~2010 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Lewis Hamilton 109
02. Jenson Button 106
03. Mark Webber 103
04. Fernando Alonso 94
05. Sebastian Vettel 90
06. Nico Rosberg 74
07. Robert Kubica 73
08. Felipe Massa 67
09. Michael Schumacher 34
10. Adrian Sutil 23
11. Vitantonio Liuzzi 12
12. Rubens Barrichello 7
13. Vitaly Petrov 6
14. Sebastien Buemi 5
15. Jaime Alguersuari 3
16. Kamui Kobayashi 1
17. Nico Hulkenberg 1
18. Pedro de la Rosa 0
19. Heikki Kovalainen 0
20. Karun Chandhok 0
21. Lucas di Grassi 0
22. Jarno Trulli 0
23. Bruno Senna 0
24. Timo Glock 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. McLaren-Mercedes 215
02. RBR-Renault 193
03. Ferrari 161
04. Mercedes GP 108
05. Renault 79
06. Force India-Mercedes 35
07. STR-Ferrari 8
08. Williams-Cosworth 8
09. BMW Sauber-Ferrari 1
10. Lotus-Cosworth 0


01. Bahrain GP 2010: Sakhir - 14. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Fernando Alonso
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

02. Australian GP 2010: Albert Park - 28. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel:
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

03. Malaysian GP 2010: Sepang - 4. travnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

04. Chinese GP 2010: Shanghai - 18. travnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jenson Button
Prošlogodišnji pobjednik: Sebastian Vettel

05. Spanish GP 2010: Catalunya - 9. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

06. Monaco GP 2010: Monte Carlo - 16. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

07. Turkish GP 2010: Istanbul Park - 30. svibnja
Pobjednik: Lewis Hamilton
Pole Position: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

08. Canadian GP 2010: Gilles Villeneuve 13. lipnja
Pobjednik:Lewis Hamilton
Pole Position: Lewis Hamilton
Posljednji pobjednik (2008): Robert Kubica

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (23)
Kolovoz 2010 (13)
Srpanj 2010 (31)
Lipanj 2010 (25)
Svibanj 2010 (40)
Travanj 2010 (19)
Ožujak 2010 (31)
Veljača 2010 (15)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (7)

Opis bloga

Blog je posvećen F1 I Sebastianu Vettelu, trenutno najboljem vozaču F1.

Moze li Sebastian Vettel osvojiti naslov Svijetskog Prvaka F1?
Da
Ne
Mozda
Tesko
  
pollcode.com free polls



Kimi Raikkonen Blog

Sebastian Vettel Pics


Links
Sebastian Vettel - Yahoo
Sebastian Vettel - Official Site
Red Bull Racing Official site
Sebastian Vettel - Fan Site
Sebastian Vettel Forum

F1 Stranice:
Službena stranica F1
F1-HR
Autosport.hr
F1 Racing
Velika Nagrada
Autosport.com
F1Racing.net
F1Planet
F1 Fanatic

F1 Blogovi
KIMI
Nabrzaka
F1 Chiquita
Grazie Michael
FerrariTeam

~2009 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Jenson Button 95
02. Sebastian Vettel 84
03. Rubens Barrichello 77
04. Mark Webber 69.5
05. Lewis Hamilton 49
06. Kimi Räikkönen 48
07. Nico Rosberg 34.5
08. Jarno Trulli 32.5
09. Fernando Alonso 26
10. Timo Glock 24
11. Felipe Massa 22
12. Heikki Kovalainen 22
13. Nick Heidfeld 19
14. Robert Kubica 17
15. Giancarlo Fisichella 8
16. Sebastien Buemi 6
17. Adrian Sutil 5
18. Kamui Kobayashi 3
19. Sebastien Bourdais 2
20. Kazuki Nakajima 0
21. Nelsinho Piquet 0
22. Vitantonio Liuzzi 0
23. Romain Grosjean 0
24. Jaime Alguersuari 0
25. Luca BadoeR 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. Brawn-Mercedes 172
02. RBR-Renault 153.5
03. McLaren-Mercedes 71
04. Ferrari 70
05. Toyota 59.5
06. BMW Sauber 36
07. Williams-Toyota 34.5
08. Renault 26
09. Force India-Mercedes 13
10. STR-Ferrari 8


01. Australian GP 2009: Albert Park - 29.ožujka
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

02. Malaysian GP 2009: Sepang - 5 travanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

03. Chinese GP 2009: Shanghai - 19 travanj
Pole Position: Sebastain Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

04. Bahrain GP 2009: Bahrain - 26. travanj
Pole Position: Jarno Trulli
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

05. Spanish GP 2009: Catalunya - 10. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Kimi Raikkonen

06. Monaco GP 2009: Monte Carlo - 24. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

07. Turkish GP 2009: Istanbul - 7. lipnja
Pole Positon: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

08. British GP 2009: Silverstone - 21 lipnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

09. German GP 2009: Nürburgring - 12. srpnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Fernando Alonso

10 Hungarian GP 2009: Hungaroring - 26. srpnja
Pole Position: Fernano Alonso
Pobjednik: Lewis Hamilton
Prošlogodišnji pobjednik: Heikki Kovalainen

11. European GP 2009: Valencia - 23. kolovoza
Pole Position: Lewis Hamilton
Pobjednik: Rubens Barrichello
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

12. Belgian GP 2009: Spa-Francorchamps - 30. kolovoza
Pole Position: Giancarlo Fisichella
Pobjednik: Kimi Raikkonen
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

srijeda, 29.09.2010.

Alonso vrlo ozbiljno natrag u kandidaturi za vozačku titulu, dok je peh ovaj put pao na njegovog starog rivala Lewisa

Vade se medalje iz naftalina...
Sjetit ćemo se kako je Bernie Ecclestone, u jednom od svojih tipičnih verbalnih žongliranja, svojevremeno lansirao poprilično kontroverznu ideju o ukidanju sistema bodovanja vozača i dodjele medalja, s time da bi prvak bio onaj koji na kraju skupi najveći broj zlatnih medalja. Štoviše, taj je prijedlog prvi put spomenuo upravo za posjete Hrvatskoj.
Unatoč tadašnjem negativnom publicitetu koji je prijedlog primio (i to sa svih strana globusa), gazda Formule 1 je odlučio opet je oživiti ovih dana, komentirajući kako novi sistem bodovanja nije pretjerano poboljšao akciju na stazi.
Naravno, ipak Ecclestone ne bi bio Ecclestone da ispod svojih izjava nema barem četrdeset i tri sloja drugih namjera, slutnji i planova. Bilo bi nevjerojatno da on sam, kao toliki beskrajni insider sporta, ne opaža da bi upravo ova sezona mogla biti strahovito napeta, i u idealnom slučaju, držati čak pet vozača u kandidaturi za titulu prvaka  sve do Abu Dhabija. Čak je pitanje sviđa li se ta čudna ideja uopće njemu osobno, ili je samo koristi kao diskusijski materijal. Ali za što? Uobičajen trik predlaganja nekih kontroverznih ideja kako bi se neke malo manje kontroverzne činile razumnima?
Joe Saward pretpostavlja da bi sva prašina oko medalja mogla biti Ecclestoneov plan da Formulu 1 kandidira kao olimpijski sport. Premda argument da tehnologiziranost Formule 1 ne predstavlja nužno barikadu jer se i neki drugi odobreni olimpijski sportovi strahovito oslanjaju na tehniku (npr. bob) stoji, pitanje je da li bi Olimpijski odbor prihvatio jedan motosport u svoj program, s obzirom da bi to moglo označiti presedan za brojne druge. Zašto onda ne i karting? Ili utrke kamiona? I slično. Komercijalna prednost takvog plana sigurno postoji.


Schumi se ne da, rezolutno gura dalje
Neosporno, Michael Schumacher neće pamtiti 2010. po prelijepim sjećanjima. Ne samo da nije ni teoretski unutar petorice kandidata za svjetskog prvaka, nego čak više nije ni kandidat nadmašiti svojeg momčadskog kolegu do kraja sezone. Deseti u poretku vozača, s manje od jedne četvrtine bodova vodećeg u prvenstvu, je nešto na što se ne bi kladili ni njegovi kritičari na početku sezone.
Iako se o tome govori već više mjeseci, posljednjih tjedana mediji su se na razne strane raspričali o mogućnostima da se Schumi na kraju ove sezone povuče iz aktivnog utrkivanja (ovaj put zauvijek), pa čak i o tome da dobije otkaz, i to možda zajedno sa šefom Rossom Brawnom. Ova druga varijanta ipak je, vjerujemo, samo predmet mašte; vjerojatno bi nepopularnost takvog poteza više štetila nego koristila na kraju, a puštanje Brawna konkurenciji također bi bilo brzopleto, jer s obzirom na rezultate koje je do sad znao donijeti, teško da se slab bodovni saldo Mercedesa može okomiti samo na njega.
Kako god bilo, teorije su se rasplinule time što je Schumacher rezolutno utvrdio da nipošto ne namjerava tako brzo napustiti kokpit. Kao jedan od mogućih budućih aduta mogao bi mu se pokazati prelazak na Pirelli sljedeće godine s kojime bi se možda bolje snalazio nego s, po Brawnovim riječima, "neobičnim" Bridgestoneom. Naravno, ako cijela priča uopće ima toliko veze s gumama. Zanimljivo je da je situaciju usporedio sa svojim svojevremenim odlaskom u Ferrari, u kojem mu je trebalo pet godina da se slože uvjeti za osvajanje naslova. Da li ima i sada toliko vremena? Teško, i to ne samo zbog svojih godina, već i zbog strpljenja kojeg bi u Brackleyu moglo biti mnogo manje  osobito ako ga Rosberg Junior nastavi toliko uvjerljivo nadjačavati, i ako su istinite priče (mada također demantirane) o tenzijama u vodstvu Mercedesa.


De la Rosa, Gascoyne i njihovi poslodavci
Nakon što mu je Heidfeld preuzeo mjesto u Sauberu, Pedro de la Rosa nije časio časa preuzeti pak upražnjeno mjesto u Pirelliju, u svojstvu testera novih guma. Iako će time donekle izaći iz kolotečine utrkivanja, ovo je barem dovoljno dobra "investicija", jer poznavanje guma i iskustvo iz testiranja može biti korisno nekim od novih momčadi. Stoga nas ne bi trebalo čuditi ako ga ipak i sljedeće godine vidimo u nekom (iako ne previše renomiranom) kokpitu.
U međuvremenu, Mike Gascoyne, tehnički guru Lotusa, potpisao je ugovor s tom ekipom za nadolazećih pet godina  do 2015., čime će u toj ekipi provesti barem šest sezona. S obzirom na njegovu prošlost, za Gascoynea je to čitavo stoljeće; on je već ranije stekao imidž inženjera bez dlake na jeziku koji se uspio sukobiti s toliko ljudi da je promijenio ekipa koliko i Andrea de Cesaris. Ali, očito mu iz nekog razloga, atmosfera u ekipi Tonyja Fernandesa bolje odgovara.


Povratak hladnokrvnog Finca? (2)
Još je uvijek većina izjava u fazi pretpostavki i špekulacija a jako malo toga službeno iz Renaultovog tabora, ali je ipak dovoljno da potvrdi ranije sugestije da se prvak iz 2007., Kimi Räikkönen, interesira vratiti u F1 kokpit.
Šef Renaulta Eric Boullier je, doduše, vrlo oprezno formulirao svoju izjavu i spomenuo samo da je Finac jedna od opcija, i to tek ako se sklopi dobar dogovor (između ostalog, i financijski), Kimi ima pravu želju vratiti se i spreman je potruditi se, i tako dalje.
Ovo je nešto što Vitalij Petrov vjerojatno nije previše želio čuti, čak ni uz nepresušne špekulacije da Kubica odlazi u Ferrari. Uostalom, ni sam Boullier ne skriva nezadovoljstvo nastupima Rusa. Točnije, dao je do znanja da se Petrovu svakako smiješi nova sezona u Formuli 1 ako može dokazati da konstantno napreduje. Međutim, ako se učini da je došao do svojeg plafona, koji je toliko niži od Kubice (a Boullier je između redova dao naslutiti da na to sumnja), on će dobiti "zahvalnicu" od Renaulta, bez obzira ciljao na njegovo mjesto Räikkönen ili netko drugi.
Kako sve druge ekipe gornje klase već imaju manje-više stabilne i poznate planove za sljedeću sezonu, ovo potencijalno slobodno mjesto u revitaliziranom Renaultu je vjerojatno i jedina opcija Räikkönena da sjedne u solidan bolid. Teško bi bilo vjerovati da bi on više imao živaca lomiti se po srednjem ili stražnjem redu. Vjerojatno je pitao Hilla kako mu je, kao aktualnom svjetskom prvaku, bilo voziti u Arrowsu.

Source: f1-hr.com



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.