19

ponedjeljak

studeni

2018

Frajeri, sretan vam vaš dan

Ja slučajno, ničim izazvana, saznala da je danas međunarodni dan muškaraca. Pa na Wikipediju, pa eto saznam da je inauguriran na Trinidadu i Tobagu pa se plamen proslave proširio svijetom ( ne piše zašto Trinidad i Tobago, možda su žene tamo nasilne al skroz ). Ciljevi proslave uključuju fokusiranje na zdravlje muškaraca, poboljšavanje rodnih odnosa, promicanje spolne ravnopravnosti, te isticanje pozitivnih muških uzora.

E sad...ajde da prvo svim muškim pratiteljima ovog volšebnog bloga poželim sretan njihov dan. To sam riješila, sad moram dalje razmišljat kako se fokusirat na ciljeve proslave, Dakle:
1.zdravlje muškaraca - nije baš jasno formulirano na šta se misli ovom tezom, jal na korištenje kondoma ( izvinite al to mi je palo na pamet ), jal na redovite preglede prostate u određenoj životnoj dobi il na mogućnost da im zdravlje bude narušeno uslijed kačenja sa ženom koja je u najjačoj PMS fazi il u završnoj fazi poroda, jer to može biti opasno po život; preporučujem korištenje izraza "da, draga" u oba slučaja
2.poboljšavanje rodnih odnosa - šta sad tu utrpat, mila majko a da ne ulazim u dubioze...pa ja nekako imam viziju da je najbolje tu objasnit da ako si frajer ne znači da ne trebaš plakat kad pod prisilom gledaš "Prohujalo s vihorom" il "Mostove okruga Madison" stopedesetosmi put; jaučite iz glave, dragi moji, ja sam sigurna da će vas to učinit jako moćnima u očima vaših supatnica ( pardon, suputnica ), možda do te mjere da će umjesto vas ić čak i u kladaru il u birtiju ( i nemoj da mi sad neko drži predavanje šta je rodna ravnopravnost, nije mi se dalo guglat a nisam baš takav ekspert )
3.promicanje spolne ravnopravnosti - e ovo je najlakše; to znači da umjesto žene prostirete veš, peglate, perete suđe, kupite čarape koje ste nekim čudom uspjeli zgurat između viseće i sudopera, kuvate sve uključujući i pečenje eklera, spremate zimnicu, sve ono što lude babe zbavljaju svaki dan jer to tako mora bit...pokažite im da ste ravnopravni, preuzmite sve na svoja jaka leđa, jer vi to zaslužujete
4.isticanje muških pozitivnih uzora - ovo je još lakše - naučite plesat tango ko Banderas, kuvajte ko Jamie Oliver, pjevajte ko Jay Kay iz grupe Jamiroquai il recimo Sinatra, i po mogućnosti preobrazite se u Roberta Redforda il Bali bega, barem na ovaj svoj dan ( ne znam kak ćete to izvest, al imam osjećaj da bi to bio početak ljubavi koja pomiče meridijane )

Jel teško? Kakvi teško, pa imate punu podršku svojih ženskih klonova ( osim u dva slučaja, spomenuta pod točkom 1 ). Samo hrabro naprijed, imate našu punu podršku.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.