Red Moon D Watch

ponedjeljak, 17.09.2007.

Kako podići search share?

Microsoft se sjetio načina na koji će povećati search share, tj. broj pretraga koje korisnici unose u njihovu Live tražilicu. Pokrenuo je Live Search Club u kojem korisnici mogu igrati jednostavne igrice s riječima (moj favorit je Chicktionary), a ukoliko sakupe dovoljno bodova mogu dobiti i neke nagrade. Fora je u tome što se prilikom igranja svake igre automatski izvršavaju upiti na Live tražilici (ovisno o igri i o tome što igrač unosi) i tako se povećava search share.

Mjesec u kojem je Live Search Club predstavljen je stvarno označio i porast search sharea za Live tražilicu, ali već slijedeći mjesec se sve vratilo u normalu.

Unatoč svim naporima Microsoft nikako ne može uvjeriti korisnike da je njihova tražilica bolja. Možda da pokuša napraviti bolju tražilicu. Ja koristim TechNet, ali ironično je da obično Google daje bolje rezultate nego njegova tražilica. I to je već tako dugi niz godina. Izgleda da je i Microsoft postao svjestan da ne može napraviti bolju tražilicu pa onda traži druge načine za povećanje market sharea.

Kako je krenulo uskoro bi se moglo dogoditi da Microsoft plaća korisnicima za korištenje nekih svojih proizvoda koji nemaju zadovoljavajući market share. zubo

IZVOR:
Microsoft's Search Surge Stalls in August, Google's Share at Two-Thirds

P.S. Prije nego što se zaletite u Live Search Club u osvajanje nagrada znajte da Microsoft šalje nagrade samo na važeće US adrese čak i u slučaju da odabere neke digitalne stvari koje je lako distribuirati i putem maila (npr. winkove za Messenger). Ali umjesto takvih sranja bolje je da osvojene tickete proslijedite u dobrotvorne svrhe. Ja sam osvojeno poslao ovoj djeci.

- 09:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #