~2010 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Lewis Hamilton 109
02. Jenson Button 106
03. Mark Webber 103
04. Fernando Alonso 94
05. Sebastian Vettel 90
06. Nico Rosberg 74
07. Robert Kubica 73
08. Felipe Massa 67
09. Michael Schumacher 34
10. Adrian Sutil 23
11. Vitantonio Liuzzi 12
12. Rubens Barrichello 7
13. Vitaly Petrov 6
14. Sebastien Buemi 5
15. Jaime Alguersuari 3
16. Kamui Kobayashi 1
17. Nico Hulkenberg 1
18. Pedro de la Rosa 0
19. Heikki Kovalainen 0
20. Karun Chandhok 0
21. Lucas di Grassi 0
22. Jarno Trulli 0
23. Bruno Senna 0
24. Timo Glock 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. McLaren-Mercedes 215
02. RBR-Renault 193
03. Ferrari 161
04. Mercedes GP 108
05. Renault 79
06. Force India-Mercedes 35
07. STR-Ferrari 8
08. Williams-Cosworth 8
09. BMW Sauber-Ferrari 1
10. Lotus-Cosworth 0


01. Bahrain GP 2010: Sakhir - 14. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Fernando Alonso
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

02. Australian GP 2010: Albert Park - 28. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel:
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

03. Malaysian GP 2010: Sepang - 4. travnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

04. Chinese GP 2010: Shanghai - 18. travnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jenson Button
Prošlogodišnji pobjednik: Sebastian Vettel

05. Spanish GP 2010: Catalunya - 9. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

06. Monaco GP 2010: Monte Carlo - 16. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

07. Turkish GP 2010: Istanbul Park - 30. svibnja
Pobjednik: Lewis Hamilton
Pole Position: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

08. Canadian GP 2010: Gilles Villeneuve 13. lipnja
Pobjednik:Lewis Hamilton
Pole Position: Lewis Hamilton
Posljednji pobjednik (2008): Robert Kubica

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (23)
Kolovoz 2010 (13)
Srpanj 2010 (31)
Lipanj 2010 (25)
Svibanj 2010 (40)
Travanj 2010 (19)
Ožujak 2010 (31)
Veljača 2010 (15)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (7)

Opis bloga

Blog je posvećen F1 I Sebastianu Vettelu, trenutno najboljem vozaču F1.

Moze li Sebastian Vettel osvojiti naslov Svijetskog Prvaka F1?
Da
Ne
Mozda
Tesko
  
pollcode.com free polls



Kimi Raikkonen Blog

Sebastian Vettel Pics


Links
Sebastian Vettel - Yahoo
Sebastian Vettel - Official Site
Red Bull Racing Official site
Sebastian Vettel - Fan Site
Sebastian Vettel Forum

F1 Stranice:
Službena stranica F1
F1-HR
Autosport.hr
F1 Racing
Velika Nagrada
Autosport.com
F1Racing.net
F1Planet
F1 Fanatic

F1 Blogovi
KIMI
Nabrzaka
F1 Chiquita
Grazie Michael
FerrariTeam

~2009 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Jenson Button 95
02. Sebastian Vettel 84
03. Rubens Barrichello 77
04. Mark Webber 69.5
05. Lewis Hamilton 49
06. Kimi Räikkönen 48
07. Nico Rosberg 34.5
08. Jarno Trulli 32.5
09. Fernando Alonso 26
10. Timo Glock 24
11. Felipe Massa 22
12. Heikki Kovalainen 22
13. Nick Heidfeld 19
14. Robert Kubica 17
15. Giancarlo Fisichella 8
16. Sebastien Buemi 6
17. Adrian Sutil 5
18. Kamui Kobayashi 3
19. Sebastien Bourdais 2
20. Kazuki Nakajima 0
21. Nelsinho Piquet 0
22. Vitantonio Liuzzi 0
23. Romain Grosjean 0
24. Jaime Alguersuari 0
25. Luca BadoeR 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. Brawn-Mercedes 172
02. RBR-Renault 153.5
03. McLaren-Mercedes 71
04. Ferrari 70
05. Toyota 59.5
06. BMW Sauber 36
07. Williams-Toyota 34.5
08. Renault 26
09. Force India-Mercedes 13
10. STR-Ferrari 8


01. Australian GP 2009: Albert Park - 29.ožujka
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

02. Malaysian GP 2009: Sepang - 5 travanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

03. Chinese GP 2009: Shanghai - 19 travanj
Pole Position: Sebastain Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

04. Bahrain GP 2009: Bahrain - 26. travanj
Pole Position: Jarno Trulli
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

05. Spanish GP 2009: Catalunya - 10. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Kimi Raikkonen

06. Monaco GP 2009: Monte Carlo - 24. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

07. Turkish GP 2009: Istanbul - 7. lipnja
Pole Positon: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

08. British GP 2009: Silverstone - 21 lipnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

09. German GP 2009: Nürburgring - 12. srpnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Fernando Alonso

10 Hungarian GP 2009: Hungaroring - 26. srpnja
Pole Position: Fernano Alonso
Pobjednik: Lewis Hamilton
Prošlogodišnji pobjednik: Heikki Kovalainen

11. European GP 2009: Valencia - 23. kolovoza
Pole Position: Lewis Hamilton
Pobjednik: Rubens Barrichello
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

12. Belgian GP 2009: Spa-Francorchamps - 30. kolovoza
Pole Position: Giancarlo Fisichella
Pobjednik: Kimi Raikkonen
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

subota, 18.09.2010.

F1-HR Retrovizor

Od sada ću na blogu objavljivat kolumnu retrovizor stranice f1-hr.com koja donosi pregled najnovijih događaja u svijetu F1, ali blog je i dalje okrenut prema jednome vozaču - Sebastianu Vettelu.

Ferrari sačuvao kožu (2)
Ono što je u prošlom Retrovizoru bilo nagađanje sad je potvrđeno službeno: Ferrari je uspio izbjeći dodatnu kaznu na već ranije određenih 100.000 USD zbog korištenja timskih odredbi u Njemačkoj (nama civilima strahovito velik novac, ali u svijetu Formule 1, ne naročit).
Istina, FIA je potvrdila kako vjeruje da je posrijedi bila režija, ali da ne postoji čvrst jednoznačan dokaz  što samo dolijeva vodu na mlin ranijim komentarima kako je zabrana momčadskih odredbi nedovoljno konzistentno provediva kako bi mogla ostati na snazi. To pravilo će tako biti prepušteno preispitivanju za sljedeću godinu, a Ferrari je prošao bez onog čega se najviše bojao  bodovne kazne.
Nekoliko predstavnika ekipa je pomalo zabrinuto ovim ishodom jer tvrdi da je postavljen presedan koji će do kraja sezone svima dati otvorene karte za režiranje, ali ako ćemo biti iskreni, nije da se u suprotnom ne bi režiralo  samo, osjetno suptilnije nego što je to pacerski Ferrari izveo na Hockenheimu.


Heidfeldovo novo ruho
Nick Heidfeld kojeg smo u prologu sezone spominjali kao jednog od većih tragičara ove godine jer je ostao bez kokpita, ipak će se vratiti: već od sljedeće utrke u Singapuru vozit će za Sauber  ekipu u kojoj je uostalom, pod njenim različitim imenima, vozio veliku većinu svoje F1 karijere. Podsjetimo, godinu je započeo kao Mercedesov treći vozač, da bi se izvukao iz tog ugovora kako bi testirao nove gume za Pirelli, i naposljetku zgrabio ovu priliku.
Doduše, ova ekipa sad nije u konkurentnoj formi u kojoj je bila prije nekoliko godina tako da će se morati naviknuti eventualno grabiti neke sitne bodove, ali i to mu je vjerojatno beskrajno bolje nego provesti cijelu godinu izvan staze. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se držati kroz tih nekoliko utrka, i hoće li mu to biti dobar početak za eventualno pronalaženje kokpita za 2011.
Gubitnik u cijeloj ovoj priči je Pedro de la Rosa, koji time opet postaje nezaposlen. Španjolca prati renome iskusnog testnog vozača koji je skupio bezbrojne krugove razvoja bolida s McLarenom, što je znanje zbog kojeg će lako biti zanimljiv novim ekipama.
Rezultat ovog "transfera" je i da će na sljedećem gridu čak četvrtina vozača biti Nijemci.


Malezijski Englezi engleskim Francuzima (2)
Još jedno nagađanje od prošlog tjedna u ovom je postalo službeno: Lotus je prijevremeno raskinuo ugovor o motorima s Cosworthom i od 2011. će se prebaciti na Renault.
Iako je jednako na dnu bez bodova kao i druge dvije nove ekipe, Lotus (i ne samo zbog ovoga) djeluje kao mrvicu organiziraniji i prespektivniji od njih. Mike Gascoyne, tehnički guru ekipe, prošao je već kroz milijun ekipa i posvuda se sukobio s nekim, ali isto tako, nitko ne osporava njegovo znanje. Također, čini se da su financije razmjerno čvrsto osigurane od strane Malezijske vlasti koja podupire cijelu ideju, tako da bi Lotus  koji uskoro planira promijeniti i ime u onu staru, tradicionalnu verziju  mogao u dogledno vrijeme donijeti lijep napredak.


Povratak hladnokrvnog Finca?
Još smo ih mogli donekle ignorirati dok su bile u statusu pukih glasina, ali sad se počelo dovoljno naširoko govoriti o povratku Kimija Räikkönena u Formulu 1 da ih možemo malo ozbiljnije uzeti u obzir.
Dakle, priča ide tako da je Finac, koji vrijeme provodi u WRC-u, kontaktirao Renault kako bi možda ugrabio kokpit u toj ekipi sljedeće sezone. Po tom scenariju, nogu bi zacijelo dobio Vitalij Petrov, s pretpostvkom da Kubica doista ostaje tamo kao što je planirano ugovorima (uvijek će biti onih koji navijaju za opciju prijevremenog puta u Maranello, no to zasad ignorirajmo). Bez sumnje, takva hipotetska postava Räikkönen-Kubica bila bi izuzetno snažna, ali koliko je ideja realistična i kako bi se ostvarila u praksi?
Renault već posljednjih nekoliko godina funkcionira po načelu da ima jednog dominantnog vozača  s jedinim eventualnim izuzetkom kad je 2007. tamo bila postava Fisichella-Kovalainen. Kako bi se ona uhvatila u koštac s dva vrlo istaknuta trkača? Räikkönen nije do sad baš ostavljao dojam kao da ga previše muči tko mu je s druge strane garaže, no pitanje je što bi na to imao reći Robert Kubica, koji se u Renaultu, po svojoj izjavi, snašao kao riba u vodi i predstavlja svojevrsnu inicijativu za novi povratak ekipe na vrh? On nikada do sad s druge strane garaže nije imao vozača kojem nije bio superioran, pa je teško procijeniti kako bi reagirao na Finca. No, kako je već poznato da određen temperament ima (sjetimo se samo otvorene kritike svojeg šefa Marija Theissena u doba BMW-a!), možda bi ga neka "neslaganja" mogla izbaciti iz takta. Ili, malo prepredeno, mogli bismo to nazvati "Alonso-efektom".
Ali, koliko je sam scenario uopće moguć? Räikkönen je još pri svom odlasku iz Ferrarija govorio kako ne namjerava voziti u F1 ako ne dobije na raspolaganje konkurentan bolid. Može li se u ovoj situaciji Renault nazvati konkurentnim? Vjerojatno  uvjetno, da. Koliko se do sad moglo procijeniti, bolid spada u solidan srednji red, ali Kubica iz njega zna izvući maksimum, što rezultira povremenim postoljima, redovitim Q3 u kvalifikacijama, itd. Kako i Finac ima renome nekoga tko jednostavno sjedne u bolid i odvozi monstruozan krug, možda bi mu jedno takvo okruženje dobro došlo  osobito ako Renault sljedeće godine napravi još neki korak naprijed.
U obzir se, naravno, treba uzeti i financijska pozadina. Čini se da Renaultu tekući račun nije baš u blistavom stanju, a bilo bi teško zamisliti da bi Finac bio spreman voziti za neku nisku plaću. S druge strane, ako se ostvari jedan od spominjanih scenarija da Renault otkupi natrag ekipu i time joj da stabilnije financije, ništa nije nemoguće.
Kako god bilo, zanimljiva glasina, koja  ako se ostvari  bi mogla sljedeće godine na grid postaviti cijelu malu kolekciju raznih svjetskih prvaka.

Source: f1-hr.com.



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.