31

petak

siječanj

2020

Snologija

Oni koji se bave snologijom, da ne kažem istraživanjem otkud sve te gluposti dođu u san dok spavaš, kažu da nam snovi omogućavaju bolji uvid u sebe i druge, a onda navodno i bolju kvalitetu življenja u psihološkom smislu. Pa ću evo prepričat jedan svoj san koji je bio blago rečeno bio za dat Frojdu da ga rastumači.

Znači sanjala ja da hodam nogostupom prema Gavriloviću iz pravca Siska i teglim neki kofer, težak ko blok od piramide. Puše onak poprilično, lišće leti na sve strane, dakle jesensko je okruženje, kad škripe kočnice meni iza leđa. Tu ću se ja okrenut da vidim ko koči i šta ja imam s tim, pa imam šta i vidit. Koči naglocrveni Ferari kojeg vozi, pazi sad - Robert Prosinečki. Tu on mene i pozna, pa će izać iz Ferarija i ubacit kofer i još me pita da koju vražju mater sam natrpala unutra kad je tak težak. Pa krene vozit ko divljak. Ja na njega, reko majstore smanji doživljaj, pa nisi me povezo da me ubiješ. On na mene, da šta ću ja njemu srat o vožnji, da jel znam ja koji on auto vozi i da ak mi ne paše nek idem van. Pa reko prikoči, nemrem iskakat jer voziš ko da si me oteo. Tu mi prelijećemo onu nekadašnju prugu kod Gavrilovića, kad opla - lizaljka maše sa autobusne stanice, eto policije. Jedva se on zaustavlja i krene se svađat i sa uniformiranima, da jel znaju oni ko je on, da jel vide koji on auto vozi, da šta će oni njega tražit dokumente. Policajac kaže - samo prestanite galamit i dajte brže te dokumente, vozite ko da imate Boing 707 a ne tu drlju. Tu se on zapjenio, da jel Ferari drlja; svađaju se oni sve u šesnajst a ja ko trebam stić na nekakav bus. Pa pitam jel mogu ja uzet svoj kofer i ić jer sam u cajtnotu. Puštaju oni mene da idem al mi niko ne pomaže izvuć kofer van pa malo zapnem za jebena vrata. Selebriti opet na mene - da jesam ja normalna, da jel znam ja kolko ta vrata koštaju, da me ne bi ni povezo da je znao kakva sam kokoš. I taman se ja s njim konačno krenem svađat - probudi me alarm za na poso.

I dok se kuvala kava išla ja zguglat da vidim šta bi trebalo značit to snoviđenje. Za poznatu osobu kaže - ak sanjate poznatu osobu koja je vama relativno nepoznata, istražite njene kvalitete, a zatim ih pronađite kod sebe. Pa ja sam možda trebala bit druga Maca Maradona jebote; šta drugo bi meni Prosinečki mogo poručit?!
Pa sam išla tražit crveni auto. Sve sam našla al šta znači sanjat da te neko povezo u crvenom autu - nema. Pa jel moguće da jedino za to nema objašnjenja, a nema šta nisu objasnili u vezi s autom, uključujuć i mogućnost da sanjaš auto kojem je probušena jebena guma.
Padajuće lišće simbolizira transformaciju i promjenu, prirodan kraj nečeg i stvaranje prostora za nešto novo. Pa sam usput provjerila i šta znači sanjat nogometaša, kažu sanolozi da je to jako dobar znak. A sanjat policajca je po njima loš znak, pa bi valjda trebala odabrat šta mi je draže.

Uglavnom nisam baš uspjela skroz dokučit šta je to sve skupa trebalo značit. Jedino mi je bilo žao šta me nije povezo recimo neki glumac il barem Robert Jarni, kad je već moro bit nogometaš u snu. Naime Jarni ima noge za deset kopalja bolje od spomenutog Prosinečkog.
A još mi je više žao šta nemrem doć do Frojda, ko zna šta bi mi reko za ove gluposti. Najvjerojatnije da imam teški poremećaj podsvijesti. Al to znam i bez njega.

( photo by Amazon )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.