11

srijeda

ožujak

2020

Šeronka vs zec

Ja sam budna od deset do četri jutros. Hoću reć, nisam baš uračunljiva.

Trebaš ti odfunkcionirat na poslu, pa doklipsat doma i usput obavit svaštanešta, između ostalog i da ti susjeda sutra preuzme paket od jebene dostave za koju sam izrijekom rekla da je mogu dočekat u stambenom objektu tek nakon pola pet popodne i rekli su da nema problema, pa je ispalo da je možda problem. Pa crkla putem od vrućoće jer je popodne grijalo dvadeset stupnjeva, a ja se možda neznatno toplije obukla jer sam smrzavac. Pa išla na probu zbora. Sto čudesa danas cijeli dan.
I onda još pročitam da je Doli Parton došla na ideju da se opet slika u zečjem kostimu za naslovnicu Plejboja. Ko ono, slikala se 1978. pa bi mogla ponovit sad za sedamdesetpeti rođendan. Meni ko meni je sva ta zajebancija sa ženama u zečjem kostimu sa ušima na glavi i repićem na guzici, pardon gluteusu onak...neshvatljiva. Jebote, od svih životinja baš je zečji kostim na tapeti tolko godina. Pa vake zečice, pa nake zečice. Kome je to uopće prvo palo na pamet, da ženu natakrči u kostim od zeca i da je to nešta vrlo zapaljivo?
Pa sam išla kopat da vidim kak je Doli izgledala u zečjem kostimu prije četrdesetdvije godine, i nije se baš nešta proslavila. Utisnulo je u kostimić, nataklo joj uši na periku i eto naslovnice.
Al sam zato naletila na fotke moje omiljene Šeronke, koja se sa ravnih pedesetsedam godina fotkala bez ušiju i repića za Harper's Bazaar. E to je već sasvim druga priča. Crno bijele fotke na kojima žena ima tek cipele na nogama i ogrlicu oko vrata, a strateška mjesta se ne vide jer su fotke fenomenalne.

Pa bi toplo preporučila ovim posvudušama i fotoholičarkama da malo prosurfaju po bespućima interneta i da vide kak to treba izgledat, bez pućenja usta i držanja kažiprsta na i u istima, bez prokenjavanja u dva broja manjim bodijima i kojekuda po balkonima i šlafcimerima i veceima.
Za pokazat vanserijsku ljepotu je sasvim dovoljno sjedit na podu, sa dobrim cipelama na nogama, i izgledat profinjeno i damski unatoč tome šta nema na sebi ništa osim svoje kože. Kvaka je u tome da profinjenost ne možeš obuć ni naučit; ili je imaš ili je nemaš.
Šeronka je ima, i to na izvoz.

( pa sad kome se da tražit fotke da je vidi - primite se posla; meni je najljepša ona gdje sjedi na podu sa osmijehom od milion dolara. nevjerojatna žena. )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.