05

subota

listopad

2013

Ime sam ti ja



Kaže da
Kad se na tom dalekovodu poredaju ptice
Uslijedi opako nevrijeme.
Ne par ptica već jata i jata
Uredno posložena
Sve ptica do ptice.
Neće danas nevrijeme
Možda tek omanja kiša
Jedino što je drugačije je što odlazim
Kako najmanje znam
Uvijek trunku teže
Uvijek trunku sjetnije
Da poželim da uopće ne dođem
I da ugasim slova koja me prolijevaju dok ih pišem.
Možda bih trebala ušutjeti teške priče
I ispirati ih vodicom iz usta
Ujutro, pred spavanje i nakon svakog obroka
Da se otarasim tih vukova
Što po meni zavijaju zvuk vjetrova.
Treba to dobro pljunuti
U prolazu
Na cestu
Onako muški
Sve te gorke priče
Svu sol iz usta.
Da se otarasim tih vukova
Što po meni zavijaju zvuk vjetrova.
Da prestanem biti propustljiva
Sebi popustljiva
(možda čak i da pustim pa)
Da se otarasim tih vukova
Što po meni zavijaju zvuk vjetrova.

O, kružnosti, ime sam ti ja...

<< Arhiva >>