~2010 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Lewis Hamilton 109
02. Jenson Button 106
03. Mark Webber 103
04. Fernando Alonso 94
05. Sebastian Vettel 90
06. Nico Rosberg 74
07. Robert Kubica 73
08. Felipe Massa 67
09. Michael Schumacher 34
10. Adrian Sutil 23
11. Vitantonio Liuzzi 12
12. Rubens Barrichello 7
13. Vitaly Petrov 6
14. Sebastien Buemi 5
15. Jaime Alguersuari 3
16. Kamui Kobayashi 1
17. Nico Hulkenberg 1
18. Pedro de la Rosa 0
19. Heikki Kovalainen 0
20. Karun Chandhok 0
21. Lucas di Grassi 0
22. Jarno Trulli 0
23. Bruno Senna 0
24. Timo Glock 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. McLaren-Mercedes 215
02. RBR-Renault 193
03. Ferrari 161
04. Mercedes GP 108
05. Renault 79
06. Force India-Mercedes 35
07. STR-Ferrari 8
08. Williams-Cosworth 8
09. BMW Sauber-Ferrari 1
10. Lotus-Cosworth 0


01. Bahrain GP 2010: Sakhir - 14. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Fernando Alonso
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

02. Australian GP 2010: Albert Park - 28. ožujka
Pole Position: Sebastian Vettel:
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

03. Malaysian GP 2010: Sepang - 4. travnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

04. Chinese GP 2010: Shanghai - 18. travnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jenson Button
Prošlogodišnji pobjednik: Sebastian Vettel

05. Spanish GP 2010: Catalunya - 9. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

06. Monaco GP 2010: Monte Carlo - 16. svibnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

07. Turkish GP 2010: Istanbul Park - 30. svibnja
Pobjednik: Lewis Hamilton
Pole Position: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Jason Button

08. Canadian GP 2010: Gilles Villeneuve 13. lipnja
Pobjednik:Lewis Hamilton
Pole Position: Lewis Hamilton
Posljednji pobjednik (2008): Robert Kubica

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (23)
Kolovoz 2010 (13)
Srpanj 2010 (31)
Lipanj 2010 (25)
Svibanj 2010 (40)
Travanj 2010 (19)
Ožujak 2010 (31)
Veljača 2010 (15)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (7)

Opis bloga

Blog je posvećen F1 I Sebastianu Vettelu, trenutno najboljem vozaču F1.

Moze li Sebastian Vettel osvojiti naslov Svijetskog Prvaka F1?
Da
Ne
Mozda
Tesko
  
pollcode.com free polls



Kimi Raikkonen Blog

Sebastian Vettel Pics


Links
Sebastian Vettel - Yahoo
Sebastian Vettel - Official Site
Red Bull Racing Official site
Sebastian Vettel - Fan Site
Sebastian Vettel Forum

F1 Stranice:
Službena stranica F1
F1-HR
Autosport.hr
F1 Racing
Velika Nagrada
Autosport.com
F1Racing.net
F1Planet
F1 Fanatic

F1 Blogovi
KIMI
Nabrzaka
F1 Chiquita
Grazie Michael
FerrariTeam

~2009 Formula 1 World Championship~

POREDAK VOZAČA:
01. Jenson Button 95
02. Sebastian Vettel 84
03. Rubens Barrichello 77
04. Mark Webber 69.5
05. Lewis Hamilton 49
06. Kimi Räikkönen 48
07. Nico Rosberg 34.5
08. Jarno Trulli 32.5
09. Fernando Alonso 26
10. Timo Glock 24
11. Felipe Massa 22
12. Heikki Kovalainen 22
13. Nick Heidfeld 19
14. Robert Kubica 17
15. Giancarlo Fisichella 8
16. Sebastien Buemi 6
17. Adrian Sutil 5
18. Kamui Kobayashi 3
19. Sebastien Bourdais 2
20. Kazuki Nakajima 0
21. Nelsinho Piquet 0
22. Vitantonio Liuzzi 0
23. Romain Grosjean 0
24. Jaime Alguersuari 0
25. Luca BadoeR 0

POREDAK KONSTRUKTORA
01. Brawn-Mercedes 172
02. RBR-Renault 153.5
03. McLaren-Mercedes 71
04. Ferrari 70
05. Toyota 59.5
06. BMW Sauber 36
07. Williams-Toyota 34.5
08. Renault 26
09. Force India-Mercedes 13
10. STR-Ferrari 8


01. Australian GP 2009: Albert Park - 29.ožujka
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

02. Malaysian GP 2009: Sepang - 5 travanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

03. Chinese GP 2009: Shanghai - 19 travanj
Pole Position: Sebastain Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

04. Bahrain GP 2009: Bahrain - 26. travanj
Pole Position: Jarno Trulli
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

05. Spanish GP 2009: Catalunya - 10. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Kimi Raikkonen

06. Monaco GP 2009: Monte Carlo - 24. svibanj
Pole Position: Jason Button
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

07. Turkish GP 2009: Istanbul - 7. lipnja
Pole Positon: Sebastian Vettel
Pobjednik: Jason Button
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

08. British GP 2009: Silverstone - 21 lipnja
Pole Position: Sebastian Vettel
Pobjednik: Sebastian Vettel
Prošlogodišnji pobjednik: Lewis Hamilton

09. German GP 2009: Nürburgring - 12. srpnja
Pole Position: Mark Webber
Pobjednik: Mark Webber
Prošlogodišnji pobjednik: Fernando Alonso

10 Hungarian GP 2009: Hungaroring - 26. srpnja
Pole Position: Fernano Alonso
Pobjednik: Lewis Hamilton
Prošlogodišnji pobjednik: Heikki Kovalainen

11. European GP 2009: Valencia - 23. kolovoza
Pole Position: Lewis Hamilton
Pobjednik: Rubens Barrichello
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

12. Belgian GP 2009: Spa-Francorchamps - 30. kolovoza
Pole Position: Giancarlo Fisichella
Pobjednik: Kimi Raikkonen
Prošlogodišnji pobjednik: Felipe Massa

utorak, 14.09.2010.

Reportaža sa staze: GP Italije  Dan pobjede u crvenom carstvu

Ovo je jedan poseban post kako izgleda jedan GP vikend i to još Ferrarijev GP, UŽIVAJTE!

Teško se može naći staza u F1 kalendaru  uz časni izuzetak Monte Carla i Spa-Francorchamps  koja nosi toliku povijest i tradiciju koliko je to slučaj kod Monze. Ona geografski nije predaleko, pa je na ovogodišnjem izdanju te legendarne utrke i naša redakcija imala svoje "predstavništvo".
Događanja i ishod utrke do sad su vam već zasigurno poznati (ako nisu, kako ste uopće dospjeli ovdje?), pa ih ovdje nećemo posebno ponavljati, dok će analiza utrke biti regularno pokrivena u nadolazećem Retrovizoru. Ovdje ćemo se više usmjeriti na atmosferu i ono što TV slika i zvuk ne prenose

Image and video hosting by TinyPic

Za početak, malo putopisa; dok su staze koje se zadnjih godina uvrštavaju na F1 kalendar često mogu svrstati pod gradske ili specijalizirane turbo-moderne motor-centre, staza u Monzi im je apsolutna suprotnost. Smještena je na jednom kraju poveće zelene površine od nekoliko kvadratnih kilometara, a iako se to cijelo područje službeno zove parkom Monze, na području gdje se nalazi staza ono ima malo veze s parkom, u uobičajenom smislu lijepo ošišane trave i pažljivo obojenih klupica. Stazu, naime, velikim dijelom okružuje prava šuma, koja je toliko gusta da na mnogim dijelovima (osobito blizu dueta zavoja Lesmo) doslovno na pet metara od asfalta već bude neprohodna visoka vegetacija.
Kao dodatni kontrast od novih ultra-futurističkih staza, do ove staze pješaci dolaze kroz simpatične avenije pune pedantno uređenih i dekoriranih starih vila napola skrivenih iza drveća u svojim raskošnim dvorištima, što cijelom doživljaju podcrtava taj poseban "povijesni" ugođaj. Doista, na ovoj stazi povijest se osjeća na svakom koraku..

Image and video hosting by TinyPic

No vratimo se u 2010. Već od ranog jutra, kako u subotu tako i u nedjelju, ulazi na stazu izgledali su kao trgovina rajčica. Čitave rijeke žarko crvenih kapa tekle su prema stazi, i raspoređivale se uzduž nje: avanturisti i oni jeftinijih karata negdje u šumi uz ogradu gdje se može samo nagađati o rasporedu bolida, a oni skupljih na tribinama uz nekoliko rijetkih oštrih Monzinih zavoja, s pogledom na neki od velikih ekrana. Kombinacijom sile, diplomacije i šuljanja, autor je uspio kvalifikacije pratiti s Variante Ascari, a utrku na početku Parabolice  nekakva zlatna sredina između praćenja nekog ravnog dijela gdje bolidi prolaze prebrzo da bi se uopće prepoznali, i tribina na ciljnoj ravnini za koje je pak potrebno podići nenamjenski kredit.
Nešto vrijedno zapažanja bio je sastav navijača: velika većina je, naravno, bila u Ferrarijevim bojama, a ostatak uglavnom u onima McLaren-Mercedesa. Ali ono što je pomalo začuđujuće je gotovo potpuni izostanak navijača Red Bulla i Mercedesa, unatoč popriličnom kontingentu Nijemaca i Austrijanaca u Monzi.

Image and video hosting by TinyPic

Ali to nimalo nije smetalo atmosferi, koja je ovdje jednostavno  fantastična. Čovjek posvuda može naći velike grupe entuzijasta koji doslovno satima mogu diskutirati o najsitnijim detaljima Formule 1, od tehničkih peripetija preko vozačke psihologije do financijske politike ekipa i perspektive sporta. Dodajte tome bezbroj štandova za piće s nogu i sendviče, i imate pouzdan recept za cjelodnevnu zabavu. Ne treba posebno niti napominjati da se svaki prolazak Ferrarijevog bolida pozdravlja bukom i skakanjem, a kad se radi o vodećem u utrci kao što je ovaj put bio slučaj, dernjava gotovo da nadjačava zvuk motora.
Ceremonija proglašenja pobjednika je pak jedan od onih prizora koje je teško zamisliti u svakodnevnom životu. Nagužvani do ruba lomljenja kostiju, Tifosi pred platformom za proglašenje pjevaju i čak se penju po više metara visokim ogradama, kako bi mogli makar na trenutak izbliza vidjeti Alonsa i Massu koji su u tom trenu praktički uzdignuti u status božanstava. Pa i ako niste navijač Ferrarija, cijeli ugođaj toliko je unikatan da putovanje na utrku nećete ni najmanje požaliti.
Kako bi reportaža bila barem koliko-toliko neutralna, ipak treba reći da ima i Monza svojih mana. Naime, čak i oni najstrpljivijih živaca malo će se naći u iskušenju kad se suoče s redarima i policijom na svakom koraku, koji svakih pola minute drukčije preusmjeravaju promet u neke alternativne puteljke i ceste bez ikakvog reda, znakova ili organizacije, a društvo im pravi zbunjeni personal staze koji ne samo da ne govori ni riječ engleskog ni njemačkog, nego se time i ponosi  u onim slučajevima kad se udostoji odgovoriti na pitanje, to će bez izuzetka biti na talijanskom.

Image and video hosting by TinyPic

Tko ima Euro viška, lako ga može potrošiti u improviziranom shopping mallu (nešto baš za šoperski osviještene Hrvate!) pored staze, gdje po bezobrazno previsokim cijenama možete kupiti majice, kape i ostale drangulije sa službenim znakovima ekipa. Istina, ako se strpite do nedjelje poslije utrke, tada ćete vjerojatno moći ugrabiti popust, pa umjesto po bezobraznim, kupiti ih samo po regularno previsokim cijenama.
Grand Prix u Monzi neće vam dati priliku vidjeti samo bolide Formule 1 (i neke drugih kategorija prije i poslije F1 utrke). Ovo je prilika vidjeti i razna cestovna čuda koja se voze i parkiraju u posebnim VIP-parkiralištima u unutrašnjosti staze. Tako se usput moglo vidjeti barem tridesetak Ferrarija raznih cijena i godišta, upola toliko Lamborghinija, Maserati MC12, pokoji Rolls-Royce i Aston Martin i toliko Porschea da nakon pedesetog prestanu biti zanimljivi.

Image and video hosting by TinyPic

Kakav je onda sveukupan dojam jednog posjeta GP Italije? Izvanredan. I to ne samo zbog jedinstvene atmosfere, nego i zbog spomenutog osjećaja da se nalazite na jednom od mjesta gdje je ovaj sport nastao i za koje su vezane brojne legende, događaji, spektakli  praktički za svaki njen djelić. Nešto poput ljubitelja klasične glazbe koji ode u Beč.
Nema infrastrukturu kao Abu Dhabi, ni klimatsku zahtjevnost Sepanga, možda ni teške zavoje poput Suzuke ili Spa, ali nešto svoje posebno ima. A dokle je Ferrarija i Tifosija, to će i zadržati.

Source: f1-hr.com



| Komentari (0) | Printaj | Refresh |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.