazao Glock je obećavajuća, no problemi s hidraulikom su ga onemogućili da tijekom dana odvozi više od 28 krugova.
U odnosu na Glocka, Trulli je kasnio sekundu, što znači da je zaostatak u odnosu na Buttona 4.5 sekunde. No, on je kompletirao impresivnu kilometražu i 141 krug, više od bilo kojeg drugog vozača danas.

Rezultati 4. dana testiranja:
01. J. Button McLaren-Mercedes 01:18.871
02. R. Kubica Renault +0:00.243
03. K. Kobayashi BMW-Sauber-Ferrari +0:00.317
04. V. Liuzzi Force India-Mercedes +0:00.779
05. N. Rosberg Mercedes GP +0:01.190
06. F. Alonso Ferrari +0:01.565
07. J. Alguersuari Torro Rosso-Ferrari +0:02.182
08. M. Webber RBR-Renault +0:02.323
09. N. Hulkenberg Williams-Cosworth +0:03.048
10. T. Glock Virgin-Cosworth +0:03.562
11. J. Trulli Lotus-Cosworth +0:04.599

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

petak, 19.02.2010.

Predsezonska testiranja: Jerez 3. dan

Image and video hosting by TinyPic

Nakon nekoliko kišnih dan, u Jerezu je konačno zasjalo sunce, a zube je danas pokazao Mark Webber u Red Bull Racingu, postavivši najbrže vrijeme dana od 1:19.299 u ranim posljepodnevnim satima.
Unatoč najbržem vremenu, Webberov dan ipak nije bio besprijekoran, a oko podneva se na stazi zaustavio zbog tehničkih problema.
Fernando Alonso je preuzeo testne dužnosti u Ferrariju te je dan završio s drugim najbržim vremenom i s ukupno 123 kompletirana kruga. U odnosu na Webbera, Alonso kasni osam desetinki, no on, za razliku od njega, nije imao nikakvih tehničkih problema.
Treće najbrže vrijeme je imao novi McLarenov vozač Jenson Button, a slijede ga Nico Hulkenberg i Michael Schumacher koji zatvaraju krug prve petorice.
Nove momčadi, Virgin i Lotus, su ponovno imale problematičan dan tijekom kojeg su izazvale tri od ukupno šest crvenih zastava koliko ih je danas u Jerezu aktivirano. Najprije se u 09:50 ujutro Heikki Kovalainen zaustavio na stazi zbog otkazivanja senzora kvačila. Lotusovi mehaničari su uspjeli riješiti problem, nakon čega se Kovalainen vratio na stazu. Do kraja dana je kompletirao 68 krugova, no imao je najsporije vrijeme.
U Virginu je testne dužnosti preuzeo Lucas di Grassi, koji se tijekom dana dva puta zaustavljao zbog tehničkih problema.
Unatoč problemima, ohrabrujuće vijesti za Lotus i Virgin su njihova najbrža vremena danas, koja su oko četiri seknde sporija od najboljih, što ranije nije bio slučaj.
Sauber je imao još jedan problematičan dan, a Kamui Kobayashi se na stazi zaustavio nakon samo dva sata vožnje zbog problema sa sistemom za dovod goriva.
Na stazu se vratio tek nakon pet sati pauze, a do kraja dana je uspio kompletirati svega 28 krugova.
Testiranja se nastavljaju sutra.

Rezultati 3. dana testiranja:
01. M. Webber RBR-Renault 01:19.299
02. F. Alonso Ferrari 01:20.115
03. J. Button McLaren-Mercedes 01:20.394
04. N. Hulkenberg Williams-Cosworth 01:21.432
05. M. Schumacher Mercedes GP 01:21.437
06. R. Kubica Renault 01:21.916
07. A. Sutil Force India-Mercedes 01:21.939
08. K. Kobayashi BMW-Sauber-Ferrari 01:22.228
09. J. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 01:22.564
10. L. di Grassi Virgin-Cosworth 01:23.504
11. H. Kovalainen Lotus-Cosworth 01:23.521

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

četvrtak, 18.02.2010.

Predsezonska testiranja: Jerez 2. dan

Image and video hosting by TinyPic

Rubens Barrichello je postavio najbrže vrijeme na drugom danu ovotjednih testiranja u Jerezu, koji je, baš kao i jučerašnji, bio obilježen pljuskovima. Sesija je započela na mokroj stazi, a asfalt se nikako nije sušio, unatoč periodima bez kiše.
Barrichello je svoje najbrže vrijeme odvozio oko podneva, kada su uvjeti na stazi bili najpovoljniji. Ubrzo nakon toga je ponovno počela padati kiša, koja nije prestala sve do kraja dana.
Drugo najbrže vrijeme je imao Renaultov vozač Vitalij Petrov, koji je također iskoristio najpovoljniji trenutak, a slijedi ga Sebastian Vettel u Red Bullu sa 70 kompletiranih krugova.
Nico Rosberg je bio četvrti najbrži u Mercedesu, a krug prve petorice zatvara Felipe Massa u Ferrariju.
Virgin imao produktivniji dan, Kovalainen izletio i udario u ogradu
Virgin Racing je danas imao puno produktivniji dan nego jučer, kada je Timo Glock odvozio samo 10 krugova. Danas su kompletirali ukupno 72 kruga, a ohrabrujuće je i osmo najbrže vrijeme koje su postigli. Ipak, dan nije bio posve besprijekoran za novu momčad jer je Glock imao čak dva izljetanja.
Jednako nevjerojatan nastup je imao i Heikki Kovalainen u novom Lotusu T127, koji je testne dužnosti preuzeo od Fairuza Fauzya. Finac je nedugo nakon podneva izgubio kontrolu nad bolidom i udario u ogradu, slomivši pritom prednje krilo.
Kako Lotus nije imao spremne rezervne dijelove, test su morali obustaviti.
Kovalainen je kasnije priznao da je napravio pogrešku te se ispričao momčadi na vremenu kojeg je izgubila.
Loš dan je imao i Sauber, za kojeg je Pedro de la Rosa odvozio samo 9 krugova, nakon čega se vratio u garažu. Švicarska momčad nije objasnila razloge svoje današnje odluke.
Tijekom današnjeg dana, crvena zastava je aktivirana četiri puta. Osim dvije Glockove i jedne Kovalainenove, četvrtu crvenu zastavu je izazvao Rubens Barrichello.

Rezultati 2. dana testiranja:
01. R. Barrichello Williams-Cosworth 01:27.145
02. V. Petrov Renault 01:27.828
03. S. Vettel RBR-Renault 01:28.162
04. N. Rosberg Mercedes GP 01:28.515
05. F. Mass Ferrari 01:28.879
06. P. de la Rosa BMW-Sauber-Ferrari 01:29.691
07. P. di Resta Force India-Mercedes 01:30.344
08. T. Glock Virgin-Cosworth 01:30.476
09. V. Liuzzi Force India-Mercedes 01:30.666
10. L. Hamilton McLaren-Mercedes 01:31.633
11. S. Buemi Toro Rosso-Ferrari 01:32.678
12. H. Kovalainen Lotus-Cosworth 01:33.554

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

srijeda, 17.02.2010.

Predsezonska testiranja: Jerez 1. dan

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel je postavio najbrže vrijeme na prvom danu treće predsezonske serije testiranja, koja je u srijedu započela u Jerezu.
Vremenski su uvjeti bili loši tijekom cijelog dana, a sunce se iza kišnih oblaka probijalo tek povremeno, nakon čega bi slijedili novi pljuskovi.
Vettel je maksimalno iskoristio jedan takav suhi period u ranim posljepodnevnim satima i odvozio krug za 1:22.593, što je do kraja dana ostalo i najbrže vrijeme.
Lewis Hamilton je svoj najbrži krug popravio u posljednjim minutama sesije dok se staza opet sušila, a za Vettelovim najbržim vremenom zaostaje nešto više od četiri desetinke. Hamilton je posljednjim pokušajem na treće mjesto pogurao Ferrarijevog vozača Felipea Massu, a obojica su tijekom dana izgubila nešto vremena zbog tehničkih problema usljed kojih su se zaustavili na stazi.
Sebastien Buemi je bio četvrti najbrži u Toro Rossu, a slijede ga Pedro de la Rosa i Michael Schumacher. Potonji je bio najaktivniji vozač danas, s kompletiranih 111 krugova.
Za Force Indiju su testirali Paul di Resta i Adrian Sutil, koji je dužnosti od škotskog momčadskog kolege preuzeo nakon podneva. Spomenimo i da se di Resta tijekom dana izvrtio, izazvavši tako crvenu zastavu.
Druge dvije crvene zastave je izazvao Rubens Barrichello u Williamsu koji je imao tek 10. najbrže vrijeme dana, iza Vitalija Petrova u Renaultu. Unatoč problemima, Brazilac je ipak odvozio 109 krugova.
Spomenimo i da je u Jerezu danas prvi put testirala i nova momčad - Lotus, za koju je vozio njihov testni i rezervni vozač Fairuz Fauzy. On je tijekom dana kompletirao ukupno 76 krugova, što je odličan početak za novu momčad.
Fauzy je za vodećim Vettelom kasnio oko devet sekundi, no zato je imao prednost od šest desetinki u odnosu na Glocka u Virginu.

Rezultati 1. dana testiranja:
01. S. Vettel Red Bull-Renault 01:22.593
02. L. Hamilton McLaren-Mercedes 01:23.017
03. F. Massa Ferrari 01:23.204
04. S. Buemi Toro Rosso-Ferrari 01:23.322
05. P. de la Rosa BMW-Sauber 01:23.367
06. M. Schumacher Mercedes GP 01:23.803
07. A. Sutil Force India-Mercedes 01:24.272
08. P. di Resta Force India-Mercedes 01:25.088
09. V. Petrov Renault 01:26.237
10. R. Barrichello Williams-Cosworth 01:27.320
11. F. Fauzy Lotus-Cosworth 01:31.848
12. T. Glock Virgin-Cosworth 01:32.417

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

subota, 13.02.2010.

Predsezonska testiranja: Jerez 4.dan

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

McLarenov vozač Lewis Hamilton je postavio najbrže vrijeme na posljednjem danu ovotjednih testiranja u Jerezu. Hamilton je krug od 1:19.583 odvozio u posljednjim minutama sesije, izguravši tako Adriana Sutila, koji je to tada držao prvo mjesto.
Sutilov današnji nastup je vrlo ohrabrujući za Force Indiju, a svoj najbolji krug je također odvozio u završnici sesije kada su momčadi na stazi imale bolje uvjete koje su iskoristile za bildanje kilometraže i vožnju s većim količinama goriva.
Subota u Jerezu je započela kišom, no staza se do podneva osušila, nakon čega su momčadi započele voziti duže stintove, a poredak je tada predvodio Felipe Massa.
Rubens Barrichello, koji se nadao da će iz novog FW32 izvući više performansi, je subotu završio s trećim najbržim vremenom, s 0.7sek zaostatka u odnosu na Hamiltonovo vrijeme. Williams i Barrichello su danas bili fokusirani na duže stintove i ukupno su kompletirali 90 krugova.
Robert Kubica u Renaultu je bio četvrti najbrži, a Michael Schumacher u Mercedesu je imao peto najbrže vrijeme. Sedmerostruki svjetski prvak je kompletirao ukupno 88 krugova, iako je u posljepodnevnim satima izazvao i crvenu zastavu kada je ostao bez goriva nakon što je odvozio najbrži krug.
Njegov bivši momčadski kolega Felipe Massa je u subotu u Jerezu kompletirao čak 160 krugova. Baš kao i Schumacher, Massa je također testirao potrošnju goriva pa se i on u posljepodnevnim satima zaustavio na stazi budući da je namjerno ostao bez goriva. U ukupnom poretku, Massa je imao sedmo najbrže vrijeme, a slijedi ga Red Bull Racingov vozač Sebastian Vettel koji je dio dana izgubio zbog tehničkih problema.
Španjolskom vozaču Pedru de la Rosi se ispunila želja te je na suhoj stazi mogao odvoziti respektabilnu kilometražu. U toku dana je kompletirao nešto više od 105 krugova.
Subota je bila dobra i za Virgin Racing, čiji je bolid vozio Lucas di Grassi. Brazilac je kompletirao ukupno 63 kruga i postavio osobno najbrže vrijeme od 1:22.912, što je za 3.3 sekunde sporije od Hamiltona.
Sljedeći testovi se također voze u Jerezu, a počinju 17. veljače.

Image and video hosting by TinyPic

Rezultati 4. dana testiranja:
01. L. Hamilton McLaren-Mercedes 01:19.583
02. A. Sutil Force India-Mercedes +0:00.597
03. R. Barrichello Williams-Cosworth +0:00.758
04. R. Kubica Renault +0:00.775
05. M. Schumacher Mercedes GP +0:01.030
06. S. Vettel RBR-Renault +0:01.620
07. F. Massa Ferrari +0:01.902
08. P. de la Rosa BMW-Sauber-Ferrari +0:02.551
09. L. di Grassi Virgin-Cosworth +0:03.329
10. J. Alguersuari Torro Rosso-Ferrari +0:04.489

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

petak, 12.02.2010.

Predsezonska testiranja: Jerez 3.dan

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Nakon što je najbrže vrijeme njegovog momčadskog kolege Sebastiena Buemija srušeno u posljednjim minutama jučerašnjeg testa u Jerezu, devetnaestogodišnji Toro Rossov vozač Jaime Alguersuari je u petak, na kišnoj stazi postavio najbrže vrijeme.
Španjolac je svoj najbrži krug od 1:19.919 odvozio u prvom satu testa dok je staza još bila suha, što je bilo dovoljno da na prvom mjestu ostane dok kraja dana. Kako su se uvjeti sve više pogoršavali, većina momčadi je svoje programe završila ranije od planiranog.
Drugo najbrže vrijeme je imao Sauberov vozač Pedro de la Rosa koji za Alguersuarijem kasni nešto više od osam desetinki. De la Rosa je u jutarnjim satima izazvao i crvenu zastavu zaustavivši se na stazi, no problemi koji su se pojavili na njegovom C29 ipak nisu bili ozbiljni.
U kokpit Force Indijinog VJM03 se vratio i Adrian Sutil, nakon što je prije nekoliko dana na Silverstoneu odradio shakedown. Nijemac je danas odvozio 48 krugova, a kilometražu je vidljivo reducirao za kišnog dijela dana kada je vozio vrlo kratke stintove na kojima je testirao sisteme i manje promjene postavki.
Force India je izgubila i pola posljepodnevnog dijela sesije, nakon što se Sutil zaustavio zbog problema s elektronikom.
Testne dužnosti u Ferrariju je od Fernanda Alonsa preuzeo Felipe Massa, čije je današnje osobno najbrže vrijeme za dvije desetinke sporije od Alonsovog najbržeg vremena od utorka. Unatoč vrlo kratkom suhom periodu, Felipe je tijekom dana odvozio ukupno 72 kruga.
Nakon Marka Webbera, u novom RB6 je debitirao i Sebastian Vettel, odvozivši ukupno 59 krugova. Dan je završio s petim najbržim vremenom, premda je propustio nekoliko prvih posljepodnevnih sati.
Roberta Kubicu u Renaultu je zamijenio momčadski kolega Vitalij Petrov koji je veći dio dana proveo vozivši leteće krugove, da bi kasnije u posljepodnevnim satima u kišnim uvjetima postavljao solidna vremena.
Williams je i treći dan zaredom izazvao crvenu zastavu, a ovog je puta sa staze izletio Rubens Barrichello, vozač s metuzalemskim stažom F1 vozača. Brazilac ipak nije ozbiljnije oštetio svoj bolid pa je nastavio voziti i u nastavku dana. Ukupno je kompletirao 120 krugova.
Najsporiji od vozača s relevantnim vremenima je bio Lewis Hamilton koji je tijekom prvog sata testa postavio svoje osobno najbrže vrijeme od 1:23.985, što bi moglo sugerirati da je vozio s više goriva.
Posljednje mjesto u ukupnom poretku je postavio Virginov vozač Lucas di Grassi koji na stazu uopće nije izlazio kroz prva dva sata, budući da mu je momčad najprije morala osigurati nosače prednjeg krila.
Ovotjedna testna serija u Jerezu će biti zaključena sutra.

Rezultati 3. dana testiranja:
01. J. Alguersuari Torro Rosso-Ferrari 01:19.919
02. P. de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 01:20.736
03. A. Sutil Force India-Mercedes 01:21.428
04. F. Massa Ferrari 01:21.603
05. S. Vettel RBR-Renault 01:21.783
06. V. Petrov Renault 01:22.000
07. N. Rosberg Mercedes GP 01:22.820
08. R. Barrichello Williams-Cosworth 01:23.217
09. L. Hamilton McLaren-Mercedes 01:23.985
10. L. di Grassi Virgin-Cosworth 01:37.107

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

četvrtak, 11.02.2010.

Exclusive Sebastian Vettel Q&A: I can’t wait for my turn

Image and video hosting by TinyPic

Q: Sebastian, how did you feel about the team sitting out the first test last week?
Sebastian Vettel: Well, obviously after that test there was just one more week to go until our outing and that was bearable, but for sure you sit in front of the computer, you talk on the phone all day to find what is going on, and you look at their lap times to see how they are doing. It’s good now to be here and to hear the cars, even if it means another tough couple of days for me to wait. But on Friday it is my turn!

Q: How closely did you watch the Valencia test? Did you use video footage to gauge how the cars behaved on track?
SB: No video material. We had some very good high resolution pictures to spot the details of the other cars, which was very interesting and we talked about it. I talked about it with my race engineer, and as I was at the factory during the Valencia test, I also spoke to other technical staff and to Adrian (Newey) and guys from his design department to find out their thoughts about the cars. It was good to see that many of the other teams integrated some of our ideas from the RB5 into their new cars. Apart from that we just followed the lap times, saw how many laps they were doing and tried to figure out the thinking behind their programmes.

Q: Red Bull Racing decided to use the wind tunnel rather than testing at Valencia. Did you agree with that decision?
SV: For sure it was no big issue, as we committed to that procedure very early on. By the end of last year we already knew that we would miss the first test. It was not like one week before I had a phone call and someone told me the first test is called off and I lazed around for another week. Of course, missing four days’ running is not an advantage, but on the other hand, I would say the disadvantage to us is minimal. We know what to focus on and what is important, so there’s no big issue. Now the car is running, there are no major problems - and that’s a good sign.

Q: Has your team mate Mark already provided you with some feedback about the car?
SB: I had a brief chat with him but things like that you have to experience for yourself. Hearsay will not do. The conditions are not ideal - sometimes it’s pouring, sometimes it dribbles, and the track is wet all the time - but we saw last year that you also have to race in such conditions sometimes so it’s worth doing runs. It looks like I will also have a taste of the wet on Friday - you never know what it is good for!

Q: Everybody keeps on saying that test times don’t mean a thing, but did the times of your rivals at Valencia cause any worries?
SV: It’s true, everybody tells you that you don’t know what fuel everybody is running on, but on the other hand lap times are your only reference, and Valencia was pretty interesting for me, as you clearly could see when guys ran on lower fuel and then when they went back to a higher fuel load. After Valencia you could clearly say that Ferrari and McLaren looked very competitive. Mercedes was so-so. But then Valencia is a very special circuit. It’s quite unique, quite Mickey Mouse at some stages. If any, then Ferrari and McLaren looked very competitive.

Q: Are 12 test days enough?
SV: Compared to last year the changes are not that big, but for sure no refuelling and a much larger fuel tank that needs to be fitted somewhere in the car is not easy. Nobody has approached me yet to lose some weight, even though I might still have some kilos too many as a Christmas leftover. From what I’ve seen, the 2010 cars are more of an evolution. I have not seen anything that resembles a dramatic change anywhere. It is all about details and hidden things that will make the difference.

Q: The RB5 was a real beauty, what do you make of the RB6?
SV: For me, it is even more beautiful, and under the skin there has been lot of work done. You know men are always looking for character and inner values, and not so much for outer beauty!

Image and video hosting by TinyPic

Q: Last year you were the only German driver to win races, but now Mercedes’ Michael Schumacher and Nico Rosberg could be tough competition. How will you like sharing the limelight?
SV: There are four teams that look very strong. That makes eight drivers, and there are only three spots on the podium; only one can win and one of the eight drivers will finish eighth. What I like is winning, and if you win the limelight is on you anyway.

Q: Have you been surprised by Schumacher’s quick performances?
SV: I don’t think that was a big surprise to anybody. He once was the personification of the sport, so I was sure he would adapt very fast. How well he will do in the races, we will see. A lot will depend on the car. He has a strong team mate and Nico will push him. It will be interesting to see.

Image and video hosting by TinyPic

Q: The German media are already commenting on a brewing psychological battle between Michael and Nico…
SV: I would not mind if those two have trouble between themselves, and we go faster and win races.

Q: Last year you were a rising star, what are you aims for 2010 and beyond?
SV: If I was a man on his way up in 2009, I am sure that the media will find another label this year. My target is clear - I want to win the world championship and then it’s easy to find me another label!

Source: formula1.com



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

Predsezonska testiranja: Jerez 2.dan

Image and video hosting by TinyPic

U svom posljednjem letećem krugu u samoj završnici drugog dana ovotjednih testiranja u Jerezu, BMW Sauberov vozač Kamui Kobayashi je odvozio najbrže vrijeme.
Prvo mjesto je kroz većinu dana, koji je započeo na vlažnoj stazi, držao Toro Rossov vozač Sebastien Buemi, no Kobayashi je u posljednjim minutama, nakon što je sesija nastavljena, odvozio 1:19.950.
Spomenutu crvenu zastavu i prekid sesije je izazvao Jenson Button, čiji se McLaren na stazi zaustavio 10 minuta prije kraja dana.
Unatoč tehničkim problemima, Button je dan na kraju završio s trećim najbržim vremenom.
Nico Hulkenberg je također imao zaustavljanje na stazi, a u njegovom se slučaju radilo o problemu s hidraulikom. Njegov bolid je ubrzo popravljen te je dan završio na četvrtom mjestu, ispred dojmljivog Vitantonija Liuzzija u Force Indiji.
Michael Schumacher je imao šesti najbrži krug dana, dok je Alonso imao tek sedmi. Ferrari i Mercedes su danas bili fokusirani na dugačke stintove, pa je Schumacher tako odradio jedan od 35 uzastopnih krugova, a Alonso od 48.
Alonsovi su krugovi bili posebno interesantni budući da je postajao sve brži, a svoje je osobno najbrže vrijeme od 1:21.928 odvozio u samoj završnici stinta. Spomenimo da su se Schumacherova vremena u završnici stinta bila u rangu od 1min23sek. Alonso je ujedno bio i najzaposleniji vozač danas, sa 129 odvoženih krugova.
Za Renault je danas vozio Robert Kubica s obzirom da je iskusniji od Petrova, što je francuskoj momčadi izuzetno važno na suhoj stazi na kojoj je moguće dobiti relevantne povratne informacije o bolidu. Petrov, koji je trebao testirati danas, će R30 na raspolaganje dobiti sutra.
Kubica je dan završio na osmom mjestu, ispred Marka Webbera i Tima Glocka.
Potonji je, pak, imao problematičan dan te je, nakon što mu je otpalo prednje krilo, izazvao crvenu zastavu. Virgin je promptno identificirao uzroke problema, no kako nisu imali rezervnih dijelova morali su prekinuti test.

Rezultati 2. dana testiranja:
01. K. Kobayashi BMW-Sauber-Ferrari 01:19.950
02. S. Buemi Torro Rosso-Ferrari 01:20.026
03. J. Button McLaren-Mercedes 01:20.618
04. N. Hulkenberg Williams-Cosworth 01:20.629
05. V. Liuzzi Force India-Mercedes 01:20.754
06. M. Schumacher Mercedes GP 01:21.083
07. F. Alonso Ferrari 01:21.424
08. R. Kubica Renault 01:22.003
09. M. Webber RBR-Renault 01:22.043
10. T. Glock Virgin-Cosworth 01:29.964

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

srijeda, 10.02.2010.

Predsezonska testiranja: Jerez 1.dan

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mercedesov vozač Nico Rosberg je postavio najbrže vrijeme na prvom, kišnom danu ovotjednih testiranja u Jerezu.
Dvadesetčetverogodišnjak je svoj najbrži krug odvozio u prvom satu testa, prije nego što je kiša počela padati. S vremenom od 1:20.927 je bio najbrži ispred Sebastiena Buemija za svega 0.104s.
Unatoč najbržem vremenu, Rosberg je problematično završio dan, budući da je 10 minuta prije kraja testa izazvao crvenu zastavu, zaustavivši se na stazi zbog tehničkih problema. Ukupno je odvozio 58 krugova.
Zbog loših vremenskih uvjeta, svi su vozači svoja najbrža vremena postavili u prvom satu. Novi Red Bull Racingov RB5 je tako završio u samom dnu poretka budući da je Mark Webber svoje najbrže krugove vozio dok su bolid i njegove komponente još bili u fazi instalacije.
Australac je ukupno odvozio 47 krugova, nakon čega je se zaustavio na stazi zbog curenja ulja. U akciju se vraća 15 minuta prije kraja testa, pa je uspio odvoziti još samo dodatna tri kruga.
Williams je nabildao još kilometraže na Cosworthovom motoru, s kojim su posljednja iskustva imali prije četiri godine. Nico Hulkenberg, koji je imao treće najbrže vrijeme dok je staza bila suha, je u toku dana odvozio 118 krugova, sa čime je momčad vrlo zadovoljna.
Hulkenberg je bio jedan od najbržih vozača ukišnim uvjetima, a u pretposljednjem satu testa je vozio 1:25.950, nakon čega je kiša postala intenzivnija.
Fernando Alonso je u svom drugom nastupu za Ferrari imao četvrto najbrže vrijeme. Španjolac je propustio većinu prvog dijela dana, no u Ferrariju su nakon toga shvatili da se vrijeme ipak neće popraviti te su Alonsa vratili na stazu. Do kraja dana je odvozio 88 krugova.
Reducirani program je imao i Kamui Kobayashi koji je odvozio samo 55 krugova. Japanac je u ukupnom poretku peti najbrži, ispred Jensona Buttona čiji je McLaren bio opremljen neobičnim aerodinamičkim senzorima.
U Jerezu je danas javno debitirao i novi Force Indijin bolid, s Vitantonijem Liuzzijem za upravljačem.
Talijan je bio sedmi najbrži, sa četiri sekunde zaostatka za Webberom. No, i on je svoj najbrži krug odvozio u fazi instalacije budući da je Force India također propustila prošlotjedna testiranja u Valenciji.
"Balans je na suhom dobar," rekao je Liuzzi. "Ipak, nakon što je počelo kišiti postalo je puno teže prosuđivati ponašanje bolida," dodao je.
Liuzzi je u toku dana odvozio ukupno 71 krug.
Vitalij Petrov je kompletirao samo 23 kruga tijekom svog drugog dana s Renaultom. Nakon što je tijekom prvog sata odvozio svoje osobno najbrže vrijeme je dugo stajao u boksu, a na stazu se vratio tek u posljepodnevnim satima. Iako nisu imali tehničkih problema, u Renaultu su odlučili limitirati njegovo vrijeme na stazi.
Na stazi u Jerezu se pojavio i novi Virginov bolid kojim je upravljao Timo Glock. Kako su im rezervni dijelovi kasnili, Glocka su na stazu mogli uputiti tek u posljepodnevnim satima.
Nakon dva instalacijska kruga, Glock je odvozio tri nova kruga, uz najbolje vrijeme od 1:38.734.

Rezultati 1. dana testiranja:
01. N. Rosberg Mercedes GP 01:20.927
02. S. Buemi Torro Rosso-Ferrari +0:00.104
03. N. Hulkenberg Williams-Cosworth +0:01.316
04. F. Alonso Ferrari +0:01.968
05. K. Kobayashi BMW-Sauber-Ferrari +0:02.860
06. J. Button McLaren-Mercedes +0:04.020
07. V. Liuzzi Force India-Mercedes +0:04.041
08. V. Petrov Renault +0:04.513
09. M. Webber RBR-Renault +0:05.575
10. T. Glock Virgin-Cosworth +0:17.807

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

Vettel neopterećen statusom favorita

Image and video hosting by TinyPic

Red Bull Racingov vozač Sebastian Vettel se nada da on i njegova momčad u 2010. mogu biti bolji i brži nego što je to bio slučaj prošle godine.
Vettel neopterećen pričama
Dvadesetdvogodišnji Sebastian Vettel je izjavio da nije opterećen velikim predsezonskim očekivanjima koje javnost i navijači od njega imaju.
Na pitanje novinara kako se osjeća uoči početka sezone u kontekstu koje ga se spominje kao jednog od favorita, Vettel je odgovorio: "Sretan sam, ali nije mi stalno do toga. Sasvim mi je svejedno jesam li favorit ili nisam, ja sam si svoje ciljeve postavio. Znam što ove godine želim postići."
"Najvažnije je da bolid ide i da unaprijedimo pouzdanost i brzinu. Prije svega bolid mora funkcionirati, tek onda morate vidjeti gdje ste i sukladno tome postaviti očekivanja."
"Cilj je samo jedan, a to je da budemo samo jednu stepenicu bolji nego prošle godine. Želim osvojiti naslov prvaka. Ako smo favoriti, nemam ništa protiv toga. Ako nismo favoriti, ja sam i s tim zadovoljan."
Prerano za predviđanja
"Prije svega, moramo tek vidjeti kakvi su bolidi. U Formuli 1 danas je puno dobrih vozača, ne radi se samo o dvojici ili trojici. Vidjet ćemo tko će se protiv koga boriti i tko je u poziciji da se natječe za naslov."
"Nadam se da ćemo biti jaki kao i prošle godine, ako ne i jači. Tu su McLaren i Ferrari koji izgledaju vrlo konkurentno, baš kao i Mercedes s Michaelom. Ovo će biti vrlo interesantna sezona za vas," zaključio je.

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

Red Bull predstavio RB6

Austrijski Red Bull Racing je u pitlaneu na stazi u Jerezu u srijedu ujutro predstavio svoju interpretaciju ovogodišnjeg tehničkog pravilnika.

Image and video hosting by TinyPic

Red Bull s novim bolidom započinje predsezonske pripreme
Red Bull Racing je posljednja od etabliranih momčadi koja je predstavila svoj novi bolid za svjetsko prvenstvo Formule 1 2010., otkrivši prve fotografije na korporativnim internetskim stranicama Red Bulla nekoliko desetaka minuta prije nego što je novi RB6 i službeno predstavljen ispred garaže koju će austrijska momčad ovog tjedna koristiti na testiranjima u Jerezu.
RB6 logična evolucija prethodnika
Novi RB6 je logična evolucija prošlogodišnjeg Neweyevog dizajna koji je postavio današnje standarde u Formuli 1.
Bolid inkorporira ekstremniju izvedbu užljebljenog nosa, podrezanije bočne strane te nakovanjsko krilo kakvog koriste i neke suparničke momčadi, poput McLarena.
RB6 je opremljen i vrlo naprednom solucijom prednjeg krila, a akomodira i Neweyevu interpretaciju dvostrukog difuzora koji još uvijek nije pokazan, premda se spekulira da bi se moglo raditi o jednoj od najekstremnijih izvedbi.
Prve krugove s novim bolidom će odvoziti Mark Webber u toku današnjeg dana.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Source: f1racing.com.hr



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.